Kako riješiti upozorenje na sigurnosni rizik nakon instalacije ESET Mobile Security za Android? (1.x)

Pitanje

  • Zašto se nakon završetka instalacije ESET Mobile Security za Android pojavljuje upozorenje o sigurnosnom riziku?

⯈ Važno!

Problem opisan u ovom članku riješen je u najnovijim verzijama ESET Mobile Security za Android (2.x i novije).

Napomena:

Nadogradnju nećete moći provesti ako je na mobilnom uređaju Android 2.2 ili stariji. Ako je ikako moguće provedite nadogradnju Android OS-a na najnoviju verziju.

Ako to nije moguće, pratite niže navedene upute kako bistze riješili gore navedeno upozorenje.

Rješenje

Nakon završetka instalacije ESET Mobile Security za Android, u glavnom meniju vidjeti ćete upozorenje o sigurnosnom riziku.
Bitno je da razriješite te sigurnosne rizike kompletiranjem dolje navedenih uputa:

  1. Omogućite podudaranje SIM kartica (eng: Enable SIM matching)

  2. Postavite lozinku za zaštitu postavki ESET Mobile Security proizvoda

  3. Postavite ESET kao Administrator uređaja (eng: Device Administrator)

  4. Definirajte pouzdane kontakte (eng: Trusted Friends)

Mobilni telefoni s CDMA (Code Division Multiple Access)? Kliknite ovdje (tekst na engleskom)
Napomena: ovaj standard (CDMA) nije podržan u Europi.

Rješavanje sigurnosnih rizika na GSM mobilnim telefonima (Svi pružatelji usluga mobilne telefonije u Europi)

A. Omogućite podudaranje SIM kartica

  1. Iz glavnog menija ESET Mobile Security za Android, dodirnite Security Risk!.

  2. Dodirnite Enable SIM matching (pogledajte Slika 1-1),

Slika 1-1

  1. Dodirnite Define trusted SIM card (Slika 1-2)

Slika 1-2

  1. Dodirnite Add, potom Add Current (za SIM karticu koja je u trenutku ove akcije u mobilnom uređaju) pa dodirnite Add (slika 1-3)

Slika 1-3


B. Postavite lozinku za zaštitu postavki

  1. Ako ste nakon izvođenja postupka A izašli iz menija ESET Mobile Security za Android, vratite se u glavni meni i ponovno dodirnite Security Risk!.

  2. Odaberite Set Security password (Slika 1-4)

Slika 1-4

  1. Unesite lozinku (Password), potvrdite njen unos (Re-type Password) pa unesite frazu za podsjećanje na lozinku (Reminder Phrase) Kad završite unos dodirnite Next (slika 1-5)

Slika 1-5

  1. Odaberite na koja svojstva ESET Mobile Security za Android programa će se ta lozinka odnositi pa dodirnite Apply (slika 1-6)

Slika 1-6


C. Postavite ESET kao Administrator uređaja

  1. Ako ste nakon izvođenja postupka A izašli iz menija ESET Mobile Security za Android, vratite se u glavni meni i ponovno dodirnite Security Risk!.

  2. Dodajte ESET kao administrator uređaja (Device Administrator) i odaberite Ad to Device Admin (slika 1-7)

Slika 1-7

  1. Aktivirajte sigurnosna pravila (Activate Security policies) tako da dodirnite Activate (slika 1-8)

Slika 1-8


D. Definirajte pouzdani kontakt.

Pouzdani kontakti su osobe (i brojevi mobilnih telefona) koje će primati obavijesti I omogućiti aktivnosti za pronalaženje uređaja i zaštitu ili u krajnjem slučaju brisanje svih podataka s mobilnog uređaja .

Slika 1-9

  1. Upišite Ime i broj mobilnog telefona pouzdanog kontakta (Add Trusted Friend) i dodirnite Done. To ime i mobilni broj koristiti će se za reset lozinke te ostale aktivnosti vezane uz zaštitu od krađe (Antitheft protection) (Slika 1-10)

Slika 1-10

  1. Maksimalna zaštita je sada omogućena (Slika 1-11).

Slika 1-11

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

(posljednji puta revidirano 06.11.2015)
SOLN2734

image_pdf

Author: NORT