Problem
- Pri aktivaciji ESET Mobile Security za Android pojavo se kod pogreške, ne znate što znači i kako riješiti ovaj problem.
Važno!
- ESET Mobile Security za Android uključuje i neke značajke koje su dostupne samo na pametnim telefonima. Za informacije o korištenju ESET Mobile Security za Android na tabletima pročitajte sljedeći članak baze znanja:
- ESET Mobile Security za Android je kompatibilan s javno objavljenim verzijama Android OS-a od verzije 4.0 na dalje
- ESET ne pruža podršku za uređaje s probijenom zaštitom proizvođača (rooted phones).
Rješenje
Prije no što krenete dalje provjerite koristite li najnoviju verziju ESET-ovog programa!
- Mnogi od problema s kojima ste se možda suočili s ESET-ovim programima riješeni su u najnovijim verzijama.
Ako ne znate kako provesti nadogradnju pročitajte ove upute (na engleskom);
Upgrade ESET Mobile Security for Android to the latest version
Većina poruka o pogreškama navedenih u nastavku uzrokovane su pogrešnim unosom podataka licence za ESET Mobile Security.
Kada unosite podatke licence, molimo obratite pažnju na sljedeće:
- Ako koristite ESET NOD32 Mobile Security for Android verzije 3.5 ili novije, modate upisati licenčni ključ (LKY). Nemojte upisivati ESET korisničko ime i lozinku.
- Licenčni kluč sastoji se od pet grupa znakova (brojke /slova) između kojih su crtice (“-“).
- Razlikuju se velika i mala slova i crtica je obavezna.
- Ako podatke prenosite (copy/paste) uvjerite se da ne kopirate prazna mjesta jer ona nisu sastavni dio licenčnog ključa.
- ESET ne koristi slovo L u lozinkama (umjesto toga koristi se broj jedan [1])
- Razlikuju se slovo “l” i broj jedan “1”.
- Veliko 0 je broj nula (0), a malo o je slovo o.
- Lozinka je dužine deset znakova i u njoj sva slova su mala.
- Ako ste zaboravili ili izgubili licenčni ključ molimo pročitajte ovaj naš članak
ESET NOD32 Mobile Security verzije 3.5 ili noviji
Ako poruka pogreške počinje sa 10 (na primjer, 10401001), radi se o privremenom problemu koji je prouzrokovan problemima pri spajanju na ESET-ove servere. ESET preporučuje da ponovo pokušate kasnije.
Licenca je već istekla (License has already expired). (20515002)
Vaša licenca je istekla, trebate ju obnoviti kako biste omogućili nastavak zaštite uređaja.
Licenca ne može biti korištena za ovaj program (License cannot be used for this product). (20515003)
Upisali ste nesipravan tip licence (na primjer licencu za ESET NOD32 Antivirus ili slično). Provjerite kako bi osigurali da ste unijeli licencu za ESET NOD32 Mobile Security. Ako želite koristiti punu verziju ESET NOD32 Mobile Security, morate kupiti ESET NOD32 Mobile Security licencu.
Komunikacija nije uspjela (Communication failed). Uneseni licenčni ključ nije ispravan (20515001)
Upisali ste netočan licenčni ključ. Ovu poruku pogreške vidjeti ćete i ako prilikom aktivacije koristite ESET korisničko ime i lozinku umjesto licenčnog ključa.
Ponovo upišite Licenčni ključ.
ESET NOD32 Mobile Security verzije 3.3 i stariji
Pogreška 2454
Ova poruka pogreške pojavljuje se ako postoji problem s povezivanjem pametnog telefona na Internet.
Dok vršite aktivaciju osigurajte da se pametni telefon spaja na Internet direktno, a ne preko proxy servera koji zahtijeva dodatnu autentikaciju. Ta pogreška može se pojaviti i na Android tabletima. Korisnici tableta koji pokušavaju provesti aktivaciju bez 3G konekcije i dobiju ovu poruku vjerojatno koriste verziju Android tableta koja nije kompatibilna s ESET Mobile Security za Android.
Pogreška 21001
Ova poruka pogreške pojavljuje se izuzetno rijetko tijekom kontaktiranja ESET-ovih servera. Molimo pokušajte aktivaciju kasnije.
Pogreška 21002
Ovu poruku pogreške dobiti ćete kada tijekom aktivacije unesete nevažeće (netočno) korisničko ime i lozinku.
Pogreška 21003
Ova poruka pogreške pojavljuje se kada imate više od jedne aktivne licence i nije jasno koju od tih licenci bi trebali aktivirati. Preporučujemo da kontaktirate našu službu za korisnike.
Pogreška 21008
Ova poruka pogreške pojavljuje se zbog jednog od sljedećih razloga:
- Upisali ste aktivacijski kod ali s njim nisu povezani korisničko ime i lozinka povezani s postojećom licencom
- Niste upisali niti aktivacijski kod niti korisničke podatke (Ime, prezime, kompanija, adresa e-pošte)
- Adresa e-pošte upisana je u pogrešnom formatu. Najčešći uzrok je točka prije znaka @ (ime.@domena.com) ili dvije točke prije domene najviše razine (ime@domena..com)
- Upisali ste nevažeće (netočno) korisničko ime i lozinku.
Pogreška 21009
Ova poruka pogreške pojavljuje se izuzetno rijetko tijekom procesiranja aktivacijskog zahtjeva. Molimo pokušajte aktivaciju kasnije.
Pogreška 21014
Ova poruka pogreške pojavljuje se ako pokušavate aktivirati ESET Mobile Security za Android koristeći aktivacijski ključ, ali pri upisivanju ne upisujete crtice (-) kao na primjer ovo: 1234–5768–9012–3456–7890 (pogledajte sliku dolje).
Ako dobijete ovu poruku pogreške, dodirnite Retry i ponovo unesite aktivacijski ključ ovaj puta s uključenim crticama .

Pogreška 21067
Ovu poruku pogreške vidjeti ćete ako pokušate provesti aktivaciju koristeći licencu koja je premašila dozvoljeni broj aktivacija.
- Aktivacija ESET Mobile Security za Android zahtijeva valjanu licencu.
Ako želite dokupiti dodatne licence na postojeće licence, možete ju naručiti direktno od nas ili kontaktirajte lokalnog distributera. - Jednom kada steknete valjani aktivacijski kod ili ESET korisničko ime i lozinku, aktivirajte program.
Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
- Kako otvoriti ESET Mobile Security za Android?
- Kako aktivirati ESET Mobile Security za Android?
- Sustav online pomoći za ESET NOD32 Mobile Security za Android
SOLN2910