ESET Firewall u Windows programima blokira uređaj ili aplikaciju

Problem

  • ESET Firewall blokira uređaj ili aplikaciju

Detalji

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET NOD32 Internet Security (verzije 10 i novije)
  • ESET Smart Security Premium (verzije 10 i novije)
  • ESET Smart Security (verzije 9 i 10)
  • ESET Cyber Securty Pro (verzije 6.x)

Odgovor

Čarobnjak za rješavanje problema

Čarobnjak za rješavanje problema može pomoći pri rješavanju problema s povezivanjem u kućnoj ili uredskoj mreži prouzrokovanih ESET-ovim firewallom.
Koristeći čarobnjaka za rješavanje problema možete dodati izuzetak odnosno deblokirati specifični uređaj ili aplikaciju tako da se može spajati na tu mrežu.
Ako čarobnjak za rješavanje problema ne riješi problem, nastavite na korak 2.

Interaktivni način filtriranja

Interaktivni način filtriranja pomaže da kreirate personalizirana ESET firewall pravila kako bi osigurali da se vaši uređaji mogu spajati na tu kućnu ili uredsku mrežu.
Koristite interaktivni način rada kako bi kreirali firewall izuzetke u ESET-ovim programima za kućne korisnike.

 Jeste li korisnik macOS računala? Kliknite ovdje za instrukcije. (link na članak na engleskom)

Ako interaktivni način rada firewalla ne riješi problem, nastavite na korak 3.

Firewall pravila

Ako i dalje imate uređaje, mrežni promet, IP adrese ili aplikacije koje se ne mogu spojiti na tu kućnu ili uredsku mrežu, kreirajte Firewall pravila da dopustite određene konekcije.

Uređaji: Nastavite na korak 4 ovih uputa za rješavanje problema s konekcijama za specifične uređaje.

Aplikacije: kreirajte Firewall pravila da dopustite određene apkacije.

 Jeste li korisnik macOS računala? kreirajte Firewall pravila da dopustite određene apkacije (link na članak na engleskom)

Mrežni promet (Network traffic)

IP adresa: Kreirajte firewall pravilo da dozvolite ili zabranite konekciju s udaljene IP adrese.

Ako firewall pravila ne riješe problem, nastavite na korak 4.

Posebni problemi s firewallom

Kliknite na odgovarajući link za rješavanje problema s uređajima koji se ne mogu spojiti na lokalnu mrežu.

Ako imate probleme s nekom internom IP adresom, dodajte IP adresu IP adresu u pouzdanu zonu. Ako to ne riješi problem, isključite IP adresu od IDS-a (link na članak na engleskom).
Za dodatne informacije produžite na korak 5.

Dodatne informacije


SOLN6530 xfwx xfirewallx xeisx xesspx xallowx xexcludex


Zadnja promjena:
Avatar

Author: NORT