Pitanje
- Nakon instalacije ESET Smart Security Premium ili ESET NOD32 Internet Security imate probleme sa slanjem ili primanjem poruka e-pošte (e-mailova)
Detalji
Ako poruke e-pošte možete primati ali ih ne možete slati, molimo obratite se na ovaj članak iz ESET-ove baze znanja
Odgovor
Nadogradite ESET-ov program na najnoviju verziju!
Mnogi problemi koje biste mogli iskusiti pri radu s ESET-ovim programima riješeni su u najnovijim verzijama. ESET preporučuje da provedite nadogradnju na najnoviju verziju:
- Kako nadograditi ESET-ov Windows program na najnoviju verziju?
- Ako ne znate koju verziju ESET programa imate instaliranu pročitajte ovaj naš članak: Koji ESET-ov program imam instaliran i da li je to najnovija verzija?
Onemogućite firewall da vidite da li utiče na konekciju između računala i mail servera:
- Otvorite ESET-ov antivirusni program za Windowse
- Kliknite na Podešavanje → Mrežna zaštita.
Slika 1-1
- Kliknite na ikonu zupčanika desno pokraj Firewall i odaberite Pauziraj firewall (dopusti sav promet).
Slika 1-2
- Ako problem nije riješen, deinstalirajte ESET Smart Security Premium, ESET NOD32 Internet Security ili ESET Smart Security.
Svakako provjerite da li nakon deinstalacije ESET-ovog programa možete normalno slati i/ili primati poruke e-pošte. - Ako problem nije riješen niti nakon deinstalacije ESET-ovog programa, molimo provjerite da li:
.- Imate aktivnu Internet konekciju
- Možete slati/primati poruke e-pošte kada računu e-pošte pristupate direktno preko weba (webmail) (kao na primjer https://www.hotmail.com)
- Microsoft Outlook je ispravno konfiguriran da može primati/slati poruke e-pošte (e-mailove)
- Nije instaliran ni jedan drugi firewall
- Jednom kada riješite problem, ponovno instalirajte odgovarajući ESET-ov program.
Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
- Kako otvoriti ESET-ov program za Windowse?
- Kako deinstalirati ESET-ov antivirusni program?
- Kako instalirati i aktivirati ESET-ove programe verzije 11?
(posljednji puta revidirano 11.04.2018)
SOLN2872