Pitanje
-
Kako kreirati okidač (trigger) za izvršavanje klijentskih zadataka u ESET Remote Administrator 6.3.x i novijima
Detalji
U ESET Remote Administratoru verzije 6.3.x i novijima, nakon što kreirate zadatak morate dodati ciljeve (Targets).
Odgovor
Nakon što konfigurirate postavke (Settings) za kreiranje zadatka, kliknite na Finish da kreirate taj zadatak i potom pratite niže navedene upute:
- Kada budete upitani želite li dodati okidač za klijentski zadatak kliknite na Create Trigger.
Okidač (Trigger) možete kreirati i kasnije ako kliknete na Close
Ako okidač želite kreirati kasnije, u prozoru Client Tasks kliknite na zadatak koji ste kreirali pa potom kliknite na Run on.
Potom nastavite na korak 3 ovih uputa.Slika 1-1 - U sekciji Basic, u polje Trigger Description upišite naziv okidača.
- Proširite Target
tamo kliknite na Add Computers ili na Add Groups da definirate računala ili grupe za koje želite provesti klijentski zadatak.Slika 1-2
Kliknite na sliku za povećani prikaz - U prozoru odabira ciljeva (select targets), odaberite grupu da prikažete klijentska računala ili uređaje u toj grupi.
U sekciji odabranih ciljeva (selected computers) odaberite potvrdni okvir pokraj podgrupa i/ili klijenata (pogledajte Sliku 1-3 ovdje ispod, oznaka 4). - Nakon dodavanja grupa i klijenata u sekciju odabranih ciljeva (selected targets section), odaberite potvrdni okvir pokraj njih i u donjoj plohi (Slika 1-3, oznaka 5).
- Kada završite dodavanje računala i grupa, kliknite na OK.
Slika 1-3
Kliknite na sliku za povećani prikaz - U sekciji Target, odaberite potvrdne okvire pokraj ciljeva koje ste dodali.
Slika 1-4
Kliknite na sliku za povećani prikaz - Proširite Trigger i završite postavke okidača za taj zadatak
(prema inicijalnim postavkama za Trigger Type odabrano je As Soon As Possible);
Za više informacija o okidačima, pročitajte temu Okidači u sustavu ERA 6.3 Online pomoći. - Kliknite na Finish.
novi zadatak bit će prikazan u prozoru Client Tasks.Slika 1-5
Kliknite na sliku za povećani prikaz
Da provjerite status zadatka kliknite na njega i iz kontekstnog menija odaberite Details.
Za više informacija o indikatorima napretka za zadatke klijenata, pročitajte temu Indikator napretka u sustavu ERA 6.5 Online pomoći.

Kliknite na sliku za povećani prikaz
Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
SOLN5790
Zadnja promjena: