TvrtkaPartneri
 

NORT - Besplatna tehnička podrška

NORT - Besplatna tehnička podrška

   
 

 

 

Kako kontaktirati tehničku podršku?

 

Prije nego što nas kontaktirate


Rješenja mnogih problema opisana su u NORT-ovoj bazi znanja u kojoj možete pronaći i detaljne upute za konfiguriranje programa.

 

Pripremite podatke licence (licenčni ključ / javni ID / korisničko ime - EAV), jer punu podršku pružamo samo licenciranim korisnicima ESET-ovih programa kupljenih u NORT-ovoj partnerskoj mreži. Korisnicima probnih (trial) licenci, licenci kupljenih na drugim distribucijskim područjima ili Google Playu pružamo samo osnovnu podršku pri (de)instaliranju programa.

 

E-mail


E-mailom nas možete kontaktirati i izvan radnog vremena. Molimo da poruku pošaljete s e-adrese na koju je licenca registrirana. U e-mailu dostavite što je moguće više podataka o problemu:

 

Telefon


Podršku možete dobiti na broj telefona +3851-3691986 radnim danom od 9 do 17 h.

 

 

Daljinska administracija (TeamViewer)


Kod složenijih problema, najjednostavnije je da nam dopustite pristup svojem računalu. Nakon što ste s našom službom tehničke podrške telefonski dogovorili ovakav način pružanja podrške, kliknite na sliku ispod (ili ovdje) kako biste preuzeli program za uspostavljanje daljinskog pristupa.

 

NORT TeamViewer podrška na daljinu
 

Upute za preuzimanje i pokretanje aplikacije za udaljenu administraciju vašeg računala.
 



 

Najtraženija rješenja

Kako instalirati i aktivirati ESET-ove
     programe za kućne korisnike v.11?

 

Kako nadograditi ESET NOD32
     Antivirus na ESET NOD32 Internet
     Security?

Kako koristiti zaštitu bankovnih
     plaćanja?

Kako Licenčnim ključem (LKY)
     aktivirati ESET-ove programe?

Kako u sustav unijeti ESET
     korisničko ime i lozinku?

Kako nadograditi ESET-ov program
     na najnoviji?

Pronađen je virus. Što da napravim?

Kako pokrenuti Windowse u
     "Safe mode with Networking"?

Jednostavno postavljanje sustava
     ERA 6 korak po korak

Aktivnosti nakon čišćenja računala
     od zlonamjernih programa

 


Najnovije ESET-ove obavijesti



Na što imaju pravo licencirani korisnici  ESET-ovih programa?

Besplatna podrška porukama e-pošte, telefonom i daljinskom administracijom.

Besplatna nadogradnja na najnoviju verziju dostupnu na Internetu.

Savjetovanje.

 

 

 

Kako kontaktirati tehničku podršku?

 

Prije nego što nas kontaktirate


Rješenja mnogih problema opisana su u NORT-ovoj bazi znanja u kojoj možete pronaći i detaljne upute za konfiguriranje programa.

 

Pripremite podatke licence (licenčni ključ / javni ID / korisničko ime - EAV), jer punu podršku pružamo samo licenciranim korisnicima ESET-ovih programa kupljenih u NORT-ovoj partnerskoj mreži. Korisnicima probnih (trial) licenci, licenci kupljenih na drugim distribucijskim područjima ili Google Playu pružamo samo osnovnu podršku pri (de)instaliranju programa.

 

E-mail


E-mailom nas možete kontaktirati i izvan radnog vremena. Molimo da poruku pošaljete s e-adrese na koju je licenca registrirana. U e-mailu dostavite što je moguće više podataka o problemu:

 

Telefon


Podršku možete dobiti na broj telefona +3851-3691986 radnim danom od 9 do 17 h.

 

 

Daljinska administracija (TeamViewer)


Kod složenijih problema, najjednostavnije je da nam dopustite pristup svojem računalu. Nakon što ste s našom službom tehničke podrške telefonski dogovorili ovakav način pružanja podrške, kliknite na sliku ispod (ili ovdje) kako biste preuzeli program za uspostavljanje daljinskog pristupa.

 

NORT TeamViewer podrška na daljinu
 

Upute za preuzimanje i pokretanje aplikacije za udaljenu administraciju vašeg računala.
 



 

Najtraženija rješenja

Kako instalirati i aktivirati ESET-ove
     programe za kućne korisnike v.11?

 

Kako nadograditi ESET NOD32
     Antivirus na ESET NOD32 Internet
     Security?

Kako koristiti zaštitu bankovnih
     plaćanja?

Kako Licenčnim ključem (LKY)
     aktivirati ESET-ove programe?

Kako u sustav unijeti ESET
     korisničko ime i lozinku?

Kako nadograditi ESET-ov program
     na najnoviji?

Pronađen je virus. Što da napravim?

Kako pokrenuti Windowse u
     "Safe mode with Networking"?

Jednostavno postavljanje sustava
     ERA 6 korak po korak

Aktivnosti nakon čišćenja računala
     od zlonamjernih programa

 


Najnovije ESET-ove obavijesti



Na što imaju pravo licencirani korisnici  ESET-ovih programa?

Besplatna podrška porukama e-pošte, telefonom i daljinskom administracijom.

Besplatna nadogradnja na najnoviju verziju dostupnu na Internetu.

Savjetovanje.

 

   
Najnoviji ESET Modul za detekciju
 
ThreatSense aktualizacija
 
  • Provjeravam verziju
 
   
mobilepornxtube mobile18porn mobilefuckporn mobilexxxsexporn
eskisehir escort porno
sirinevler escort beylikd�z� escort atakoy escort sisli escort bakirk�y escort escort bayan �irinevler escort escort bayan beylikduzu escort halkali escort escort bayan
sirinevler escort sirinevler escort atakoy escort mecidiyekoy escort etiler escort atasehir escort capa escort
Pornolar sikis izle, turk sex

pornolar

turk porn

turk sex sikis seyret

porno hd izlemek icin en ideal sex sitesi.
cesme escort
antalya escort
www.hexporn.com
bodrum escort alanya escort
Longest HD Porn Videos
video bokep
steroid satin al