Kako očistiti predmemoriju radi rješavanja pogreški pri nadogradnji ESET-ovih Windows programa?

Pitanje

  • ESET-ov program prikazuje poruku pogreške: “Nadogradnja modula nije uspjela
    (za starije verzije programa poruka je “Aktualizacija baze podataka virusnih potpisa nije uspjela“)
  • Kako očistiti predmemoriju nadogradnje (Clear Cache) kako bi riješili pogreške pri nadogradnji ESET-ovih programa?

Detalji

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET NOD32 Antivirus
  • ESET NOD32 Internet Security
  • ESET Smart Security Premium
  • ESET Smart Security

Odgovor

 

Ako još uvijek koristite ESET-ove programe verzije 8 ili starije kliknite ovdje.

  1. Potvrdite da je vaša internetska veza aktivna tako da posjetite ESET-ovu početnu web stranicu.
    Morate imati aktivnu internetsku vezu prije no što pokrenete preuzimanje nadogradnji.
  2. Otvorite glavni prozor ESET-ovog programa.
  3. Pritisnite tipku F5 za prikaz prozora za Napredno podešavanje.
  4. Kliknite na NadogradnjaOsnovnoOčisti.
    Potom kliknite na U redu. Slika 1-1
  5. Restartajte (ponovno pokrenite) računalo.
  6. Nakon ponovnog pokretanja računala ponovno otvorite glavni prozor ESET-ovog programa.
  7. Kliknite na AktualizacijaPotraži nadogradnje.
  8. Program bi se od sada nadalje trebao automatski aktualizirati.Ako gore navedeni postupak ne uspije riješiti ovaj problem, kontaktirajte našu Tehničku podršku.

 

Za ESET-ove programe verzije 8.x i starije:

  1. Pritisnite tipku F5 za prikaz prozora za Napredno podešavanje.
  2. U stablastoj strukturi kliknite na znak “+” pokraj Aktualizacija, pa kliknite na Postavke.
  3. Očistite aktualizacijsku predmemoriju tako da kliknete na Očisti.
  4. Po potrebi provjerite da li ste dobro upisali korisničko ime i lozinku, pa zatim kliknite na U redu. Slika 2-1
  5. Restartajte (ponovno pokrenite) računalo.
  6. Nakon ponovnog pokretanja računala ponovno otvorite glavni prozor ESET-ovog programa.
  7. Kliknite na AktualizacijaAktualiziraj odmah.
  8. Program bi se od sada nadalje trebao automatski aktualizirati.Ako gore navedeni postupak ne uspije riješiti ovaj problem, kontaktirajte našu Tehničku podršku.

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

(posljednji puta revidirano 24.03.2020)
SOLN3189

image_pdf

Author: NORT