Kontakt – NORT tehnička podrška za ESET

NORT – Tehnička podrška

nort teamviewer

Prije nego što nas kontaktirate

• Tehničku podršku pružamo isključivo licenciranim korisnicima ESET-ovih programa kupljenih u partnerskoj mreži tvrtke NORT d.o.o.
• Rješenja za većinu problema opisana su na sljedećim javno dostupnim mjestima:
   ○ naša baza znanja – https://nod32.com.hr/podrska/popis-clanaka (na hrvatskom)
   ○ sustav online pomoći – https://help.eset.com/?lang=hr-HR (na hrvatskom i na engleskom)
   ○ ESET-ova baza znanja https://support.eset.com (na engleskom)
• Prije nego što nas kontaktirate, pripremite neki od korisničkih podataka (ili pošaljite u e-poruci):
   ○ EAV- broj (EAV-123456789)
   ○ licenčni ključ (ABCD-1234-EFGH-5678-IJKL)
   ○ javni ID (ABC-123-DEF)
   ○ e-adresu registriranu u bazi korisnika važeće licence
• Korisnicima probnih (trial) licenci pružamo samo osnovnu podršku instalacije ili uklanjanja programa
• Za podršku programa kupljenih u drugim državama kontaktirajte lokalnu podršku navedene države
   (https://www.eset.com/int/business/partner/find/)
• Za programe kupljene u Googleovom dućanu kontaktirajte
   https://www.eset.com/int/support/googleplayform (pod “Country” obavezno odaberite “United States”) ili play@eset.com

Podrška e-poštom (e-mail)

• E-poštu (podrska@nort.hr) pratimo i izvan radnog vremena i neradnim danima
• Ne koristimo “robote” – na poruke se javljaju specijalisti za tehničku podršku
• Tijekom radnog vremena odgovaramo “odmah“; izvan radnog vremena je mogući mali odmak; na poruke poslane tijekom noći odgovorit ćemo ujutro
• Molimo da e-poruku pošaljete s e-adrese na koju je licenca registrirana
• U poruci navedite što je moguće više podataka o problemu;
   što više detaljnih informacija pošaljete u prvoj poruci, to prije ćemo riješiti problem:

    ○ što detaljnije opišite problem svojim riječima
    ○ pošaljite slike ekrana računala/uređaja
    ○ pošaljite zapise kreirane programom ELC – ESET Log Collector
       (ukoliko ESET-ov program iz nekog razloga nije bio instaliran ELC-u će ponuditi da preuzme i pokrene ESI – ESET SysInspector – predlažemo da to učinite, inače će nam nedostajati dosta informacija)

Podrška telefonom

• Slijedom preporuka Stožera trenutačno radimo izvan svojih ureda i nije nas moguće kontaktirati telefonom
• Pitanja za Odjel prodaje pošaljite na nod32@nort.hr, a za Tehničku podršku koristite podrska@nort.hr

Često postavljena pitanja (ČPP;CPP;FAQ)

Nedostupni korisnički podaci

Ako ste izgubili korisničke podatke ili trenutačno ne možete do njih, na sljedećoj stranici upišite e-adresu na koju je registrirana licenca: https://eset.com/int/support/lost-license/. Podaci bi trebali unutar jednoga sata stići na vašu e-adresu (provjerite i foldere Spam / Junk / Neželjena pošta).

Zaključane napredne postavke

Ako program traži da upišete lozinku prilikom ulaska u Napredne postavke (Advanced settings) ili primjene pravila za firewall/HIPS, a ne znate lozinku – zatražite brisanje i postavljanje nove.
• EAV, EIS, ESSP … https://www.nod32.com.hr/podrska/kb1915
• EEA, EES … https://www.nod32.com.hr/podrska/kb1956
• EMSA, EESA … https://help.eset.com/eesa/2/en-US/settings_admin_password.html
• (stare verzije programa … https://www.nod32.com.hr/podrska/kb441)

Promjena registrirane e-adrese

Želite li promijeniti e-adresu na koju ste registrirali licencu, slijedite upute na stranici https://www.nod32.com.hr/podrska/kb368


Daljinska administracija (TeamViewer)

Kod složenijih problema, po procjeni naših stručnjaka, možemo zatražiti da nam dopustite pristup računalu.
Nakon što dogovorimo ovakav način pružanja podrške, kliknite na sliku ispod (ili ovdje) kako biste preuzeli program za uspostavljanje veze.

nort teamviewer


nort eset nod32 podrška podrska pomoć asistencija support xtvx xelcx xesix techsupp technical support xsuppx kontakt faq cpp čpp xfaqx xcppx xčppx