TvrtkaPartneri
 

NORT - Besplatna tehnička podrška

NORT - Besplatna tehnička podrška

   
 

 

 

Kako kontaktirati tehničku podršku?

 

Prije nego što nas kontaktirate

Rješenja mnogih problema opisana su u NORT-ovoj bazi znanja u kojoj možete pronaći i detaljne upute za konfiguriranje programa.

 

Pripremite korisničko ime  (EAV-..........), jer punu podršku pružamo samo licenciranim korisnicima ESET-ovih programa kupljenih u NORT-ovoj partnerskoj mreži. Korisnicima probnih (trial) licenci, licenci kupljenih na drugim distribucijskim područjima ili Google Playu pružamo samo osnovnu podršku pri (de)instaliranju programa.

 

E-mail

E-mailom nas možete kontaktirati i izvan radnog vremena. Molimo da poruku pošaljete s e-adrese koju ste nam prijavili u narudžbi. U e-mailu dostavite što je moguće više podataka o problemu:

 

Telefon

Podršku možete dobiti na broj telefona +385 (1) 36 91 986 radnim danom od 9 do 17 h.

 

 

Daljinska administracija (TeamViewer)

Kod složenijih problema, najjednostavnije je da nam dopustite pristup svojem računalu. Nakon što ste s našom službom tehničke podrške telefonski dogovorili ovakav način pružanja podrške, kliknite na sliku ispod ( ili ovdje) kako biste preuzeli program za uspostavljanje daljinskog pristupa.

 

NORT TeamViewer podrška na daljinu
 

Upute za preuzimanje i pokretanje aplikacije za udaljenu administraciju vašeg računala.
 



 

Najtraženija rješenja

Kako instalirati i aktivirati ESET-ove
     programe za kućne korisnike verzije 10?

 

Kako nadograditi ESET NOD32 Antivirus
     na ESET NOD32 Internet Security?

Kako koristiti zaštitu bankovnih plaćanja?

Kako Licenčnim ključem (LKY)
     aktivirati ESET-ove programe?

Kako u sustav unijeti ESET
     korisničko ime i lozinku?

Kako nadograditi ESET Smart Security
     ili ESET NOD32 Antivirus na najnoviji?

Pronađen je virus. Što da napravim?

Kako pokrenuti Windowse u
     "Safe mode with Networking"?

Jednostavno postavljanje sustava ERA 6
      korak po korak

Aktivnosti nakon čišćenja računala
     od zlonamjernih programa

 


Najnovije ESET-ove obavijesti

Na što imaju pravo licencirani korisnici  ESET-ovih programa?

Besplatna podrška porukama e-pošte, telefonom i daljinskom administracijom.

Besplatna nadogradnja na najnoviju verziju dostupnu na Internetu.

Savjetovanje.

 

 

 

Kako kontaktirati tehničku podršku?

 

Prije nego što nas kontaktirate

Rješenja mnogih problema opisana su u NORT-ovoj bazi znanja u kojoj možete pronaći i detaljne upute za konfiguriranje programa.

 

Pripremite korisničko ime  (EAV-..........), jer punu podršku pružamo samo licenciranim korisnicima ESET-ovih programa kupljenih u NORT-ovoj partnerskoj mreži. Korisnicima probnih (trial) licenci, licenci kupljenih na drugim distribucijskim područjima ili Google Playu pružamo samo osnovnu podršku pri (de)instaliranju programa.

 

E-mail

E-mailom nas možete kontaktirati i izvan radnog vremena. Molimo da poruku pošaljete s e-adrese koju ste nam prijavili u narudžbi. U e-mailu dostavite što je moguće više podataka o problemu:

 

Telefon

Podršku možete dobiti na broj telefona +385 (1) 36 91 986 radnim danom od 9 do 17 h.

 

 

Daljinska administracija (TeamViewer)

Kod složenijih problema, najjednostavnije je da nam dopustite pristup svojem računalu. Nakon što ste s našom službom tehničke podrške telefonski dogovorili ovakav način pružanja podrške, kliknite na sliku ispod ( ili ovdje) kako biste preuzeli program za uspostavljanje daljinskog pristupa.

 

NORT TeamViewer podrška na daljinu
 

Upute za preuzimanje i pokretanje aplikacije za udaljenu administraciju vašeg računala.
 



 

Najtraženija rješenja

Kako instalirati i aktivirati ESET-ove
     programe za kućne korisnike verzije 10?

 

Kako nadograditi ESET NOD32 Antivirus
     na ESET NOD32 Internet Security?

Kako koristiti zaštitu bankovnih plaćanja?

Kako Licenčnim ključem (LKY)
     aktivirati ESET-ove programe?

Kako u sustav unijeti ESET
     korisničko ime i lozinku?

Kako nadograditi ESET Smart Security
     ili ESET NOD32 Antivirus na najnoviji?

Pronađen je virus. Što da napravim?

Kako pokrenuti Windowse u
     "Safe mode with Networking"?

Jednostavno postavljanje sustava ERA 6
      korak po korak

Aktivnosti nakon čišćenja računala
     od zlonamjernih programa

 


Najnovije ESET-ove obavijesti

Na što imaju pravo licencirani korisnici  ESET-ovih programa?

Besplatna podrška porukama e-pošte, telefonom i daljinskom administracijom.

Besplatna nadogradnja na najnoviju verziju dostupnu na Internetu.

Savjetovanje.

 

   
 
 
ThreatSense aktualizacija
 
  • Provjeravam verziju
 
   
mobile porn
instagram begeni
free spins no deposit 2017
sirinevler escort sirinevler escort atakoy escort mecidiyekoy escort etiler escort atasehir escort kadikoy escort
paykasa
mobilepornxtube mobile18porn mobilefuckporn mobilexxxsexporn