Poruka pogreške: “Pogreška u komunikaciji s jezgrom”

Problem

  • Dobivate poruku pogreške “Pogreška u komunikaciji s jezgrom” (eng: “Error communicating with kernel”)
  • Nedavno ste izvršili nadogradnju na Windowse 10, ili nadogradnju Windowsa 10 na najnoviju podverziju.

Rješenje

I. Uvjerite se da je ESET Servis prisutan i da je pokrenut

  1. Otvorite prozor (Windows) Servisa tako da liknite na Windows tipku + R .
    Upišite Services.msc pa kliknite na OK.
    Potražite zapis ESET Service u polju “Name”
    Slika 1-1
  2. Desnom tipkom miša kliknite na ESET Service (ekrn.exe) pa iz kontekstnog menija odaberite Properties.
    Potvrdite da je u ESET servis u Startup type podešen na Automatic i da je Service Status označen sa Started.
    Potom kliknite na ApplyOK (Slika 2-2)

    Slika 1-2

  3. Restartajte računalo.
    Ako i dalje vidite tu poruku pogreške, nastavite s Postupkom II.

 

II. Popravite instalaciju ESET-ovog programa

  1. Kliknite na Windows tipku + R .
    Upišite appwiz.cpl,
    potom kliknite na OK.
    Slika 2-1
  2. Otvorit će se prozor Programi i značajke (Programs and Features).
    U njemu dva puta uzastopce (brzo) kliknite na ESET program koji želite modificirati (na slici 1-2 je prikazan ESET Smart Security Premium).
    Slika 2-2
  3. Otvoriti će se čarobnjak za instalaciju odgovarajućeg ESET programa.
    Kliknite na Dalje.
    Slika 2-3
  4. Kliknite na ikonu pokraj Popravi.
    Slika 2-4
  5. Kliknite na Popravi.
    Slika 2-5
  6. Kada popravak završi kliknite na Završi.
    Kliknite na DA (ili Yes) da restartate računalo.
    Nakon restarta, problem bi trebao biti riješen.

Ako i dalje budete dobivali poruku pogreške, nastavite na Postupak III.
 

III. Deinstalirajte ESET-ov program koristeći ESET Uninstaller alat, pa ga ponovo instalirajte

  1. Pokrenite računalo u Safe modu.
    Ako ne znate kako pokrenuti računalo u Safe modu molimo da pratite upute iz sljedećeg članka baze znanja:
  2. Molimo da provedite ručnu deinstalaciju ESET-ovog programa prema uputama s ovog članka baze znanja:
  3. Restartajte računalo u normalni način rada i instalirajte ESET-ov program za koji imate važeću licencu.

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

(posljednji puta revidirano 31.03.2020)
SOLN2280

image_pdf

Author: NORT