Pitanja
- Je li pretplata za ESET-ov program obnovljena?
- Do kada vrijedi?
- Moram li nešto napraviti ili se sve odvija automatski?
-
Odgovor
Popis najnovijih verzija programa pogledajte na stranici https://www.nod32.com.hr/podrska/esetversionaryum.html
Obnova pretplate / licence
- Ako ste pretplatu /licencu obnovili (imate istu količinu računala i isti program kao i u proteklom razdoblju):
- u pravilu ne trebate raditi ništa
- ali poželjno je povremeno provjeravati stanje na svim računalima, pa je i sada odlična prilika za to:
- instalirajte najnoviju verziju
- instaliranje programa “kućne” kategorije: https://www.nod32.com.hr/podrska/kb9168
- instaliranje programa poslovne kategorije: https://www.nod32.com.hr/podrska/kb11774
- ažurira li se program ili ima pogrešaka
- ima li neriješenih prijetnji
- itd
- instalirajte najnoviju verziju
Povećanje pretplate /licence
- Ako ste pretplatu /licencu povećali (imate više računala nego u proteklom razdoblju)
- instalirajte programe na nova računala (https://www.nod32.com.hr/podrska/kb9168)
- u tom procesu ih aktivirajte važećim aktivacijskim / licenčnim ključem
Smanjenje pretplate / licence
- Ako ste pretplatu / licencu smanjili (imate manje računala nego u proteklom razdoblju)
- ESET je vrlo vjerojatno morao pretplati / licenci dodijeliti novi aktivacijski / licenčni ključ
- morat ćete ponovo aktivirati programe novim podacima (https://www.nod32.com.hr/podrska/kb10171)
Promjena pretplate / licence
- Ako ste pretplatu / licencu promijenili (imate pretplatu / licencu za drugu vrstu programa)
- možda ćete morati postojeće programe deinstalirati i nakon toga..
- instalirati nove programe koji odgovaraju preptplati / licenci
- (za detalje kontaktirajte podršku s podacima o staroj i novoj pretplati / licenci)
- ako ste mijenjali pretplatu / licencu unutar iste kategorije (npr. jednu ‘kućnu’ vrstu za drugu, EAV <-> EIS <-> ESSP)
-
- kliknite na [6] [Promijeni program] ili [Change program] i odaberite odgovarajući program (https://www.nod32.com.hr/podrska/kb884)
-
Detalji – Provjera
- Otvorite naš program
- Kliknite na [ “Pomoć i podrška” | “Help and Support” | “Help” ] – Oznaka [1] (v.sliku odgovarajućeg programa)
- Provjerite sljedeće stavke prema oznakama:
- v.[2] [ “Vrijedi do” | “Valjanost” | “License validity” | “License valid until” ]
- v.[3] [ “Verzija programa” | “Product version” ]
- v.[4] [ “O programu …” | “About …” ]
- Usporedite gornje podatke s podacima u svojoj važećoj pretplati / licenci koju ste dobili e-mailom od prodavatelja
- Odgovara li podatak pod [2] trajanju pretplate / licence u pismu
- Imate li najnoviju verziju programa (v.[3])
- Je li instalirana odgovarajuća vrsta programa (v. [4])
- U slučaju poslovnih programa – ESET Protect Essential obuhvaća ESET Endpoint Antivirus
- ESET Protect Entry obuhvaća ESET Endpoint Security
- Obje poslovne pretplate / licence obuhvaćaju ESET Server Security
- Ako se podaci ne podudaraju – kliknite na [5] [Promijeni pretplatu / licencu] ili [Change subscription / License]
- Slijedite upute i upišite važeći aktivacijski / licenčni ključ (LKY)
Video
Slike



..


..

..

..

ESET Mobile Security for Android (EMSA)
..
xvrijedidox vrijedido xlicx
Ažurirano: 2025-01-18