Dijagnostika problema s mrežom (troubleshooting; trblsht; LAN)

Problem

  • Neki od ESET-ovih modula ne komunicira na očekivan način putem Interneta ili lokalne mreže
  • Problemi s mrežom uzrokuju probleme u radu ESET-ovih programa
  • Promjena konfiguracije ESET-a uzrokuje probleme na mreži

Dijagnostika

  • Je li taj modul ispravno radio do sada ili nikada nije radio?
  • Je li se problem pojavio odmah nakon instalacije ESET-a ili nekog drugog programa/uređaja?
  • Kada se problem počeo događati? Ako znate točan datum i sat - odlično, moći ćemo brže pronaći događaje u dnevnicima.
  • Koje promjene su napravljene prije pojave problema:
    • u ESET-ovim programima
    • u konfiguraciji mreže
      • hardverske promjene (novi firewall, router, hotspot, access point, ...)
      • softverske promjene (novi proxy, OS, ...)
    • na operacijskim sustavima
      • WindowsUpdate
      • SSL / TLS / SMB / itd
  • Je li DNS sustav dobro uređen? Napravite nekoliko testova:
    • sa klijenta
      • nslookup %FQDNESMCservera%
      • nslookup %IPadresaESMCservera%
      • nslookup %NETBIOSESMCservera%
        • usporedite "Name:" i "Address:" iz gornjih testova - moraju biti isti
      • nslookup %FQDNHTTPproksija%
      • nslookup %IPadresaHTTPproksija%
      • nslookup %NETBIOSHTTPproksija%
        • usporedite "Name:" i "Address:" iz gornjih testova - moraju biti isti
      • ping -a %FQDNESMCservera%
      • ping -a %IPadresaESMCservera%
      • ping -a %FQDNHTTPproksija%
      • ping -a %IPadresaHTTPproksija%
    • sa ESMC servera
      • nslookup %FQDNklijenta%
      • nslookup %IPadresaKlijenta%
      • nslookup %NETBIOSKlijenta%
        • usporedite "Name:" i "Address:" iz gornjih testova - moraju biti isti
      • nslookup %FQDNHTTPproksija%
      • nslookup %IPadresaHTTPproksija%
      • nslookup %NETBIOSHTTPproksija%
        • usporedite "Name:" i "Address:" iz gornjih testova - moraju biti isti
    • sa HTTP proxy servera servera
      • nslookup %FQDNESMCservera%
      • nslookup %IPadresaESMCservera%
      • nslookup %NETBIOSESMCservera%
        • usporedite "Name:" i "Address:" iz gornjih testova - moraju biti isti
      • nslookup %FQDNklijenta%
      • nslookup %IPadresaKlijenta%
      • nslookup %NETBIOSKlijenta%
        • usporedite "Name:" i "Address:" iz gornjih testova - moraju biti isti

Pošaljite nam odgovore i slike ekrana provedenih testova (možete napraviti copy/paste teksta u CMD ekranu), možete odmah i ELC (https://www.nod32.com.hr/podrska/kb672). Svakako nam zapišite FQDN, NETBIOS i IP svih računala uključenih u testiranje i njihove pojedinačne uloge u sustavu i vrijeme testiranja kako bismo mogli lakše pronaći u ELC.

Primjeri

Zamijenite varijable odgovarajućim vrijednostima iz vašeg okruženja. Npr.:

  • %FQDNESMCServera% = esmcsvr.abcdefgh.local
  • %IPAdresaESMCServera% = 192.168.100.101
  • %NETBIOSESMCservera% = esmcsvr

pa će testovi izgledati ovako:

  • nslookup esmcsvr.abcdefgh.local
  • ping -a 192.168.100.101
  • nslookup esmcsvr

xnetx xlanx xtrblshtx xtroubleshootingx xmrežax

Zadnja promjena:
Avatar

Author: NORT