Kao i uvijek, “Korak 0” u aktivnostima na bilo kojem serveru: prije ikakve radnje napravite disk-image backup / snapshot / checkpoint / …
Što detaljnije provedete testove i što više preciznih podataka pošaljete “u prvom naletu” – to kraće će trajati dijagnosticiranje i to manje potpitanja ćemo imati.
Restart servera (ne samo servisa)
Prije nastavka – prvo restartajte cijeli ESET Protect server (nemojte restartati samo Apache httpd servis).
Ako se problem pojavljuje i dalje, slijedite donje upute.
Dijagnostika httpd servisa (proxy)
Provjera proxyja
- Radi li servis?
- Imate li drugi proxy putem kojega se ovaj spaja na internet? Je li sve u redu konfigurirano?
- Traži li drugi proxy username/password?
- Propušta li firewall sav promet s ovog proxyja?
Ako je Apache instaliran na Windows – test v1
start >> run >> [ Firefox | Chrome | MSEdge ]
otvorite http://<$ProxyIP>:<$ProxyPort>/index.html
mora prikazati stranicu s tekstom “It works!”
Ako je Apache instaliran na Windows – test v2
• powershell -command Test-NetConnection -ComputerName <$ProxyIP> -Port <$ProxyPort> -InformationLevel Detailed | Format-List *
ili
• pwsh -command Test-NetConnection -ComputerName <$ProxyIP> -Port <$ProxyPort> -InformationLevel Detailed | Format-List *
Ako je Apache instaliran na Windows – test v3
• powershell -command Invoke-WebRequest https://edf.eset.com/edf -verbose
• powershell -command Invoke-WebRequest -Proxy http://<$ProxyIP>:<$ProxyPort> -uri https://edf.eset.com/edf -verbose
• powershell -command Invoke-WebRequest -Proxy http://<$ProxyIP>:<$ProxyPort> -uri https://www.google.com -verbose
Ako je Apache instaliran na Linux/VA – test v1L
• wget –no-check-certificate -e use_proxy=yes -e http_proxy=<$ProxyIP>:<$ProxyPort> www.eset.com
• wget –no-check-certificate -e use_proxy=yes -e http_proxy=<$ProxyIP>:<$ProxyPort> www.google.com
Ako je Apache instaliran na Linux/VA – test v2L
• curl –proxy <$ProxyIP>:<$ProxyPort> –include –silent https://edf.eset.com/edf
• curl –proxy <$ProxyIP>:<$ProxyPort> –include –silent https://bing.com
Nakon svakog testa snimite sliku ekrana i pošaljite tako da se vidi naredba i rezultat.
Pregled sadržaja u cacheu
- Windows:
"C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\bin\htcacheclean.exe" -v -a -p "C:\ProgramData\Apache HTTP Proxy\cache"
- Linux/VA:
htcacheclean -v -a -p /var/cache/httpd/proxy
Čišćenje cachea
Apache instaliran na Windows
pokrenite CMD kao administrator
net stop ApacheHttpProxy
"C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\bin\htcacheclean.exe" -v -t -p"C:\ProgramData\Apache HTTP Proxy\cache" -l500M -L24
dir "C:\ProgramData\Apache HTTP Proxy\cache" /A/S/B
net start ApacheHttpProxy
Ako ne uspije, probajte “brutalnom” metodom ukloniti cache:
RD /Q /S "C:\ProgramData\Apache HTTP Proxy\CACHE\"
MD "C:\ProgramData\Apache HTTP Proxy\CACHE\"
Apache instaliran na Linux/VA
service httpd stop (ili systemctl stop httpd)
htcacheclean -v -t -p'/var/cache/httpd/proxy/' -l500M -L24
service httpd start (ili systemctl start httpd)
Napomena: vrijednosti 500M
i 24
prilagodite prema svojim potrebama i/ili dokumentaciji (https://help.eset.com/protect_deploy_va/latest/en-US/enable_apache_http_proxy.html)
Legenda:
<$ProxyIP>
… IP adresa proxy servera (za httpd koji dolazi s ESET Protect serverom je to IP adresa ESET protecta)<$ProxyPort>
… Port proxy servera (za httpd koji dolazi s ESET Protect serverom je to obično: 3128)
Prikupljanje logova
- napravite kopiju datoteke “
httpd.conf
”- Windows:
copy "C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\conf\httpd.conf" "C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\conf\httpd.conf.bkp"
- Linux/VA:
cp /etc/httpd/conf/httpd.conf /etc/httpd/conf/httpd.conf.BKP
- Windows:
- otvorite “
httpd.conf
” u tekst editoru- Windows:
notepad "C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\conf\httpd.conf"
- Linux/VA:
nano /etc/httpd/conf/httpd.conf
- Windows:
- pronađite i
umjesto"LogLevel warn"
stavite"LogLevel debug"
- spremite datoteku
- restartajte HTTPD servis
- Windows:
net stop ApacheHttpProxy
net start ApacheHttpProxy
- Linux/VA:
systemctl restart httpd
- Windows:
- obavezno provjerite
httpd.conf
je li ostao na “debug
“ - pokrenite Wireshark (https://support.eset.com/en/kb6446-how-to-create-wireshark-log)
- zapišite točno vrijeme
- forsirajte 2-3 puta update da se zabilježi pokušaj komunikacije u logovima
- isključite Wireshark i spremite logove
- komprimirajte logove zadnjih barem 48 sati (*1)
- Windows:
C:\Program Files\Apache HTTP Proxy\logs\*.*
- Linux/VA:
/var/log/httpd/*
- Windows:
- vratite “
httpd.conf
” iz backupa ili promijenite “debug
” u “warn
“ - restartajte proxy servis (v.gore)
- pošaljite nam [ 7Z / ZIP / ARJ / RAR ] datoteku s logovima
- ako je datoteka prevelika za e-mail (>5MB) – stavite na svoj cloud-disk ili zatražite informacije za upload na naš FTP server
- napišite IP adresu i FQDN sljedećih računala:
- MDM servera
- EPX servera
- HTTP proksija
- klijenta
- … svih ostalih bitnih računala uključenih u testiranje
- napišite točno vrijeme kad ste testirali
- Pošaljite Wireshark, gornje logove i ELC:
- Windows:
ESETLogCollector
(https://www.nod32.com.hr/podrska/kb672) - Linux/VA:
info-get
(https://support.eset.com/en/kb6159)
- Windows:
Slike
httpd trblsht xhttpdx xtrblshtx xapachex xproxyx xproxytestx pwshproxytest troubleshooting proxytest testproxy xproxytest xtestproxy itworks xitworks itsworking xitsworking xpowershell
Ažurirano: 2024-07-15