TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Poruke o greškama
Automatsko skeniranje pri pokretanju sustava radi sporo ili se smrzne

 

Pitanje

  • Što trebam napraviti kada tijekom pokretanja sustava automatsko skeniranje radi sporo ili se smrzne?

 

Detalji

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET NOD32 Antivirus
  • ESET NOD32 Internet Security
  • ESET Smart Security Premium
  • ESET Smart Security

 

Prema zadanim postavkama, ESET-ovi programi pri pokretanju sustava skenirati će memoriju i programe kako bi zaštitili računalni sustav od malicioznog koda koji napada sistemsku memoriju korištenu u procesu pokretanja. Ako skeniranje pri pokretanju traje neuobičajeno dugo, možda imate konfliktne programe postavljene za izvođenje pri pokretanju.

 

Odgovor


Izvršite promjenu postavki automatskog skeniranja pri pokretanju kako bi održali vremena skeniranja pri pokretanju što je moguće kraćima.

 

  1. Otvorite ESET-ov antivirusni program za Windowse.

     
  2. Kliknite na AlatiViše alata.

    Slika 1-1

     

  3. Kliknite na Planer.

    Slika 1-2

     

  4. Odaberite zadatak Provjera datoteke za pokretanje sustava koji u koloni Vrijeme pokretanja ima Prijava korisnika.
    Potom kliknite na Uredi.

    Slika 1-3

     

  5. Četiri puta kliknite na Dalje kako bi otvorili prozor Pojedinosti zadatka.
    Iz padajućeg menija Prioritet skeniranja odaberite U mirovanju.

    Računalo će sada vršiti automatsko skeniranje pri pokretanju samo kada je CPU u stanju mirovanja.

    Slika 1-4

 

 

Ako i dalje budete imali neočekivanih usporavanja sa skeniranjem pri pokretanju, molimo kontaktirajte našu tehničku podršku i dostavite nam zapise kreirane programom ESET Log Collector.

 

Natrag na vrh

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 


 

 

 

(posljednji puta revidirano 05.01.2018)
SOLN2475
ID2202

https://support.eset.com/en/automatic-system-startup-scan-runs-slowly-or-hangs