Tema
Slanje dnevnika (logova) na analizu radi rješavanja problema.
Uvod
Za potrebe rješavanja problema koji ne spadaju u kategoriju uobičajenih (za koje rješenje možete pronaći u ovoj Bazi znanja) i zahtijevaju dodatnu analizu, potrebne su nam dodatne informacije o stanju naših programa i operacijskog sustava.
Postupak – Kratko (tl;dr)
• preuzmite ili pokrenite odgovarajuće datoteke iz opisa ili članaka u nastavku
• pošaljite nam kreirane datoteke s logovima ili (ako su veće od 5MB) ih spremite na Microsoft OneDrive ili DropBox ili sl. i pošaljite nam link za preuzimanje
• ako nemate online-disk, zatražite podatke za upload na naš FTP
Postupak – Detaljno
[1] Windows
Upute se odnose na Windows 7 i novije, uključujući servere.
• Za Windows, preuzmite https://download.eset.com/com/eset/tools/diagnosis/log_collector/latest/esetlogcollector.exe
• Pokrenite ga obavezno kao Administrator
(desni klik na datoteku -> “Run as Administrator” / “Pokreni kao Administrator”)
○ Ako Windows zatraži lozinku administratora operacijskog sustava, a ne znate ju, zatražite svog administratora za pomoć
○ Ako se pojavi upozorenje UAC-a kliknite na Yes / Da
• Prihvatite Ugovor
• U polju “Collection profile” umjesto standardnog “Default” odaberite “All”
○ Ako dnevnike prikupljate na ESET Protect (EPX) serveru, isključite sve stavke koje sadrže “..dumps” osim ako smo se dogovorili da i te logove pošaljete
• U polju “ESET log collection mode” odaberite “Original binary from disk”
• Kliknite na gumb [Collect] i ELC će početi s radom
• U slučaju da je ESET-ov sigurnosni program nekako oštećen ili nije uopće instaliran, ELC će ponuditi da preuzme i ESET SysInspector, što svakako prihvatite
[2] macOS
Pratite ESET-ove upute: https://support.eset.com/en/kb3404
[3] Linux
[3.A] Sigurnosni program
Ako je na Linuxu instaliran:
• ESET Endpoint Antivirus for Linux ili
• ESET Server Security for Linux
..pokrenite: https://help.eset.com/essl/latest/en-US/collect_logs.html
[3.B] ESET Protect
Ako se radi o
• ESET Protect Virtual Appliance ili
• ESET Protect instaliranom na Linux server
..pokrenite: https://support.eset.com/en/kb6159-run-the-info-getcommand-on-a-linux-virtual-machine-and-send-the-logs-to-eset-technical-support
[3.C] Po dogovoru, ako je potrebna analiza HTTP proxy servera ESET Bridge:
sudo bash /opt/eset/bridge/lib/scripts/collect_logs.sh
Kreira datoteku /root/bridge_logs.tar.gz
[4] Android
Pratite ESET-ove upute: https://help.eset.com/ems/5/hr-HR/customer_care.html ili https://support.eset.com/en/kb6472
Razno
• ESET – detaljne upute za program ELC: https://help.eset.com/log_collector/latest/en-US/
• Budući da je XP odavno napušten i da su ESET-ovi stari programi u fazi “EOL” (End of Life), za njih više nema podrške i ne možemo preuzeti obvezu analize dnevnika tog okruženja. Radi eventualnih vaših internih potreba, prilažemo vezu na ELC koji valja koristiti samo na Windows XP:
Slike
Svakako preuzmite SysInspector ako progam predloži:
ESET Protect
Ako logove skupljate putem ESET Protect konzole, obavezno nakon “Log Collector” otvorite i “SysInspector” karticu i preuzmite i taj paket logova.
Detalji
Detaljna pojašnjenja što koja opcija ELC-a prikuplja: https://help.eset.com/log_collector/latest/en-US/elc_gui.html
ELC logovi će biti u navednom primjeru biti u datoteci “C:\Users\podrska\Desktop\ees_logs.zip“
Video
v.15+
elc xelcx xlogcollectorx xdiagx xdebugx xdbgx xinfogetx diagnostics dijagnostika xdiagnostics xdijagnostika troubleshooting trblsht xtroubleshooting xtrblsht
Ažurirano: 2024-05-15