Problem s primitkom e-poruke s ESET-ovih servera

Tema

Povremeno trebate primiti e-poruku od ESET-ovih servera myESET, EBA, ECA, ESET Protect Cloud, ...

Uvod

No, što učiniti ako e-poruka ne stigne ubrzo ili se prilikom slanja zahtjeva dogodila pogreška?

Postupak

Prvo pričekajte malo.. poruke obično stignu za minutu-dvije, no, budući da se radi o kompjutorima moguće je da slanje zakaže, pa pričekajte malo više. Ako ne stigne za sat vremena - vrijeme je za akciju.

Provjera

• Provjerite mape u koje se automatski sprema spam:
   ○ "Spam"
   ○ "Neželjena pošta"
   ○ "Bezvrijedna pošta"
• Provjerite i druge mape; možda Vaš program za čitanje pošte ima pravilo ("Message rule") koje se aktivira kad stigne poruka od naših servera i premjesti poruku u nevezanu mapu

Ako Vam se čini da je problem nastao tijekom upisa zahtjeva na web-stranici, a ne u isporuci e-poruke:
• očistite "browser cache"
• upotrijebite drugi preglednik (nastojte preskočiti Internet Explorer)
• ako je izvedivo - probajte na drugom računalu

Prijava

Ako ništa od gornjih koraka ne uspije - pošaljite nam sljedeće informacije:

• neki podatak licence
• vrijeme kada ste točno poslali zahtjev (ili pokušali, pa je došlo do pogreške)
• e-adresu koju ste koristili prilikom kreiranja računa na tom serveru (ta e-adresa nije nužno ista kao i e-adresa na koju ste registrirali licencu za ESET-ov program)

.

Zadnja promjena:
Avatar

Author: NORT