Pitanje
- Nakon što ste s našom službom tehničke podrške telefonski dogovorili daljinsku administraciju problematičnog računala, ne znate što trebate napraviti kako bi to ostvarili.
Rješenje
Video o pokretanju TeamViewer klijenta
Molimo da postupite prema niže navedenim uputama:
Slika 1-1
- Kliknite na gornju sliku (slika 1-1) desnom tipkom miša
- Ovisno o verziji web preglednika (Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ili Google Chrome), iz izbornika odaberite jednu od opcija:
PreglednikHrvatskiEngleskiMozilla FirefoxSpremi poveznicu kao…Save link as…Internet ExplorerSpremi cilj kao…Save target as…Google ChromeSpremi vezu kao…Save link as…
- Ako koristite Microsoft Edge (Microsoftov web preglednik za Windowse 10) samo kliknite lijevom tipkom miša na gornju sliku, i proces spremanja izvršne datoteke bit će automatski pokrenut.
- Spremite program na Radnu površinu (Desktop).
- Na Radnoj površini (Desktopu) pokrenite izvršnu datoteku (program) 000-NORT-TV.exe (slika 1-2).
Slika 1-2
- Ako program upita “Želite li dopustiti daljinsko upravljanje..:” ili “Želite li dopustiti promjene na računalu” odgovorite s DA
Slika 1-3
- Javite nam ID i lozinku koje će program ispisati (slika 1-4)
Slika 1-4
Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
SOLNXXXX