Pitanja
- Je li licenca za ESET-ov program obnovljena?
- Do kada vrijedi?
- Moram li nešto napraviti ili se sve odvija automatski?
Odgovor
- Ako ste licencu obnovili (imate istu količinu računala i isti program kao i u proteklom razdoblju):
- u pravilu ne trebate raditi ništa
- uputno je provjeravati stanje na svim računalima, pa je sada odlična prilika
- Ako ste licencu povećali (imate više računala nego u proteklom razdoblju)
- instalirajte programe na nova računala
- aktivirajte ih važećim licenčnim ključem
- Ako ste licencu smanjili (imate manje računala nego u proteklom razdoblju)
- ESET je vrlo vjerojatno morao resetirati licenčni ključ
- morat ćete ponovo aktivirati programe novim podacima
Detalji
- Otvorite naš program
- Kliknite na "Pomoć i podrška" / "Help and Support" / "Help" [1] (v.slike)
- Provjerite sljedeće stavke u odgovarajućem programu:
- [2] "Vrijedi do" ili "License validity" ili "License valid until"
- [3] "Verzija programa" ili "Product version"
- [4] "O programu ..." ili "About ..."
- Usporedite gornje podatke s podacima u svojoj važećoj licenci koju ste dobili e-mailom od prodavatelja
- Odgovara li podatak pod [2] trajanju licence u licenčnom pismu
- Imate li najnoviju verziju programa (v.[3])
- Je li instalirana odgovarajuća vrsta programa (v. [4])
- U slučaju poslovnih licenci - ESET Endpoint Protection Standard obuhvaća ESET Endpoint Antivirus
- ESET Endpoint Protection Advanced obuhvaća ESET Endpoint Security
- Obje poslovne licence obuhvaćaju ESET File Security
- Ako se podaci ne podudaraju - kliknite na [5] [Promijeni licencu] ili [Change License]
- Slijedite upute i upišite važeći licenčni ključ (LKY)
- U slučaju "kućnih" programa (EAV, EIS, ESSP) možete kliknuti i na [6] [Promijeni program] ili [Change program] ako ste mijenjali licencu EAV <-> EIS <-> ESSP
Slike
xvrijedidox vrijedido xlicx
Zadnja promjena: