Kako kreirati okidač i dodati ciljna računala da izvršite klijentski zadatak? (6.3)

Pitanje

  • Kako kreirati okidač (trigger) za izvršavanje klijentskih zadataka u ESET Remote Administrator 6.3.x i novijima

Detalji

U ESET Remote Administratoru verzije 6.3.x i novijima, nakon što kreirate zadatak morate dodati ciljeve (Targets).

Odgovor

Nakon što konfigurirate postavke (Settings) za kreiranje zadatka, kliknite na Finish da kreirate taj zadatak i potom pratite niže navedene upute:

  1. Kada budete upitani želite li dodati okidač za klijentski zadatak kliknite na Create Trigger.

    Slika 1-1

  2. U sekciji Basic, u polje Trigger Description upišite naziv okidača.
  3. Proširite Target
    tamo kliknite na Add Computers ili na Add Groups da definirate računala ili grupe za koje želite provesti klijentski zadatak.
    Slika 1-2
    Kliknite na sliku za povećani prikaz
  4. U prozoru odabira ciljeva (select targets), odaberite grupu da prikažete klijentska računala ili uređaje u toj grupi.
    U sekciji odabranih ciljeva (selected computers) odaberite potvrdni okvir pokraj podgrupa i/ili klijenata (pogledajte Sliku 1-3 ovdje ispod, oznaka 4).
  5. Nakon dodavanja grupa i klijenata u sekciju odabranih ciljeva (selected targets section), odaberite potvrdni okvir pokraj njih i u donjoj plohi (Slika 1-3, oznaka 5).
  6. Kada završite dodavanje računala i grupa, kliknite na OK.
    Slika 1-3
    Kliknite na sliku za povećani prikaz
  7. U sekciji Target, odaberite potvrdne okvire pokraj ciljeva koje ste dodali.
    Slika 1-4
    Kliknite na sliku za povećani prikaz
  8. Proširite Trigger i završite postavke okidača za taj zadatak
    (prema inicijalnim postavkama za Trigger Type odabrano je As Soon As Possible);
    Za više informacija o okidačima, pročitajte temu Okidači u sustavu ERA 6.3 Online pomoći.
  9. Kliknite na Finish.
    novi zadatak bit će prikazan u prozoru Client Tasks.
    Slika 1-5
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

Da provjerite status zadatka kliknite na njega i iz kontekstnog menija odaberite Details.
Za više informacija o indikatorima napretka za zadatke klijenata, pročitajte temu Indikator napretka u sustavu ERA 6.5 Online pomoći.

Slika 1-6
Kliknite na sliku za povećani prikaz

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja


SOLN5790


Zadnja promjena:
Avatar

Author: NORT