Nakon instalacije ESET-ovog programa za Windowse ne mogu slati ili primati poruke e-pošte

Pitanje

  • Nakon instalacije ESET Smart Security Premium ili ESET NOD32 Internet Security imate probleme sa slanjem ili primanjem poruka e-pošte (e-mailova)

Detalji

Ako poruke e-pošte možete primati ali ih ne možete slati, molimo obratite se na ovaj članak iz ESET-ove baze znanja

Odgovor

Nadogradite ESET-ov program na najnoviju verziju!

Mnogi problemi koje biste mogli iskusiti pri radu s ESET-ovim programima riješeni su u najnovijim verzijama. ESET preporučuje da provedite nadogradnju na najnoviju verziju:

Onemogućite firewall da vidite da li utiče na konekciju između računala i mail servera:

  1. Otvorite ESET-ov antivirusni program za Windowse
  2. Kliknite na Podešavanje → Mrežna zaštita.

    Slika 1-1

  3. Kliknite na ikonu zupčanika desno pokraj Firewall i odaberite Pauziraj firewall (dopusti sav promet).

    Slika 1-2

  4. Ako problem nije riješen, deinstalirajte ESET Smart Security Premium, ESET NOD32 Internet Security ili ESET Smart Security.
    Svakako provjerite da li nakon deinstalacije ESET-ovog programa možete normalno slati i/ili primati poruke e-pošte.
  5. Ako problem nije riješen niti nakon deinstalacije ESET-ovog programa, molimo provjerite da li:
    .
    • Imate aktivnu Internet konekciju
    • Možete slati/primati poruke e-pošte kada računu e-pošte pristupate direktno preko weba (webmail) (kao na primjer https://www.hotmail.com)
    • Microsoft Outlook je ispravno konfiguriran da može primati/slati poruke e-pošte (e-mailove)
    • Nije instaliran ni jedan drugi firewall
  6. Jednom kada riješite problem, ponovno instalirajte odgovarajući ESET-ov program.

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

(posljednji puta revidirano 11.04.2018)
SOLN2872

Zadnja promjena:
Avatar

Author: NORT