ESET Password Manager – često postavljana pitanja

Pitanja

Detalji

ESET Password Manager je dio ESET Smart Security Premium paketa.
To je upravitelj lozinki koji štiti i sprema lozinke i osobne podatke koje koristite na računalu. Uključuje i značajku ispunjavanja obrasca (automatsko popunjavanje) koja ujedno i štedi vrijeme tako što automatski i precizno ispunjava web obrasce.

Odgovori

ESET Password Manager – često postavljana pitanja

  1. Kako aktivirati ESET Password manager?
    Za aktiviranje ESET Password Managera iz ESET Smart Security Premium programa, pročitajte upute o podešavanju sigurnosnih alata u ESET Smart Security Premium.
    Za iOS pročitajte ovaj članak: Install ESET Password Manager for iOS. (na engleskom).
  2. S kojim operacijskim sustavima mogu koristiti ESET Password Manager?
    ESET Password Manager trenutno je dostupan kao desktop aplikacija za Windowse (7. i noviji – u sklopu instalacije za ESET Smart Security Premium), za macOS (OS X 10.8 i noviji) te kao mobilna aplikacija za Android (od 4.0 i noviji) i iOS (od iOS 8.0 i noviji, kompatibilno s iPhone, iPad, i iPod touch).

     macOS:Preuzmite i instalirajte ESET Password Manager za macOS
    Android:Preuzmite i instalirajte aplikaciju s Google Play Store
    iOS:Preuzmite i instalirajte aplikaciju s Apple App Store

    Aplikacije za macOS, Android i iOS su samo klijenti, što znači da se mogu samo spojiti i sinkronizirati s postojećim spremištem lozinki (Password Store) koji je kreiran koristeći ESET Password Manager u ESET Smart Security Premium na Windowsima.
    Kako bi kreirali spremište lozinki (Password Store) na Windowsima, pratite upute o podešavanju sigurnosnih alata u ESET Smart Security Premium.
    Za ove aplikacije potrebno je postojeće spremiše lozinki  

  3. Koji web preglednici su podržani – je li je podržan Microsoft Edge?
    Ne, Microsoft Edge nije podržan.
    Međutim ESET Password Manager podržava sve ostale glavne web preglednike omogućavajući da jednostavno uvezete vjerodajnice i identitete iz popularnih web preglednika i ESET Password Manageru sličnih programa.  
  4. Hoće li lozinke spremljene u ESET Password Manageru raditi ako licenca za ESET Smart Security Premium istekne?
    Da.
    Međutim, postojeće spremište lozinki postati će dostupno samo za čitanje i bit će dostupne samo postojeće lozinke. Svaka nova lozinka koju kreirate nakon isteka licence neće biti spremljena niti sinkronizirana u oblaku (in the cloud).  
  5. Kako da promijenim glavnu lozinku (master password)?
    Ako znate postojeću glavnu lozinku i želite ju promijeniti, otvorite ESET Smart Security Premium i navigirajte do PodešavanjeSigurnosni alati, pa tamo pod Password Manager kliknite na ikonu zupčanika i odaberite → Otvori Password ManagerIzbornikPostavke i tamo kliknite na Promijeni lozinku (Change Password).
    Kliknite ovdje ako želite vidjeti ekransku sliku (na engleskom)  
  6. Što ako zaboravim ili izgubim glavnu lozinku (master password)?
    Samo vi znate glavnu lozinku za ESET Password Manager.
    ESET ne sprema te podatke na servere niti ju šalje preko Interneta
    Ako zaboravite ili izgubite tu lozinku nitko ju neće moći vratiti, stoga ju svakako dobro zapamtite i brižljivo arhivirajte.
    ESET preporučuje da povremeno izvezete i spremite sigurnosnu kopiju spremišta lozinki — ako to učinite, moći ćete kreirati novo spremište lozinki ako zaboravite ili izgubite glavnu lozinku. međutim zbog osjetljivosti podataka u spremištu lozinki, trebali biste ih spremati isključivo na sigurne, kriptirane i lozinkom zaštićene lokacije, kao što je USB medij zaštićen s ESET Secure Data, ili druga sigurna lokacija.
    Za instrukcije o tome kako uvesti (import) sigurnosnu kopiju spremišta lozinki, pročitajte How to import a password store if you forgot your Master Password for ESET Password Manager (članak na engleskom).  
  7. Kako omogućiti dodatni web preglednik?
    Ako ste već instalirali omogućili i integrirali ESET Password Manager s postojećim web preglednikom, dodatak za bilo koji drugi ( od ESET-a podržani) web preglednik možete dodati bilo kada.
    Ako ste nedavno instalirali novi web preglednik prvo morate restartati računalo.
    Potom otvorite ESET Smart Security Premium i navigirajte prema PodešavanjeSigurnosni alati,
    tamo kliknite na ikonu zupčanika → Otvorite Password ManagerIzbornikPostavkePodržani web preglednici.
    Pokraj svakog web preglednika kojeg želite integrirati sa ESET Password Managerom kliknite na Instaliraj.
    Za priključivanje dodatka u Google Chrome, biti ćete preusmjereni na stranicu s ESET Password Manager dodatkom (Ad-on).
    Kliknite na ChromeAdd extension.  
  8. Koliko lozinki može biti spremljeno u Password Manageru?
    Ne postoji limit na broj lozinki koje mogu biti spremljene u Password Manageru, međutim možete biti limitirani dostupnim prostorom na disku sustava.  
  9. Može li Password Manager biti korišten sa Zaštitom bankarstva i plaćanja (Banking and Payment protection)?
    Zaštita bankarstva i plaćanja ne dozvoljava istovremeno korištenje dodataka kao što je Password Manager.
    Password Manager ne može raditi s Zaštitom bankarstva i plaćanja jer Zaštita bankarstva i plaćanja otvara zasebni sigurni web preglednik.
    Vi ste i dalje zaštićeni.  
  10. Mogu li automatski popuniti podatke za prijavu na stranice banaka kada koristim Zaštitu bankarstva i plaćanja?
    Budući da su informacije spremljene unutar Password Managera, značajka automatskog popunjavanja neće raditi kada koristite Zaštitu bankarstva i plaćanja.
    podatke za prijavu na stranice banaka možete ručno kopirati iz Password Managera u odgovarajuća polja web stranice banke kada koristite Zaštitu bankarstva i plaćanja.  
  11. Kako rade grupe (Groups)?
    Kada dodajete novi web korisnički račun ili korisnički račun aplikacije, možete desnom tipkom miša kliknuti na taj račun kako bi ga pomaknuli u specifičnu grupu. Postoji već predefinirana lista grupa kao što su Email, Finance, i Shopping, a možete i kreirati grupe tako da kliknete na Dodaj grupu (Add Group) na vrhu svakog prozora. Kada poželite ukloniti grupu, označite onu koju želite ukloniti i odaberite Ungroup.  
  12. Kako dodati nove podatke u već spremljenu lozinku?
    Desnom tipkom kliknite na web korisnički račun ili korisnički račun aplikacije koju želite promijeniti i kliknite na Uredi (Edit). Tako možete promijeniti link, podatke za logiranje kao i lozinku.
    ako želite napraviti dodatne zabilješke o nekom računu, možete kreirati novu grupu, maknuti račun u tu grupu i dodati zabilješke u naziv grupe tako da kliknete desnom tipkom miša na naziv te grupe pa odaberete Uredi (Edit)  
  13. Kako mogu sigurno dijeliti lozinke ili informacije za logiranje koristeći Password Manager?
    S najnovijom verzijom Password Managera (2.x) imati ćete mogućnost (opciju) da dijelite lozinke ili informacije za logiranje koristeći Centar za dijeljenje (Sharing Center).
    Kliknite ovdje za detaljne upute o dijeljenju lozinki korištenjem Centra za dijeljenje (Sharing Center) Link na članak ESET-ove baze na engleskom

ESET Password Manager – rješavanje problema

Popis najčešćih problema:

ESET Password Manager dodatak za web preglednik(e) ne radi

To se može dogoditi zbog više uzroka:

ESET Password Manager dodatak za web preglednik(e) je i dalje prisutan nakon deinstalacije ESET Smart Security Premium programa

Za instrukcije o ručnom uklanjanju ESET Password Manager dodatka iz web preglednika, kliknite ovdje ispod na link za odgovarajući web preglednik:

 

Nakon što pokušate pokrenuti Password Manager, u postavkama ESET Smart Security Premium programa (Podešavanje → Sigurnosni alati) Password manager modul nije funkcionalan

Kako biste riješili ovaj problem uradite sljedeće:

  • Onemogućite Password Manager modul u ESET Smart Security Premium tako da kliknete na crveni prekidač pokraj ovog modula u Podešavanje → Sigurnosni alati.
    Kada to program bude zatražio kliknite na Trajno deaktiviraj.
    Slika 2-1
  • Otvorite Password Manager iz Windows Start menija ili tu aplikaciju pokrenite direktno (niže navedenom naredbom):
    C:\Program Files\ESET\ESET Password Manager\pwm.exe
  • Ponovo omogućite Password Manager u Podešavanje → Sigurnosni alati.

Status aplikacije Password Manager promijenjen je u nefunkcionalan (Non-functional) nedavnom nadogradnjom, ali trebate vidjeti lozinku.

Kako biste riješili ovaj poznati problem (Known Issue), ESET preporučuje da preuzmete i instalirate Password Manager aplikaciju na mobilni uređaj (s Google Play za Android uređaje ili s Apple App Store za iOS uređaje). To će omogućiti da na mobilnom uređaju vidite traženu lozinku.

Problem: Riješite poruku pogreške 1003 Vrijeme, datum ili vremenska zona nisu ispravno podešeni (“Time, date or time zone not set up correctly“) u ESET Password Manageru.

Otvorite postavke datuma i vremena u Windows operacijskom sustavu i postavite ispravno vrijeme, datum i vremensku zonu na ispravne vrijednosti, pa spremite tako izmijenjene postavke.
Potom se možete normalno prijaviti u Password Manager.
Više informacija o ovom problemu i njegovom rješavanju možete naći i u ovom članku ESET-ove baze znanja (na engleskom)

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja


SOLN6181


image_pdf

Author: NORT