Aplikacija ili uređaj "ne radi" s ESET-ovim programom

Pitanje

  • Aplikacija drugog proizvođača ili periferni uređaj (pisač, skener, ..) ne rade ispravno kada je ESET Personal Firewall postavljen u automatski način rada (Automatic mode)
  • Neki od programa na koje može utjecati ovaj problem:
    Ceton InfiniTV, Apple TV, Peachtree, Carbonite, Quickbooks, iTunes, Rosetta Stone, Network Printers, NAS Hard Drives, Citrix, TWAIN scanners, ...
  • HP (Hewlett Packard) printeri imaju poznati konflikt s IDS postavkama u ESET-ovim programima

Detalji

Ako Automatski način rada sprječava aplikaciju da radi ispravno, osobni firewall možete postaviti na Interaktivni način rada kako bi kreirali pravila koja će dozvoliti pravilno funkcioniranje željenih programa i uređaja. Potom vratite osobni firewall na Automatski način rada.
Ako želite naučiti više o različitim načinima funkcioniranja osobnog firewalla pogledajte sljedeći članak EST-ove baze znanja (na engleskom): ESET osobni firewall - ponašanje i interakcija s korisnikom

Kada program otkrije nepoznatu komunikaciju - pojavit će se obavijest. Sada komunikaciju možete dozvoliti ili zabraniti (npr. ako skener želi komunicirati s računalom - dozvolit ćete komunikaciju). Odluku možete upamtiti kao novo pravilo. Ako odaberete kreirati novo pravilo - buduća komunikacija tog tipa će biti dozvoljena, odn. zabranjena, u skladu s vašom odlukom i stvorenim pravilom.

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET Smart Security Premium (verzije 10 i noviji)
  • ESET NOD32 Internet Security (verzije 10 i noviji)
  • ESET Smart Security (verzije 9 i 10)

Odgovor

Korisnici macOS računala - kliknite ovdje

Čarobnjak za otklanjanje poteškoća ESET osobnog firewalla

  1. Otvorite glavni prozor ESET-ovog programa za Windowse.
  2. Kliknite na PodešavanjeMrežna zaštita.

    Slika 1-1
  3. Kliknite na Čarobnjak za otklanjanje poteškoća.

    Slika 1-2
  4. Locirajte aplilkaciju ili mrežni uređaj kojem je nedavno blokirana komunikacija
    Kliknite na Deblokiraj.

    Slika 1-3
  5. Kliknite na Gotovo.
    Možete kliknuti i na Deblokiraj sljedeću i ponoviti korake

    Slika 1-4

Riješite problem s HP pisačima (printerima)

  1. Otvorite glavni prozor ESET-ovog programa.

  2. Pritisnite F5 na tipkovnici kako bi otvorili prozor naprednog podešavanja.

  3. Kliknite na Mrežna zaštita → Firewall
    P
    roširite Napredno
    Kliknite na Uredi pokraj Zone.
    Korisnici verzije 9.x: Kliknite na Osobni firewall, proširite Osnovno, pa kliknite na Uredi pokraj Zone.
    Slika 2-1
  4. Odabirete Adrese izuzete iz IDS-a,
    Kliknite na Uredi.
    Slika 2-2
  5. U prozoru Uredi zonu upišite adresu udaljenog računala/uređaja (kao IP4 ili IP6 adresu, raspon ili masku)
    Kliknite na U redu.
    Slika 2-3
  6. Još dva puta kliknite na U redu kako bi izašli iz prozora naprednog podešavanja i spremili ove promjene.
    Ako od vas to bude zatraženo od strane kontrole korisničkih promjena (User Access Control - UAC), kliknite na Da / Yes.
    Više ne biste trebali imati problema sa HP printerom.

Dozvolite ulazne/izlazne komunikacije na portovima koje koriste aplikacije i/ili uređaji

Ako ste iskusili probleme pri korištenju uređaja/aplikacije s ESET-ovim osobnim firewallom, najprije završite gore navedene korake kako bi kreirali neophodna firewall pravila, a potom dopustite ulazne/izlazne komunikacije na portovima koje koristi uređaj ili aplikacija:

  1. Otvorite glavni prozor ESET programa.
  2. Pritisnite F5 na tipkovnici kako bi otvorili prozor Napredno podešavanje.
  3. Kliknite na Osobni firewall
    Proširite Napredno
    K
    liknite na Uredi pokraj Pravila.
    Korisnici verzije 9.x: Kliknite na Osobni firewall, proširite Osnovno, pa kliknite na Uredi pokraj Pravila.
    Slika 3-1
  4. Kliknite na Dodaj,
    Slika 3-2
  5. Upišite naziv pravila u polje Naziv
    (u primjeru na slici ispod upisali smo "Naziv pravila").
    U padajućem meniju pokraj Smjer odaberite Oboje,
    u padajućem meniju pokraj Radnja odaberite Dopusti,
    u padajućem meniju pokraj Protokol odaberite TCP & UDP.
    Slika 3-3
  6. Kliknite na karticu (tab) Lokalno.
    Upišite port(ove) koje trebate za uređaje / aplikacije.
    Kada završite kliknite na U redu.
    Napomena:
    U ovom primjeru upisali smo portove 123, 3689 i 5353. Molimo da ne upisujete te brojeve portova osim ako ih zaista ne trebate, već da upisujte brojeve portova koji su neophodni za uređaj/aplikacije koje koristite.
    Slika 3-4
  7. Još dva puta kliknite na U redu kako bi spremili ove promjene i izašli iz prozora naprednog podešavanja.
    Ako od vas to bude zatraženo od strane Kontrole korisničkih računa (User Access Control - UAC), kliknite na Da / Yes.
    Slika 3-5

Riješite probleme s TWAIN uređajem

Ako je ESET-ov program na računalu u konfliktu s povezanim TWAIN uređajem (scanner, skener), trebate dodati IP adresu TWAIN uređaja u popis izuzetih IP adresa u ESET-ovom programu. Za detaljne instrukcije obratite se na ovaj članak ESET-ove baze znanja (na engleskom):

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja


SOLN2899


xeisx xlanx xfwx xallowx xdenyx xexcludex xfirewallx xprinterx xscannerx xtwainx

image_pdf
Zadnja promjena:
Avatar

Author: NORT