Tag: Narudžba
Sva pitanja vezana uz narudžbu ESET-ovih proizvoda
Koje su najnovije dostupne verzije (i podverzije) ESET-ovih proizvoda?
Pitanje Koje su najnovije dostupne verzije (i podverzije) u ovom trenutku aktivnih podržanih ESET-ovih programa? Detalji U ovom članku naći ćete podatke o najnovijim dostupnim…
Je li moj program još uvijek podržan? (Kraj podrške za ESET-ove programe za kućne korisnike i male urede – EOL)
Windows sistemski zahtjevi za ESET antivirusne programe (Poslovni korisnici)
Pitanje Koji su sistemski zahtjevi za ESET antivirusne programe za poslovne korisnike na računalima s Windows operacijskim sustavima? Napomena: Ako je na računalu na…
Je li moj program još uvijek podržan? (Kraj podrške za ESET-ove programe za poslovne korisnike – EOL/EOS)
Windows sistemski zahtjevi za ESET-ove antivirusne programe (kućni korisnici i mali uredi)
Što se događa nakon što pošaljem narudžbu putem online narudžbenice?
Izgubio sam e-mail koji je sadržavao ESET korisničke podatke.
Kako da ponovno dođem do tih podataka?
Pitanje Trebate podatke za ovjeru licence ESET-ovog programa za koji imate licencu, ali izgubili ste poruku e-pošte s podacima za ovjeru licence (ESET licenčnim ključem,…
Koji je sljedeći korak nakon plaćanja računa?
Kako naručiti ESET NOD32 Antivirus, ESET NOD32 Internet Security ili druge ESET-ove programe
Kako registrirati S/N karticu i aktivirati tako kupljen ESET program?
Pitanje Želite registrirati S/N karticu kako bi mogli aktivirati i koristiti ESET-ov program Vi ste partner ili djelatnik tehničke podrške/servisa koji instalira ESET-ov program za…
Platio sam, a nisam dobio poruku e-pošte s licencom
Pitanje Što učiniti ako nakon kupovine ili aktivacije ESET programa niste dobili poruku e-pošte s licencom koja sadrži licenčni ključ te korisničko ime i lozinku?…
Kako dobivam licenčni ključ (LKY) te korisničko ime i lozinku?
Pitanje Kako dobivam licenčni ključ (engleski Licence Key – LKY) te korisničko ime, lozinku? Odgovor Nakon što uplatite licencu za ESET-ov proizvod, od ESET-a dobiti…