TvrtkaPartneri
 

NORT - Besplatna tehnička podrška

NORT - Besplatna tehnička podrška

   
 

 

 

Kako kontaktirati tehničku podršku?

 

Prije nego što nas kontaktirate

Rješenja mnogih problema opisana su u NORT-ovoj bazi znanja u kojoj možete pronaći i detaljne upute za konfiguriranje programa.

 

Pripremite korisničko ime  (EAV-..........), jer punu podršku pružamo samo licenciranim korisnicima ESET-ovih programa kupljenih u NORT-ovoj partnerskoj mreži. Korisnicima probnih (trial) licenci, licenci kupljenih na drugim distribucijskim područjima ili Google Playu pružamo samo osnovnu podršku pri (de)instaliranju programa.

 

E-mail

E-mailom nas možete kontaktirati i izvan radnog vremena. Molimo da poruku pošaljete s e-adrese koju ste nam prijavili u narudžbi. U e-mailu dostavite što je moguće više podataka o problemu:

 

Telefon

Podršku možete dobiti na broj telefona +385 (1) 36 91 986 radnim danom od 9 do 17 h.

 

 

Daljinska administracija (TeamViewer)

Kod složenijih problema, najjednostavnije je da nam dopustite pristup svojem računalu. Nakon što ste s našom službom tehničke podrške telefonski dogovorili ovakav način pružanja podrške, kliknite na sliku ispod ( ili ovdje) kako biste preuzeli program za uspostavljanje daljinskog pristupa.

 

NORT TeamViewer podrška na daljinu
 

Upute za preuzimanje i pokretanje aplikacije za udaljenu administraciju vašeg računala.
 



 

Najtraženija rješenja

Kako instalirati i aktivirati ESET-ove
     programe za kućne korisnike verzije 10?

 

Kako nadograditi ESET NOD32 Antivirus
     na ESET NOD32 Internet Security?

Kako koristiti zaštitu bankovnih plaćanja?

Kako Licenčnim ključem (LKY)
     aktivirati ESET-ove programe?

Kako u sustav unijeti ESET
     korisničko ime i lozinku?

Kako nadograditi ESET Smart Security
     ili ESET NOD32 Antivirus na najnoviji?

Pronađen je virus. Što da napravim?

Kako pokrenuti Windowse u
     "Safe mode with Networking"?

Jednostavno postavljanje sustava ERA 6
      korak po korak

Aktivnosti nakon čišćenja računala
     od zlonamjernih programa

 


Najnovije ESET-ove obavijesti

Na što imaju pravo licencirani korisnici  ESET-ovih programa?

Besplatna podrška porukama e-pošte, telefonom i daljinskom administracijom.

Besplatna nadogradnja na najnoviju verziju dostupnu na Internetu.

Savjetovanje.

 

 

 

Kako kontaktirati tehničku podršku?

 

Prije nego što nas kontaktirate

Rješenja mnogih problema opisana su u NORT-ovoj bazi znanja u kojoj možete pronaći i detaljne upute za konfiguriranje programa.

 

Pripremite korisničko ime  (EAV-..........), jer punu podršku pružamo samo licenciranim korisnicima ESET-ovih programa kupljenih u NORT-ovoj partnerskoj mreži. Korisnicima probnih (trial) licenci, licenci kupljenih na drugim distribucijskim područjima ili Google Playu pružamo samo osnovnu podršku pri (de)instaliranju programa.

 

E-mail

E-mailom nas možete kontaktirati i izvan radnog vremena. Molimo da poruku pošaljete s e-adrese koju ste nam prijavili u narudžbi. U e-mailu dostavite što je moguće više podataka o problemu:

 

Telefon

Podršku možete dobiti na broj telefona +385 (1) 36 91 986 radnim danom od 9 do 17 h.

 

 

Daljinska administracija (TeamViewer)

Kod složenijih problema, najjednostavnije je da nam dopustite pristup svojem računalu. Nakon što ste s našom službom tehničke podrške telefonski dogovorili ovakav način pružanja podrške, kliknite na sliku ispod ( ili ovdje) kako biste preuzeli program za uspostavljanje daljinskog pristupa.

 

NORT TeamViewer podrška na daljinu
 

Upute za preuzimanje i pokretanje aplikacije za udaljenu administraciju vašeg računala.
 



 

Najtraženija rješenja

Kako instalirati i aktivirati ESET-ove
     programe za kućne korisnike verzije 10?

 

Kako nadograditi ESET NOD32 Antivirus
     na ESET NOD32 Internet Security?

Kako koristiti zaštitu bankovnih plaćanja?

Kako Licenčnim ključem (LKY)
     aktivirati ESET-ove programe?

Kako u sustav unijeti ESET
     korisničko ime i lozinku?

Kako nadograditi ESET Smart Security
     ili ESET NOD32 Antivirus na najnoviji?

Pronađen je virus. Što da napravim?

Kako pokrenuti Windowse u
     "Safe mode with Networking"?

Jednostavno postavljanje sustava ERA 6
      korak po korak

Aktivnosti nakon čišćenja računala
     od zlonamjernih programa

 


Najnovije ESET-ove obavijesti

Na što imaju pravo licencirani korisnici  ESET-ovih programa?

Besplatna podrška porukama e-pošte, telefonom i daljinskom administracijom.

Besplatna nadogradnja na najnoviju verziju dostupnu na Internetu.

Savjetovanje.

 

   
 
 
ThreatSense aktualizacija
 
  • Provjeravam verziju
 
   
instagram begeni
free spins no deposit 2017
paykasa
mobilepornxtube mobile18porn mobilefuckporn mobilexxxsexporn
steroid fiyatlari
instagram takipci hilesi
eskisehir escort porno
Mersin Escort
escort bodrum
ankara escort
bursa escort
steroid satin al
instagram takipci satin al instagram takipci satin al
evden eve nakliyat evden eve nakliyat
izmir escort
bodrum escort
youjizz