Napomena
ESET je promijenio naziv “Licenca” u “Pretplata” i “Licenčni ključ” u “Aktivacijski ključ”. Sve ostalo ostaje kao u članku i sve osim naziva je kao i do sada.
Tema
Prilikom aktivacije programa licenčnim / aktivacijskim ključem pojavljuje se poruka da aktivacija nije uspjela i da se pretplata koristi prekomjerno.
Kôd pogreške u donjem desnom kutu ESET-ovog programa: ACT.39.
VAŽNO
Prvo provjerite:
(a) jeste li na portalu ESET Home već kreirali račun i uvezli licencu / pretplatu
(b) jeste li nakon toga dobili verifikacijski e-mail (poslan isključivo na e-adresu vlasnika licence / pretplate)
(c) jeste li već potvrdili tu verifikaciju u e-pošti
Bez gornjih koraka nećete vidjeti svoja računala na portalu ESET Home.
Uzrok
Kôd pogreške (ACT.39) jasno ukazuje na problem – U ESET-ovom sustavu prijavljeno je da se ta pretplata koristi na više računala no što je dopušteno. Najčešći uzrok je kvar računala i/ili reinstalacija Windowsa te ponovna instalacija i aktivacija ESET-ovog programa – pritom se u sustav dodaje podatak da je iskorištena još jedna licenca, a nije zabilježeno da je uklonjena prethodna (prilikom deinstalacije ESET-ovog programa se pretplata u pravilu deaktivira ako je omogućen pristup internetu).
Postupak – Kratko (tl;dr)
Ponavljamo gornje napomene(a) jeste li na portalu ESET Home već kreirali račun i uvezli licencu / pretplatu; (b) jeste li nakon toga dobili verifikacijski e-mail (poslan isključivo na e-adresu vlasnika licence / pretplate); (c) jeste li već potvrdili tu verifikaciju u e-pošti. Bez tih koraka nećete vidjeti svoja računala na portalu ESET Home. |
• po potrebi kreirajte račun na portalu ESET Home i / ili se samo prijavite na ESET Home ako već imate račun na adresi https://home.eset.com
• na portalu ESET Home deaktivirajte programe koji su još dodijeljeni starim i/ili suvišnim računalima
• aktivirajte programe na novim računalima licenčnim ključem / aktivacijskim ključem
Postupak – Detaljno
• Vlasnik licence se treba svojim korisničkim podacima prijaviti na portal https://home.eset.com (mi nemamo ove podatke)
• Ako nemate račun – kreirajte ga https://help.eset.com/my_eset/hr-HR/new_account.html;
○ račun mora glasiti na e-adresu nositelja licence
○ verfikacijski mail za dodavanje licence će doći isključivo na adresu vlasnika licence / pretplate
○ još jedan verifikacijski mail će doći kada dodate licencu u ESET Home
(dok ovaj korak ne obavite nećete moći deaktivirati stare licence)
• Deaktivirajte programe
Nakon prijave / kreiranja računa deaktivirajte programe na neaktivnim, suvišnim i/ili nepoznatim uređajima (v. slike i video )
Ostalo
U slučaju da je licenca “procurila” i neovlašteno se koristi na velikom broju računala – javite nam i ako je brojka zaista velika, promijenit ćemo podatke pretplate. U ovom slučaju ćete morati ponovno aktivirati sve programe.
U slučaju da zaista imate potrebu za više aktivacija od aktualnog broja – zatražite dokup od našeg Odjela prodaje (nod32@nort…).
Upravljanje licencama na portalu ESET Home
Detaljnije upute o upravljanju licencama: https://help.eset.com/home_eset/hr-HR/license_management.html
Slike
[1] Uklanjanje uređaja (deaktiviranje licence; deaktiviranje pretplate)
Postupak 1:
Otvorite portal ESET Home (https://home.eset.com).
Ako još niste kreirali račun na portalu, kreirajte ga (https://help.eset.com/home_eset/hr-HR/?onboarding.html). Mora glasiti na e-mail nositelja licence.
ESET Home >>
Licence >>
Prikaži sve pretplate >>
“hamburger” izbornik >>
Ukloni uređaje >>
označite stare ili suvišne >>
Ukloni uređaje >>
potvrdite Ukloni uređaje
Kliknite na “hamburger menu” (tri točkice):
Kliknite na “Ukloni uređaje”:
Označite stara ili suvišna računala ili uključite “Odaberi sve”.
Kliknite na [Ukloni uređaje]:
Potvrdite da želite ukloniti označene ili sve uređaje:
Sada možete aktivirati nove programe.
[2] Postupak 2
(ako Postupak 1 “ne radi”)
U rijetkim slučajevima se ne prikazuju sva računala kada slijedite gornji postupak.
U tom slučaju se vratite na početak, no ovoga puta nemojte kliknuti “tri točkice / hamburger”, nego [Otvori pretplatu]:
..i u desnom dijelu ekrana kliknite na izbornik, pa na “Ukloni zaštitu”:
[3] Postupak 3
..ako prva dva postupka “ne rade”:
Otvorite stranicu https://home.eset.com/devices
Kliknite na “hamburger” izbornik pokraj naziva suvišnog računala:
Kliknite na “Odspoji”:
Postupak ponovite za sva suvišna računala.
Video
Video prikazuje nešto stariju verziju portala ESET Home. Razlika je u nazivima koji su u međuvremenu promijenjeni: umjesto “licenca” sada je “pretplata”, a umjesto “licenčni ključ” sada može stajati “aktivacijski ključ”.
Razno
https://help.eset.com/home_eset/en-US/?remove_device.html
https://help.eset.com/home_eset/hr-HR/?remove_device.html
Uređaji | ESET Home | ESET-ova mrežna pomoć
xact39x xelmx xemecx myesetcom elm emec activation failed leaked license pretplata overused xoverused subscription xpretplata xsubscription xleakx myeset xmyesetx error xerrorx act.39 act39 Leaked license LeakedLicense xleakedx prekomjerna upotreba licence licenca je ukradena aktivacija nije uspjela hamburger xukradena 20231130110500-SWLBZ5C-NORTHR
Ažurirano: 2024-06-19