Tema
Detaljno zapisivanje događaja u ESET-ovim sigurnosnim programima.
(Diagnostics – Advanced logging)
Postupak
Sljedeće korake provedite na računalu na kojemu se pojavljuje problem.
Ako se radi o poslovnim programima, “Endpoint”, kojima upravljate putem konzole ESET Protect (Cloud), prije ovoga deinstalirajte EMAgenta kako se ne bi promijenile ove postavke na temelju postavki sa servera.
[1]
• Otvorite ESET-ov program
• Advanced setup (F5) >> Tools >> Log files >> Log files >> postavite “Minimum logging verbosity” na “Diagnostic” umjesto “Informative”:
[2]
• Advanced setup (F5) >> Tools >> Diagnostics >> (uključite stavke koje ste dogovorili s našim djelatnicima iz podrške) >> OK …
[2A] ESET Endpoint Security
[2B] ESET Internet Security
[2C] ESET Server Security for Window Servers
[3] Po potrebi i dogovoru s Podrškom, uključite Procmon i Wireshark (https://www.nod32.com.hr/podrska/kb8605 –> v.[A5] i [A5b])
[4]
• Isprovocirajte problem ako je moguće
○ Ako to nije moguće, pričekajte da se problem pojavi
• Slobodno pokušajte to učiniti dva puta
• Zabilježite točno vrijeme pokušaja / pojave (da možemo u brojnim logovima locirati mjesto)
• Zabilježite poruku pogreške koja se može pojaviti u programu dolje desno; napravite screenshot
• Vratite gornje postavke na “Informative”
• Isključite Advanced logging stavke
• Prikupite logove programom ESETLogCollector ELC (https://www.nod32.com.hr/podrska/kb8275)
• Stavite na neki svoj online-disk (Microsoft OneDrive, DropBox, …)
• Pošaljite nam link za preuzimanje zajedno sa svim ostalim logovima koji su dogovoreni
troubleshooting trblsht diagnostics dijagnostika xdiagnostics xdijagnostika troubleshooting trblsht xtroubleshooting xtrblsht advanced logging advancedlogging napredno vođenje dnevnika xadvanced xlogging xadvancedlogging xnapredno xvođenje xdnevnika endpoint xendpoint essw xessw server xserver opcenito xopcenito
Ažurirano: 2023-12-06