Tag: TrblSht

Posted in 30-Pogreške 80-Prijetnje

ESETLogCollector - ESET Log Collector - ELC

Tema Slanje dnevnika (logova) na analizu radi rješavanja problema. Uvod Za potrebe rješavanja problema koji ne spadaju u kategoriju uobičajenih (za koje rješenje možete pronaći…
...više...
Posted in 30-Pogreške

Brisanje predmemorije preglednika -
Browser clean cache

Tema Rješavanje problema s uslugama za čije korištenje nam treba internetski preglednik (browser). Uvod Jedan od postupaka za rješavanje problema jest i brisanje predmemorije (cache)…

...više...
Posted in 01-Desktop 02-Server 30-Pogreške

Detaljan zapis instalacijskih pogrešaka -
Windows install log (v.2021)

Tema U slučaju pogreške tijekom instaliranja našeg programa potrebno je kreirati detaljan dnevnik instalacije (installation log) kako bismo možda u njemu pronašli informacije o uzroku…
...više...
Posted in 01-Desktop 02-Server 20-Općenito 30-Pogreške

Dijagnosticiranje problema komunikacije "klijent - ESMC / EP server"

Problem Agent (klijent) se ne javlja ESMC / EP serveru. Sljedećim testovima ćemo provjeriti najčešći problem – potpunu ili djelomičnu nemogućnost komunikacije zbog konfiguracije lokalne…
...više...
Posted in 20-Općenito

Dijagnostika problema s mrežom (troubleshooting; trblsht; LAN)

Problem Neki od ESET-ovih modula ne komunicira na očekivan način putem Interneta ili lokalne mreže Problemi s mrežom uzrokuju probleme u radu ESET-ovih programa Promjena…
...više...
Posted in 30-Pogreške

Apache HTTP proxy - Dijagnostika (troubleshooting; trblsht)

Kao i uvijek, “Korak 0” u aktivnostima na bilo kojem serveru: prije ikakve radnje napravite disk-image backup / snapshot / checkpoint / … Dijagnostika httpd…
...više...
Posted in 02-Server

Dodavanje ESMC Virtual Appliance (ESMCVA) u Windows domenu

Tema Windows domena ponekad ima problema s dodavanjem ESET Security Management Center (ESMC). Korak 1 – Dodavanje u domenu Primjer: ESMCVA dodajete u domenu hq.nort.hr…
...više...
Posted in 01-Desktop

Izuzeće web adresa / IP adresa od skeniranja

Opis Dobili smo nekoliko dojava o problemima s radom web aplikacija nekih financijskih institucija (npr. Zagrebačka Banka, ZaBa). Rješenja Važno je koji operacijski sustav koristite,…
...više...
Posted in 01-Desktop 02-Server 03-ESMC-EP

Kako nadograditi Endpoint programe
putem ESMC servera

Upute na hrvatskom: “Nadogradi ESET-ov softver” https://help.eset.com/esmc_admin/72/hr-HR/client_task_upgrade.html Upute na engleskom: “Upgrade ESET software” https://help.eset.com/esmc_admin/72/en-US/client_task_upgrade.html xupgradex xnadogradnjax nadogradnja upgrade software install softwareinstall swinst xswinstx task  
...više...
Posted in 01-Desktop 02-Server

Kraj podrške za stare ESET-ove programe
(EOL, 2020, sažetak)

Sažetak (tl;dr) Stare verzije naših programa će uskoro prestati funkcionirati Nadogradite sustav – prvo operacijski sustav, nakon toga naše programe Ako znate u glavnini što…
...više...
Posted in 01-Desktop

(H) Kraj podrške za
stare verzije ESET-ovih programa
(EOL, Home, 2020)

Sažetak (tl;dr) Stare verzije naših programa će uskoro prestati funkcionirati Nadogradite sustav na najnovije verzije naših programa Kraj podrške za stare verzije ESET-ovih programa (“Home”)…
...više...
Posted in 02-Server

(B) Kraj podrške za
stare verzije ESET-ovih programa
(EOL, Business, 2020)

Sažetak (tl;dr) Stare verzije naših programa će uskoro prestati funkcionirati Nadogradite sustav na najnovije verzije naših programa Kraj podrške za stare verzije ESET-ovih programa (“Business”)…
...više...
Posted in 04-Mobilni 10-Licenca

EMSA - Do kada vrijedi licenca?

Program ESET Mobile Security for Android (EMSA) Pitanje Kako provjeriti do kada traje licenca? Odgovor Pokrenite program https://www.nod32.com.hr/podrska/kb619 Dodirnite izbornik (menu, hamburger, []) Dodirnite “Licenca”…
...više...
Posted in 01-Desktop 03-ESMC-EP

Kako izvesti konfiguracijske postavke iz ESET Endpoint programa

Pitanje Kako izvesti konfiguraciju u .xml datoteku (backup) Naša služba tehničke podrške zatražila je od vas .xml konfiguracijsku datoteku Prilagodili ste postavke ESET Endpoint programa…
...više...
Posted in 30-Pogreške 80-Prijetnje

Kako kreirati SysInspector zapis i proslijediti ga tehničkoj podršci na analizu?

Pitanje Što je SysInspector? Kako kreirati SysInspector zapis i dostaviti ga na analizu?   Detalji Ovaj članak odnosi se na sve ESET-ove programe za Windowse…
...više...
Posted in 01-Desktop 02-Server 30-Pogreške

Kako kreirati detaljne zapise pogrešaka pri instalaciji ESET-ovih programa za Windows (install log)

Problem U slučaju pogreške tijekom instaliranja našeg programa potrebno je kreirati detaljan dnevnik instalacije (install log) kako bismo možda u njemu pronašli uzrok problemima. Detalji…
...više...
Posted in 01-Desktop

Kako pokrenuti Windowse u "Safe mode with Networking" načinu rada?

Pitanje Kako pokrenuti Microsoft Windows operacijski sustav “Safe Mode” ili u “Safe mode with networking” način rada Detalji Safe Mode je opcija za rješavanje problema…
...više...
Posted in 30-Pogreške 80-Prijetnje

Kako poslati zapis programa
ESET Log Collector (ELC)

ESET Log Collector (ELC) je program koji prikuplja informacije i logove (dnevnike) s računala. Naša tehnička podrška će često zamoliti da pošaljete logove s računala…
...više...
Posted in 04-Mobilni

Otklanjanje problema s aktualizacijom i popravak aplikacije ESET NOD32 Mobile Security

Problem U ESET NOD32 Mobile Security nije moguće provesti aktualizaciju baze virusnih potpisa. ESET NOD32 Mobile Security se ruši ili se ne može pokrenuti Rješenje…
...više...
Posted in 01-Desktop 02-Server

Windows računalo je sporo ili se zamrzava nakon instalacije ESET programa

Problem Degradirane performanse sustava Računalo se zamrzava i ne dopušta funkcioniranje u normalnom načinu rada Detalji Ako ste instalirali ESET-ov program na Windows računalu koje…
...više...