Pitanje
- ESET-ov Endpoint program verzije 7.1 ili noviji od vas traži lozinku kada pokušavate pristupiti naprednim postavkama (Advanced settings) programa
- Zaboravili ste ili izgubili korisničku lozinku za postavke ESET Endpoint programa a trebate otključati napredne postavke programa
Detalji
ESET-ovi Endpoint programi nude mogućnost postavljanja proizvoljne lozinke definirane od strane korisnika za pristup programskim postavkama.
Ta lozinka nema nikakve veze s vašim korisničkim imenom i lozinkom koju ste dobili prilikom kupovine proizvoda.
Ako je računalo dio korporativne mreže, molimo obratite se administratoru mreže za pomoć.
Ovaj članak odnosi se na:
- ESET Endpoint Security (verzije 7.1 i novije)
- ESET Endpoint Antivirus (verzije 7.1 i novije)
- (za stare programe se javite podršci)
Odgovor
Jeste li kućni korisnik? Kliknite ovdje za instrukcije
Otključajte lozinku putem poruke e-pošte
Generirajte kod za Tehničku podršku
Otključajte lozinku putem poruke e-pošte
- Kada od vas bude zatraženo da unesete lozinku, kliknite na Vrati lozinku (Restore Password).
- U označeno polje unesite adresu e-pošte koju ste koristili za registraciju ove licence, pa kliknite na Pošalji kod (Send Code).
- ESET-ova tehnička podrška poslati će poruku e-pošte s verifikacijskim kodom koji vrijedi 7 dana.
Kopirajte verifikacijski kod iz te poruke. - Kliknite na ikonu kopiraj/zalijepi (copy/paste) kako bi zalijepili verifikacijski kod iz poruke e-pošte u polje “Unesite kod za potvrdu“.
Ako tom prilikom ne želite postaviti novu lozinku, ostavite polja za upis lozinke prazna i kliknite na Potvrdi.
Ako želite postaviti novu lozinku, upišite ju (novu lozinku) u polja Nova lozinka (New password) i Potvrdi novu lozinku (Confirm new password) pa kliknite na Potvrdi. - Kliknite na U redu (OK).
Ova lozinka sada je uspješno otključana.
Generirajte kod za Tehničku podršku
Kada koristiti ovu opciju?
Generirajte kod samo kada to od vas zatraži naša tehnička podrška.
- Kada od vas bude zatraženo da upišete lozinku, kliknite na Vrati lozinku (Restore Password).
- Kliknite na Generiraj kod za tehničku podršku.
- Kliknite na ikonu kopiraj/zalijepi (copy/paste) da kopirate taj kod.
- Dostavite taj kod tehničkoj podršci koristeći metodu koju ste odabrali za kontaktiranje.
U poruci navedite kod koji ste generirali u koraku 3 i pričekajte odgovor tehničke podrške. - Tehnička podrška će poslati e-poruku s verifikacijskim kodom.
Kopirajte verifikacijski kod iz te poruke i kliknite na Imam kod za potvrdu. - Kliknite na ikonu kopiraj/zalijepi (copy/paste) kako bi zalijepili verifikacijski kod iz poruke e-pošte u polje “Unesite kod za potvrdu“.
Ako tom prilikom ne želite postaviti novu lozinku, ostavite polja za upis lozinke prazna i kliknite na Potvrdi.
Ako želite postaviti novu lozinku, upišite ju u polja Nova lozinka (New password) i Potvrdi novu lozinku (Confirm new password) pa kliknite na Potvrdi. - Kliknite na U redu (OK).
Lozinka je otključana.
Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
SOLN7322
naprednapodesavanja advancedsettings xsettingsx xlozinkax xpasswordx xpassx howto kakoda unlock xunlockx restorepassword
Ažurirano: 2022-05-12