Pitanje
Promijenili ste adresu e-pošte (e-mail adresu). Hoće li promjena podataka utjecati na ESET-ove programe?
Odgovor
Promjena e-adrese neće utjecati na funkcionalnost, aktualizaciju ili nadogradnju naših programa ako je stara e-adresa još aktivna.
Međutim, svakako nam javite novu e-adresu zbog automatskog sustava upravljanja korisničkim računima (account management) jer sustav prije isteka licence šalje upozorenja o potrebi obnavljanja licence samo na registriranu e-adresu.
Također, korespondencija s našim Odjelom prodaje ili Tehničke podrške je brža i jednostavnija ako imamo zabilježen podatak vlasnika licence.
Za slanje podataka o promjeni adrese e-pošte molimo da nam, i to s postojeće e-adrese prije promjene, na našu adresu nod32@nort.hr dostavite sljedeće podatke :
- Ime i prezime ili točan naziv korisnika licence
- ESET korisničko ime (E A V-**********) ili javni ključ (Public ID; PLID) ili licenčni ključ (LKY)
(ako ga ne znate, možete ga pronaći u ESET-ovom programu već instaliranom na računalu) - staru adresu e-pošte
- novu adresu e-pošte
Ako stara e-adresa više nije dostupna, to bi moglo utjecati na potpunost funkcionalnosti nekih modula (Anti-Theft, Password Manager, …), pa se svakako javite Odjelu podrške radi provjere i dogovora o daljnjim radnjama.
U cilju provjere zahtjeva za promjenu te adrese, moguće je da ćete biti pozvani i telefonom na broj od ranije registriran u našoj bazi.
Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
SOLN32 xemailx xmailx
Ažurirano: 2023-03-21