Tema
Detaljno zapisivanje događaja tijekom licenciranja / aktiviranja.
Postupak
Sljedeće korake provedite na jednom od računala na kojemu nije moguće aktivirati ESET-ov program.
• Otvorite ESET-ov program
• Advanced setup (F5) >> Tools >> Log files >> Log files >> postavite “Minimum logging verbosity” na “Diagnostic” umjesto “Informative”:
>> Advanced setup (F5) >> Tools >> Diagnostics >> uključite “Enable Licensing advanced logging” >> OK …
• Pokušajte aktivirati tako da u ESET-ov program upišete licenčni ključ
• Slobodno pokušajte to učiniti dva puta
• Zabilježite točno vrijeme pokušaja (da možemo u brojnim logovima locirati mjesto)
• Zabilježite poruku pogreške koja se može pojaviti u programu dolje desno (npr. ECP.20006)
• Vratite gornje postavke (“Informative” i isključen Licensing logging)
• Prikupite logove programom ESETLogCollector ELC (https://www.nod32.com.hr/podrska/kb8275)
• Stavite na neki online-disk (Microsoft OneDrive, DropBox, …)
• Pošaljite nam link za preuzimanje
aktivacija activation troubleshooting trblsht xaktivacija xactivation diagnostics dijagnostika xdiagnostics xdijagnostika troubleshooting trblsht xtroubleshooting xtrblsht
Ažurirano: 2023-11-16