Pitanje
- Primate obavijest "Informacije za aktualizaciju nisu dosljedne" (eng:"Update information is not consistent")
- Primate obavijest "Netočno korisničko ime i lozinka" (eng: "Invalid username and password")
- Aktualizacija baze podataka virusnih potpisa nije uspjela (eng: "Virus signature database updates fail")
- Aktivacija programa nije uspjela (eng: "Product activation fails")
- Trebate unijeti licenčni ključ
Detalji
ESET Cyber Security i ESET Cyber Security Pro učestalo provjeravaju dostupnost aktualizacija, barem jednom dnevno se aktualiziraju novim virusnim potpisima i povremeno se nadograđuju i komponente samog programa. Aktualizacija neće biti uspješna ako ste krivo unijeli licenčni ključ (odnosno za starije verzije programa korisničko ime ili lozinku), ili ako licenčni ključ (odnosno korisničko ime i lozinka) nije važeć.
U slučaju potrebe (odnosno ako u licenci niste dobili licenčni ključ), kliknite na " I have Username and Password, what do I do?" kako biste mogli provesti konverziju postojećeg ESET korisničkog imena i lozinke u licenčni ključ.
Rješenje
Korisnici Windows računala? Kliknite ovdje za instrukcije.
Korisnici Android mobilnih uređaja? Kliknite ovdje za instrukcije.
Verzija 6.x (Licenčni ključ)
Nakon završene instalacije ESET Cyber Security Pro ili ESET Cyber Security, od vas će automatski biti zatraženo da unesete pripadajuć licenčni ključ kako bi aktivirali proizvod.
Ako ste preskočili taj korak ili program još nije aktiviran, pratite niže navedene upute:
- Otvorite ESET Cyber Security Pro ili ESET Cyber Security.
- Kliknite na Help → Manage License.
Slika 1-1
- U polje License Key upišite ili kopirajte ESET Licenčni ključ
Potom kliknite na Activate.
Ako ga ne možete pronaći posjetite našu web stranicu "Izgubljeno korisničko ime i/ili lozinka " za upute kako da ga ponovno dobijete od nas .Slika 1-2
- Kliknite na Done.
Slika 1-3
Verzija 5.x i starije (ESET korisničko ime i lozinka)
- Pronađite korisničko ime i lozinku koju ste dobili prilikom kupovine/obnove licence ESET-ovog programa.
Ako ih ne možete pronaći posjetite našu web stranicu "Izgubljeno korisničko ime i/ili lozinka" za upute kako da ih ponovno dobijete od nas. - Otvorite ESET Cyber Security ili ESET Cyber Security Pro.
- Na tipkovnici pritisnite tipke COMMAND + U da otvorite prozor za postavljanje korisničkog imena i lozinke (eng: Username and Password setup window)
Slika 2-1
- U odgovarajuća polja prozora "Username and password Setup" prozora unesite važeće ESET korisničko ime i lozinku pa kliknite na OK.
.
Važno: Korisničko ime i lozinka!
Korisničko ime i lozinku je potrebno unijeti točno kako su napisani.
- Korisničko ime i lozinka razlikuju velika i mala slova i crtica u korisničkom imenu je obavezna.
- Lozinka se sastoji od deset znakova, sastoji se od slova i brojeva, sva slova su mala.
- Ako podatke prenosite (copy/paste) uvjerite se da ne kopirate prazna mjesta jer ona nisu sastavni dio niti korisničkog imena niti lozinke.
- Razlikuju se slovo "l" i broj jedan "1".
- Veliko 0 je broj nula (0), a malo o je slovo o.
Zaboravio sam / izgubio licencu (licenčni ključ, korisničko ime i/ili lozinku)
Slika 2-2
- Kliknite na Update → Update virus signature database (Osigurajte da ste spojeni na internet).
Ako aktualizacija ne uspije, ponovite korake 2-5.Slika 2-3
Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
- Kako preuzeti instalirati i aktivirati ESET Cyber Security Pro / ESET Cyber Security?
- Kako Licenčnim ključem (LKY) aktivirati ESET-ove programe?
- Kako otvoriti ESET Cyber Security Pro / ESET Cyber Security?
- Sustav online pomoći za ESET Cyber Security Pro
- Sustav online pomoći za ESET Cyber Security
(posljednji puta revidirano 04.06.2018)
SOLN3255