Problemi u korištenju ESET-ovih portala
myESET, EBA, EPC, …

Tema

Radite s jednim od ESET-ovih portala:

• myESET (https://my.eset.com)
EBA ESET Business Account (https://eba.eset.com)
EPC ESET Protect Cloud (https://protect.eset.com)
ECA ESET Cloud Administrator (https://eca.eset.com)
• Indentity (https://identity.eset.com)
• …

Uvod

Problem:

• Server ne prikazuje informacije koje očekujete
• Server ne šalje e-mail (npr. za “Forgotten password” / “Zaboravljena lozinka” ili verifikaciju licence)
• Dogodila se pogreška
• …

Postupak

Prvo pričekajte malo.. poruke obično stignu za nekoliko sekundi / minuta, no, budući da se radi o kompjutorima moguće je da slanje zakaže, pa pričekajte još malo. Ako ne stigne za sat vremena – vrijeme je za akciju.

Ako kreirate račun i / ili šaljete zahtjev za promjenom lozinke – učinite to samo jednom i budite strpljivi 🙁 Link koji dobijete je ograničenog trajanja i vezan je uz konkretan zahtjev, pa ako pošaljete više zahtjeva, prethodni se poništava, a sljedeći još nije stigao, itd…

Provjera e-maila

Prvo provjerite moguća mjesta problema na Vašoj strani.

• Jeste li pri kreiranju računa koristili e-adresu na koju sada pokušavate poslati zahtjev?

• Jeste li koristili e-adresu na koju glasi licenca?

• Imate li dvije e-adrese prijavljene kao vlasnik licence?

• Provjerite mape u koje se automatski sprema spam:

   ○ “Spam”
   ○ “Junk”
   ○ “Neželjena pošta”
   ○ “Bezvrijedna pošta”
   ○ …

• Provjerite i druge mape; možda Vaš program za čitanje pošte ima pravilo (“Message rule”) koje se aktivira kad stigne poruka od naših servera i automatski premjesti poruku iz mape “Ulazna pošta” (“Inbox”)

• Provjerite da vam poštanski sandučić ima slobodnog prostora i da možete primati nove e-poruke

Provjera preglednika (browsera)

Ako Vam se čini da je problem nastao tijekom upisa zahtjeva na web-stranici, a ne tijekom isporuke e-poruke s portala:

• očistite “browser cache
• upotrijebite drugi preglednik (nastojte izbjeći Internet Explorer)
• pokrenite browser u “Safe mode” načinu rada (bez dodataka)
• pokrenite preglednik u “InPrivate” načinu rada
• ako je izvedivo – probajte na drugom računalu

• Provjerite čeka li portal na verifikaciju dodavanja licence (v.sl “Waiting for verification”), naročito ako ste račun ipak kreirali na drugu e-adresu jer zahtjev za verifikaciju licence se uvijek šalje vlasniku licence.

• Ako kreirate račun na portalima myESET i EBA provjerite jeste li dovršili postupak kreiranja računa. Najbolji način je da ga nakon cca sat vremena pokušate ponovno kreirati koristeći istu e-adresu. U slučaju da račun postoji javit će poruku “Email address is already registered” (v.sl).

Prijava problema

Ako ništa od gornjih koraka ne uspije – pošaljite nam sljedeće informacije:

• neki podatak licence
• vrijeme radnje
• e-adresu koju ste koristili (ova e-adresa nije nužno ona na koju ste registrirali licencu za ESET-ov program; poželjno je i mnogo jednostavnije ako koristite upravo nju prilikom kreiranja računa, no, to nije uvjet, ali pročitajte napomene o verifikacijskim mailovima)

Slike

Provjera je li račun kreiran:

 

Portal čeka na verifikaciju licence (mail je poslan na e-adresu vlasnika licence, a ne vlasnika računa na portalu myESET):


verifikacija verification xverificationx xverifikacijax forgotten password zaboravljena licenca lostpass xlostpassx xdoublemailx

image_pdf

Author: NORT