Tema
Trebate podatke za provjeru licence ESET-ovog programa za koji imate licencu, ali izgubili ste poruku e-pošte s podacima licence (aktivacijski ključ (LKY), javni ID licence (PLID))
Rješenje 1
Korisnici ESET-ovih antivirusnih programa mogu direktno od nas zatražiti kopiju izgubljenih podataka za ovjeru licence (ESET licenčnog ključa, LKY) koji su im dodijeljeni pri isporuci licence.
Pošaljite nam poruku e-pošte (koju trebate dostaviti na našu adresu e-pošte podrska@nort.hr ili na nod32@nort.hr) sa zahtjevom za ponovnu dostavu podataka licence.
Tom zahtjevu obavezno priložite ime i prezime odnosno naziv poduzeća/ustanove vlasnika licence te e-mail adresu. Ako znate ESET korisničko ime licence molimo da nam dostavite i taj podatak.
Molimo da pritom svakako provjerite jeste li kao važeću adresu e-pošte upisali istu adresu koju ste prijavili ESET-u prilikom registracije licence.
Uskoro ćete e-mailom dobiti kopiju licenčnog certifikata sa podacima licence.
Ako ste od prijave licence mijenjali adresu e-pošte, prije slanja zahtjeva za kopijom licenčnog certifikata o toj je promjeni potrebno obavijestiti ESET. Molimo pošaljite izjavu o promjeni adrese e-pošte (trebate navesti staru i novu adresu) na nod32@nort.hr.
Rješenje 2
Ako ste izgubili korisničke podatke i/ili trenutačno ne možete do njih, na sljedećoj ESET-voj stranici (na engleskom) upišite e-adresu na koju je registrirana licenca: https://eset.com/int/support/lost-license/.
Podaci bi trebali unutar jednoga sata stići na vašu e-adresu (provjerite i foldere Spam / Junk / Neželjena pošta).
xxxx
Ažurirano: 2023-12-08