Category: 95-Razno

Posted in 95-Razno

Upozorenje: Podrška za macOS Big Sur (11)

Problem Big Sur je trenutačno u fazi “beta” i nije poznat točan datum objave, ali se prema dosadašnjim iskustvima očekuje do kraja 10/2020. U tom…
...više...
Posted in 95-Razno

Što je potrebno napraviti da se klijentima izvan LAN-a dopusti spajanje na ESMC server

Otvorite promet na firewallu perimetra, standardno je to pravilo tipa “Allow IN TCP/2222”. Ako ste tijekom instalacije ESMC-a promijenili uobičajeni port 2222 – prilagodite podatak…
...više...
Posted in 95-Razno

ESET Social Media Scanner (ESMS) - Prestanak rada

Pitanje Korisnik ste programa ESET Social Media Scanner i primili ste obavijest o prestanku rada ovog servisa. Što to znači? Odgovor Program ESET Social Media…
...više...
Posted in 95-Razno

Nadogradnja poslovnih programa na v7.3 -
Obavezan je restart

Nakon nadogradnje poslovnih programa (EEA, EES) obavezan je restart računala zbog zamjene modula koji se mogu učitati samo na taj način. Više detalja možete pronaći…
...više...
Posted in 95-Razno

Protected: Youtube - Podrška NORT - svi linkovi

There is no excerpt because this is a protected post.
...više...
Posted in 95-Razno

Microsoftovi članci

Kvaliteta rada svih računalnih programa ovisi i o kvaliteti rada operacijskog sustava (OS); ako sustav neispravno funkcionira i neredovito se održava, nije razumno očekivati da…
...više...
Posted in 95-Razno

Protected: ESETversionaryum

There is no excerpt because this is a protected post.
...više...
Posted in 95-Razno

Skeniraju li ESET-ovi antivirusni programi izlazne e-mail poruke?

Pitanje Skeniraju li ESET-ovi programi izlazne poruke e-pošte? Odgovor ESET antivirusni programi prema inicijalnom podešavanju skeniraju sve ulazne i izlazne poruke e-pošte (e-mailove) na maliciozne…

...više...
Posted in 95-Razno

Kako stvoriti dvostruku konfiguraciju profila ažuriranja s ESET Remote Administratorom?

Problem Konfiguriranje klijenata/mobilnih korisnika da se prvo pokušaju nadograditi preko Mirrora na lokalnoj mreži a potom preko Interneta direktno s ESET-ovih servera za nadogradnje. ⯈…

...više...
Posted in 30-Pogreške 95-Razno

Automatsko skeniranje pri pokretanju sustava radi sporo ili se smrzne

Pitanje Što trebam napraviti kada tijekom pokretanja sustava automatsko skeniranje radi sporo ili se smrzne? Detalji Ovaj članak odnosi se na: ESET NOD32 Antivirus ESET…

...više...
Posted in 95-Razno

Upute za preuzimanje i pokretanje programa TeamViewer

Pitanje Nakon što ste s našom službom tehničke podrške telefonski dogovorili daljinsku administraciju problematičnog računala, ne znate što trebate napraviti kako bi to ostvarili.  …

...više...
Posted in 95-Razno

Na koje operacijske sustave se mogu instalirati ESET-ovi proizvodi (poslovni korisnici)

Pitanje Popis operacijskih sustava s kojima su kompatibilni ESET-ovi programi za poslovne korisnike Aktivacijske metode i udaljena administracija za ESET-ove programe za poslovne korisnike Ne…

...više...
Posted in 95-Razno

Česte poruke o pogreškama instalacije ESET-ovih programa

Pitanje Što učiniti kada se tijekom pokušaja instalacije ESET-ovih programa pojavi jedna od niže navedenih poruka pogreške? Detalji Ovaj članak odnosi se na sve ESET-ove…

...više...
Posted in 95-Razno

Kako privremeno deaktivirati ESET-ove Windows programe za kućne korisnike i male urede?

Pitanje Trebate instalirati softver drugih proizvođača koji zahtijeva da privremeno onemogućite ESET antivirusni program Detalji Ovaj članak odnosi se na: ESET NOD32 Antivirus (verzije 9…

...više...
Posted in 95-Razno

ESET-ova ikona nestaje, kako ju vratiti?

Problem ESET-ova ikona nije prikazana u sistemskoj traci (pokraj sata) ili nestaje nakon instalacije egui.exe program sukobljava se s drugim programom što sprečava ESET pri…

...više...
Posted in 95-Razno

Dobro došli u Anti-Theft

Pitanje Aktivirajte Anti-Theft i kreirajte my.eset.com online korisnički račun Optimizirajte uređaj za Anti-Theft Radnje na my.eset.com portalu Rješavanje problema Detalji Ovaj članak odnosi se na:…

...više...
Posted in 95-Razno

Kako porukama e-pošte nakon provjere dodati ili ukloniti obavijest s rezultatima skeniranja?

Pitanja Kako porukama e-pošte nakon provjere dodati ili ukloniti obavijest s rezultatima skeniranja? Kako modificirati na koje će tipove poruka e-pošte biti primijenjene obavijesti koje…

...više...
Posted in 95-Razno

Kako koristiti samostalni alat za čišćenje Win32/IRCBot iz komandnolinijskog okružja?

Alat za čišćenje Win32/IRCBot – ESET je izradio samostalni alat za uklanjanje ovog osobito otpornog malwarea. Napomena: Ovaj alat mora biti pokrenut iz komandnolinijskog okružja,…

...više...
Posted in 95-Razno

Kako napraviti sliku ekrana? (screenshot)

Pitanje Kako napraviti sliku ekrana (screenshot)? Odgovor Ovaj članak objašnjava kako napraviti sliku ekrana računala ili mobilnog uređaja. Tako napravljenu sliku pošaljite našoj tehničkoj podršci…

...više...
Posted in 95-Razno

Poruka pogreške: Dekompresija nije mogla završiti (mogući uzroci: Nedovoljno slobodne memorije ili prostora na disku, ili ...)

Pitanje Dobili ste poruku pogreške: Dekompresija nije mogla završiti (mogući uzroci: Nedovoljno slobodne memorije ili prostora na disku, ili problem s Temp direktorijem) (eng: ‘Decompression…

...više...