Tag: Dijagnoza

Posted in 80-Prijetnje

Pronađena je prijetnja. Što treba napraviti?

Problem Sumnjate da je računalo inficirano malicioznim programom (virusom, crvom, trojancem, …) Simptomi koje ste uočili na računalu odgovaraju simptomima opisanim u ovom članku. Preporučeno…
...više...
Posted in 30-Pogreške 80-Prijetnje

Kako kreirati SysInspector zapis i proslijediti ga tehničkoj podršci na analizu?

Pitanje Što je SysInspector? Kako kreirati SysInspector zapis i dostaviti ga na analizu?   Detalji Ovaj članak odnosi se na sve ESET-ove programe za Windowse…
...više...
Posted in 95-Razno

Kako generirati dnevnik instalacijskih pogrešaka ESET-ovih Windows proizvoda?

Problem Instalacija ESET-ovog antivirusnog programa za Windowse završava prerano, završava s određenom porukom pogreške, ili je izvršila povratak na prethodno stanje (rollback) Od vas je…
...više...
Posted in 95-Razno

Kako pristupiti dnevnicima i poslati ih na analizu?

Pitanje Naša služba tehničke podrške od vas je zatražila kopiju jednog od sljedećih dnevnika (log datoteka): Dnevnik skeniranja računala, Dnevnik otkrivenih prijetnji, Dnevnik događaja, Dnevnik…

...više...
Posted in 80-Prijetnje

Kako prepoznati je li računalo zaraženo malicioznim programima (virusima)?

Pitanje Kako mogu prepoznati je li računalo zaraženo malicioznim (zlonamjernim) programima (virusima, crvima, trojancima, itd…)    Simptomi se ne moraju odnositi na maliciozne programe: Primjeri…

...više...
Posted in 80-Prijetnje

Kako ESET-u predati uzorke virusa, javiti za inficiranu web stranicu ili lažno pozitivni uzorak?

Pitanje Kako ESET-u predati uzorke malicioznih datoteka, javiti za inficiranu web stranicu, lažno pozitivni uzorak ili potencijalno pogrešnu kategorizaciju web stranica od strane Roditeljske kontrole,…

...više...
Posted in 80-Prijetnje

Zašto ESET-ov antivirusni program blokira pristup web stranici?

Pitanje ESET-ov antivirusni program spriječio vam je pristup određenoj web stranici, a ne znate zašto?   Odgovor ESET-ovi antivirusni programi mogu iz sigurnosnih razloga automatski…

...više...
Posted in 01-Desktop

Kako pokrenuti Windowse u "Safe mode with Networking" načinu rada?

Pitanje Kako pokrenuti Microsoft Windows operacijski sustav “Safe Mode” ili u “Safe mode with networking” način rada Detalji Safe Mode je opcija za rješavanje problema…
...više...
Posted in 30-Pogreške 80-Prijetnje

Kako poslati zapis programa ESET Log Collector (ELC)?

Pitanje Kako prikupiti informacije i logove s računala? Dobili ste zahtjev od službe tehničke podrške da nam dostavite informacije i logove s računala radi analize….
...više...
Posted in 95-Razno

Kako aktivirati dijagnostičko logiranje u ESET-ovim programima za Windowse?

Pitanje Kako aktivirati dijagnostičko logiranje u ESET-ovim programima?   Detalji Za potrebe otkrivanja uzroka problema, u određenim slučajevima potrebno je uključiti napredno vođenje dnevnika (diagnostic…

...više...
Posted in 95-Razno

Korištenje ESET komandne linije (ecmd.exe) za uvoz/izvoz konfiguracije ESET-ovih Endpoint programa (6.5 i novijih)

Pitanje Uvoz i izvoz konfiguracije sigurnosnih programa Omogućite ecmd napredne naredbe u Endpoint programima Koristeći ERA Client Run naredbu privremeno aktivirajte ili deaktivirajte individualne sigurnosne…
...više...
Posted in 03-ESMC-ERA 30-Pogreške

Rješavanje problema pri implementaciji ESET Management Agenta 7.x

Pitanje Nekoliko razloga neuspjele implementacije ESET Management Agenta Utvrdite što je uzrokovalo neuspjeh implementacije ESET Management Agenta Računala nestaju s kartice Push install u ESET…
...više...