Problemi u korištenju ESET-ovih portala
ESET Home, EBA, EPC, …

Tema

Radite s jednim od ESET-ovih portala:

ESET Home (https://home.eset.com; myESET Home)
EBA ESET Business Account (https://eba.eset.com)
EPC ESET Protect Cloud (https://protect.eset.com)

• …

Uvod

Problem:

• Server ne prikazuje informacije koje očekujete
• Server ne šalje e-mail (npr. za “Forgotten password” / “Zaboravljena lozinka” ili verifikaciju licence)
• Dogodila se neka pogreška
• …

Postupak

Ako upravo kreirate račun – kreirajte ga isključivo na e-adresu na koju glasi licenca za korištenje ESET-ovog programa.
Ako se ne sjećate registrirane e-adrese – javite nam, pa ćemo ju zajedno pronaći.
Ako ne znate jeste li kreirali račun upravo na tu e-adresu – pokušajte ga kreirati ponovno, sustav će javiti da račun već postoji (ako postoji).

Prvo pričekajte malo.. poruke obično stignu za nekoliko sekundi / minuta, no, budući da se radi o kompjutorima moguće je da slanje zakaže, pa pričekajte malo dulje. Ako ne stigne za sat vremena – vrijeme je za akciju.

Ako kreirate račun i / ili šaljete zahtjev za promjenom lozinke – učinite to samo jednom i budite strpljivi. Link koji dobijete je ograničenog trajanja i vezan je uz konkretan zahtjev, pa ako pošaljete više zahtjeva, prethodni se poništava, a sljedeći još nije stigao, itd…

[1] Provjera e-maila

Provjerite moguća mjesta nastanka problema na svojoj strani.

• Jeste li pri kreiranju računa koristili e-adresu na koju sada pokušavate poslati zahtjev?
• Jeste li koristili e-adresu na koju glasi licenca?
• Provjerite mape u koje se automatski sprema spam:

   ○ “Spam”
   ○ “Junk”
   ○ “Neželjena pošta”
   ○ “Bezvrijedna pošta”
   ○ …

• Provjerite i druge mape; možda Vaš program za čitanje pošte ima pravilo (“Message rule”) koje se aktivira kad stigne poruka od naših servera i automatski premjesti poruku iz mape “Ulazna pošta” (“Inbox”)
• Provjerite ima li poštanski sandučić dovoljno slobodnog prostora i može li primati nove e-poruke
• Neki teleoperateri (ISP) i/ili pružatelji web-mail hosting usluga koriste anti-spam servere (RBL, DNSBL, …) koji su možda na crnu listu stavili i servere s kojih se šalju mailovi; provjerite s njima jesu li mailovi zaustavljeni prije no što su dobili priliku ući u vašu e-poštu

 [2] Provjera preglednika (browsera)

Ako Vam se čini da je problem nastao tijekom upisa zahtjeva na web-stranici, a ne tijekom isporuke e-poruke s portala:

• očistite “browser cache
• upotrijebite drugi preglednik (nastojte izbjeći Internet Explorer)
• pokrenite browser u “Safe mode” načinu rada (bez dodataka)
• pokrenite preglednik u “InPrivate” načinu rada
• ako je izvedivo – probajte na drugom računalu

• Provjerite čeka li portal na verifikaciju dodavanja licence (v.sl “Waiting for verification“), naročito ako ste račun kreirali na drugu e-adresu jer zahtjev za verifikaciju licence se uvijek šalje vlasniku licence.
• Ako kreirate račun na portalima ESET Home i/ili EBA provjerite jeste li dovršili postupak kreiranja računa.
Najbolji način da to provjerite je da nakon cca sat vremena pokušate ponovno kreirati račun koristeći isključivo e-adresu vlasnika licence. U slučaju da račun postoji javit će poruku “Email address is already registered” (v.sl).

Prijava problema

Ako ništa od gornjih koraka ne uspije – pošaljite nam sljedeće informacije:

• neki podatak licence
(licenčni ključ, javni ključ licence ili ESET korisničko ime licence)
• vrijeme radnje
(točan datum, sat i minuta …)
• e-adresu koju ste koristili
(ova e-adresa nije nužno ona na koju ste registrirali licencu za ESET-ov program; poželjno je i mnogo jednostavnije ako koristite upravo nju prilikom kreiranja računa, no, to nije uvjet, ali pročitajte napomene o verifikacijskim mailovima)

Slike

Provjera je li račun već kreiran kreiranjem istog računa:

 

i / ili

Oznaka da portal čeka na verifikaciju licence (mail se šalje na e-adresu vlasnika licence, a ne vlasnika računa na portalu ESET Home):

login.eset.com/LostPassword? Forgotten Password? Enter your account email address, and we will send you an email with instructions for resetting your password. We couldn’t find an account that matches the entered email address. Enter a different email address or create an account.


verifikacija verification xverificationx xverifikacijax forgotten password zaboravljena licenca lostpass xlostpassx xdoublemailx račun xračun account xaccount problem xproblem myeset home xmyeset home xmyesethome xeba

Ažurirano: 2023-06-14

image_pdf

Author: NORT