Category: 95-Razno
Protected: Upozorenje: Podrška za macOS Big Sur (11)
Što je potrebno napraviti da se klijentima izvan LAN-a dopusti spajanje na ESMC server
ESET Social Media Scanner (ESMS) - Prestanak rada
Nadogradnja poslovnih programa na v7.3 -
Obavezan je restart
Protected: Youtube - Podrška NORT - svi linkovi
Microsoftovi članci
Protected: ESETversionaryum
Skeniraju li ESET-ovi antivirusni programi izlazne e-mail poruke?
Pitanje Skeniraju li ESET-ovi programi izlazne poruke e-pošte? Odgovor ESET antivirusni programi prema inicijalnom podešavanju skeniraju sve ulazne i izlazne poruke e-pošte (e-mailove) na maliciozne…
Kako stvoriti dvostruku konfiguraciju profila ažuriranja s ESET Remote Administratorom?
Problem Konfiguriranje klijenata/mobilnih korisnika da se prvo pokušaju nadograditi preko Mirrora na lokalnoj mreži a potom preko Interneta direktno s ESET-ovih servera za nadogradnje. ⯈…
Automatsko skeniranje pri pokretanju sustava radi sporo ili se smrzne
Pitanje Što trebam napraviti kada tijekom pokretanja sustava automatsko skeniranje radi sporo ili se smrzne? Detalji Ovaj članak odnosi se na: ESET NOD32 Antivirus ESET…
Upute za preuzimanje i pokretanje programa TeamViewer
Pitanje Nakon što ste s našom službom tehničke podrške telefonski dogovorili daljinsku administraciju problematičnog računala, ne znate što trebate napraviti kako bi to ostvarili. …
Na koje operacijske sustave se mogu instalirati ESET-ovi proizvodi (poslovni korisnici)
Pitanje Popis operacijskih sustava s kojima su kompatibilni ESET-ovi programi za poslovne korisnike Aktivacijske metode i udaljena administracija za ESET-ove programe za poslovne korisnike Ne…
Česte poruke o pogreškama instalacije ESET-ovih programa
Pitanje Što učiniti kada se tijekom pokušaja instalacije ESET-ovih programa pojavi jedna od niže navedenih poruka pogreške? Detalji Ovaj članak odnosi se na sve ESET-ove…
Kako privremeno deaktivirati ESET-ove Windows programe za kućne korisnike i male urede?
Pitanje Trebate instalirati softver drugih proizvođača koji zahtijeva da privremeno onemogućite ESET antivirusni program Detalji Ovaj članak odnosi se na: ESET NOD32 Antivirus (verzije 9…
Vrste nadogradnji ESET-ovih programa i njihove veličine
Pitanje Kakve su nadogradnje ESET-ovih sigurnosnih programa i koliko su velike? Odgovor ESET-ovi programski moduli imaju dvije vrste nadogradnji: Level nadogradnje i Nano nadogradnje. Razlikuju…
Firewall u ESET-ovim programima - često postavljana pitanja
Pitanje Općenite informacije o ESET-ovom firewallu i otklanjanje problema Detalji U ovom članku navedeni su linkovi na odgovarajuće članke i ESET-ove baze znanja te na…
Kako porukama e-pošte nakon provjere dodati ili ukloniti obavijest s rezultatima skeniranja?
Pitanja Kako porukama e-pošte nakon provjere dodati ili ukloniti obavijest s rezultatima skeniranja? Kako modificirati na koje će tipove poruka e-pošte biti primijenjene obavijesti koje…
Kako koristiti samostalni alat za čišćenje Win32/IRCBot iz komandnolinijskog okružja?
Alat za čišćenje Win32/IRCBot – ESET je izradio samostalni alat za uklanjanje ovog osobito otpornog malwarea. Napomena: Ovaj alat mora biti pokrenut iz komandnolinijskog okružja,…
Kako napraviti sliku ekrana? (screenshot)
Pitanje Kako napraviti sliku ekrana (screenshot)? Odgovor Ovaj članak objašnjava kako napraviti sliku ekrana računala ili mobilnog uređaja. Tako napravljenu sliku pošaljite našoj tehničkoj podršci…
Poruka pogreške: Dekompresija nije mogla završiti (mogući uzroci: Nedovoljno slobodne memorije ili prostora na disku, ili ...)
Pitanje Dobili ste poruku pogreške: Dekompresija nije mogla završiti (mogući uzroci: Nedovoljno slobodne memorije ili prostora na disku, ili problem s Temp direktorijem) (eng: ‘Decompression…