Problem
- Dobivate poruku pogreške “Pogreška u komunikaciji s jezgrom” (eng: “Error communicating with kernel”)
- Nedavno ste izvršili nadogradnju na Windowse 10, ili nadogradnju Windowsa 10 na najnoviju podverziju.
Rješenje
Prvo pokušajte ručno otvoriti ESET program
Otvorite ESET program tako da kliknete na Start → All programs → ESET i potom kliknite na ESET-ov program.
Ako nakon toga ne budete mogli otvoriti ESET-ov program i/ili nastavite dobivati gore navedenu poruku pogreške, nastavite na rješenja navedena ovdje ispod.
Startajte s postupkom I, pa nastavite na sljedeći korak samo ako problem još nije riješen.
I. Uvjerite se da je ESET Servis prisutan i da je pokrenut
- Otvorite prozor (Windows) Servisa tako da liknite na Windows tipku
+ R .
Upišite Services.msc pa kliknite na OK.
Potražite zapis ESET Service u polju “Name”
Slika 1-1 - Desnom tipkom miša kliknite na ESET Service (ekrn.exe) pa iz kontekstnog menija odaberite Properties.
Potvrdite da je u ESET servis u Startup type podešen na Automatic i da je Service Status označen sa Started.
Potom kliknite na Apply → OK (Slika 2-2)Napomena:
Ako kraj Service Status ne vidite Started, kliknite Start.
Nakon inicijalizacije ESET Servisa kliknite OK.Slika 1-2 - Restartajte računalo.
Ako i dalje vidite tu poruku pogreške, nastavite s Postupkom II.
II. Popravite instalaciju ESET-ovog programa
- Kliknite na Windows tipku + R .
Upišite appwiz.cpl,
potom kliknite na OK.
Slika 2-1 - Otvorit će se prozor Programi i značajke (Programs and Features).
U njemu dva puta uzastopce (brzo) kliknite na ESET program koji želite modificirati (na slici 1-2 je prikazan ESET Smart Security Premium).
Slika 2-2 - Otvoriti će se čarobnjak za instalaciju odgovarajućeg ESET programa.
Kliknite na Dalje.
Slika 2-3 - Kliknite na ikonu pokraj Popravi.
Slika 2-4 - Kliknite na Popravi.
Slika 2-5 - Kada popravak završi kliknite na Završi.
Kliknite na DA (ili Yes) da restartate računalo.
Nakon restarta, problem bi trebao biti riješen.
Ako i dalje budete dobivali poruku pogreške, nastavite na Postupak III.
III. Deinstalirajte ESET-ov program koristeći ESET Uninstaller alat, pa ga ponovo instalirajte
- Pokrenite računalo u Safe modu.
Ako ne znate kako pokrenuti računalo u Safe modu molimo da pratite upute iz sljedećeg članka baze znanja: - Molimo da provedite ručnu deinstalaciju ESET-ovog programa prema uputama s ovog članka baze znanja:
- Restartajte računalo u normalni način rada i instalirajte ESET-ov program za koji imate važeću licencu.
Napomena:
Ako ovdje navedeni postupci ne riješe ovu grešku, molimo da kontaktirate našu službu podrške.
Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
- Kako instalirati i aktivirati ESET-ove programe verzije 11 ili novije za kućne korisnike?
- Kako instalirati i aktivirati ESET Smart Security 9? (samo za korisnike koji još uvijek imaju XP SP3)?
- Kako instalirati i aktivirati ESET NOD32 Antivirus 9? (samo za korisnike koji još uvijek imaju XP SP3)?
(posljednji puta revidirano 31.03.2020)
SOLN2280