Dijagnosticiranje problema komunikacije "klijent - ESMC / EP server"

Problem

Agent (klijent) se ne javlja ESMC / EP serveru. Sljedećim testovima ćemo provjeriti najčešći problem - potpunu ili djelomičnu nemogućnost komunikacije zbog konfiguracije lokalne mreže.

Dijagnosticiranje

Prvo ćemo se fokusirati na najvažniju komponentu - je li Agentima otvorena komunikacija prema serveru po TCP portu 2222. TCP/2222 je standardni port za komunikaciju naših Agenata; ako ste prilikom instalacije upotrijebili neki drugi - prilagodite i testove.

Telnet - tri testa

Pokrenite Command Prompt (CMD) i utipkajte sljedeće naredbe (v. Legendu za pojašnjenje):

• telnet <%EPSvrIP%> 2222
• telnet <%EPSvrFQDN%> 2222
• telnet <%EPSvrNetBIOS%> 2222

PortQry - tri testa

Za možda malo detaljnije informacije o vezi možete koristiti Microsoftov program PortQry (https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17148).

• portqry -sl -v -n <%EPSvrIP%> -p TCP -e 2222
• portqry -sl -v -n <%EPSvrFQDN%> -p TCP -e 2222
• portqry -sl -v -n <%EPSvrNetBIOS%> -p TCP -e 2222

Mogući rezultati telnet i PortQry testova

Telnet test uspio

Barem prva telnet naredba (po IP adresi) bi trebala rezultirati "praznim ekranom" - pritisnite [Enter] nekoliko puta da se vrati CMD prompt.

Ako i druga dva testa, EPSvrFQDN i EPSvrNetBIOS, završe ovako - odlično, znači da je i DNS sustav funkcionalan i u svim policyjima možete koristiti EPSrvFQDN.

PortQry test uspio

Ako je prvi PortQry test uspio i javio "TCP port 2222 (unknown service): LISTENING" - povezivanje Agenata sa serverom je moguće.

Ako i druga dva testa, EPSvrFQDN i EPSvrNetBIOS, završe ovako - odlično, znači da je i DNS sustav funkcionalan i u svim policyjima možete koristiti EPSrvFQDN.

Polovičan ali dovoljan uspjeh

Ako su prvi Telnet i/ili PortQry testovi (po IP adresi) uspjeli, a bilo koji drugi ne - onda s razlučivanjem naziva nije sve savršeno i u svim svojim policyjima (pravilima) koristite samo IP adrese.

Testovi nisu uspjeli

Ako sva tri Telnet testa završe pogreškom "Connect failed" ili ako ostanu dulje od 30-tak sekundi u stanju "Connecting to" - komunikacija Agenta i EP servera nije moguća. Npr.:

   C:\> telnet <%EPSvrIP%> 2222
   Connecting To <%EPSvrIP%>...Could not open connection to the host, on port 2222: Connect failed

Isto se odnosi na PortQry - ako svi testovi završe pogreškom "Filtered", npr:

   TCP port 2222 (unknown service): FILTERED

onda komunikacija sa serverom nije moguća.

Ping - tri testa

Ovi testovi nam neće reći mnogo o mogućnosti povezivanja Agenata ali, naravno, mogu ukazati na opće stanje mreže između klijenta i servera. Testirajte na način kao i s prethodnim naredbama:

• ping <%EPSvrIP%>
• ping <%EPSvrFQDN%>
• ping <%EPSvrNetBIOS%>

Ako koristite ESET Protect Virtual Appliance, za ovaj test se morate prvo prijaviti na Linux konzolu EP servera i isključiti firewall:

   systemctl stop iptables

Nakon testa obavezno ponovno uključite firewall:

   systemctl start iptables

Legenda

• EPSvrIP .. IP adresa EP servera (npr. 10.5.5.5.)
• EPSvrFQDN .. puni naziv EP servera (npr. "ep8.domena.lokal")
• EPNetBIOS .. naziv EP servera (npr. "ep8")


xtelnetx x2222x xtestx xtelnettestx xdiagx xagentx xagenttestx

Zadnja promjena:
Avatar

Author: NORT