Aktualizacija nije uspjela – “Pogreška pri kreiranju imena privremene datoteke” (samo u Windows XP)

Pitanje

  • Primili ste poruku “Aktualizacija baze podataka virusnih potpisa nije uspjela” i Pogreška pri kreiranju imena privremene datoteke (eng:”Virus signature database update failed” Error creating temporary file name) (Slika 1-1)Slika 1-1

 

Odgovor

Ovaj problem i rješenje odnose se samo na računala s Microsoft Windows XP operacijskim sustavom.
Kreiranje “Temp” direktorija omogućiti će ESET-ovom programu da aktualizira bazu podataka virusnih potpisa.

I. Provjerite opcije prikaza mape

  1. Kliknite na Start My Computer.
  2. Iz glavnog menija odaberite Tools i tamo kliknite Folder Options.
  3. Kliknite na karticu View i odaberite (potvrdite) opciju Show hidden files and folders (Slika 1-2).Slika 1-2

II. Kreirajte novi Temp direktorij

  1. Kliknite na Start pa na My Computer.
  2. provedite dvoklik na Local Disk (C:) pa tamo dvoklik na direktorij WINDOWS.
  3. Provjerite da tamo postoji direktorij Temp.
    .
    1. Ako direktorij Temp nedostaje, kreirajte novi direktorij tako da provedite desni klik i u kontekstnom meniju odaberete New → Folder (Slika 1-3). Tom direktoriju dajte ime Temp.
      provedite aktualizaciju ESET-ovog programa tako da u glavnom ekranu tog programa kliknete na Aktualizacija a potom s desne strane kliknete na Aktualiziraj bazu podataka virusnih potpisa.
      Slika 1-3
    2. Ako Temp direktorij postoji, nastavite na sekciju III ovdje ispod.

III. Obrišite sadržaj Temp direktorija

  1. Kada otvorite TEMP direktorij mišem dođite u njega, i kliknite Ctrl + A na tipkovnici kako bi odabrali sve poddirektorije i datoteke u TEMP direktoriju.
  2. Na tako odabrane datoteke kliknite desnom tipkom miša i u kontekstnom meniju kliknite na Delete. Kada to od Vas bude zahtijevano kliknite na Yes da potvrdite akciju.
  3. provedite aktualizaciju ESET-ovog programa tako da u glavnom ekranu ESET programa kliknete na Aktualizacija, a potom s desne strane kliknete na Aktualiziraj bazu podataka virusnih potpisa.

Ako ove upute ne pomognu rješenju ovog problema molimo kontaktirajte našu službu tehničke podrške.
 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

(posljednji puta revidirano 31.03.2020)
SOLN3018

image_pdf

Author: NORT