Rješavanje problema s porukom pogreške “Nadogradnja modula nije uspjela”

Pitanje

+ Pri pokušaju nadogradnje pojavila se poruka pogreške “Pogreška 0073” (eng: “error 0073”)
+ Pri pokušaju nadogradnje pojavila se poruka pogreške “Nadogradnja modula nije uspjela
(Za stare verzije programa poruka je “Aktualizacija baze podataka virusnih potpisa nije uspjela“)

Slika 1-1

Detalji

Ovaj članak odnosi se na ESET-ove Windows programe za kućne korisnike i male urede:
+ ESET NOD32 Antivirus
+ ESET NOD32 Internet Security
+ ESET Smart Security Premium
+ ESET Smart Security

Odgovor

Jeste li poslovni korisnik?
Jeste li korisnik Mac računala? (Link na članak na engleskom)
Jeste li korisnik Android uređaja?

Prije nastavka – restartajte računalo (ne “Shut down”) – https://www.nod32.com.hr/podrska/kb9073. Ako to ne pomogne, provjerite donje stavke.

  1. Veliki broj problema riješen je u najnovijim verzijama ESET-ovih programa.
    Provjerite koristite li najnoviju verziju ESET-ovog programa za koji imate važeću licencu:
    + Kako nadograditi ESET-ov Windows program za kućne korisnike i male urede na najnoviju verziju?
  2. Moguće je da u program niste unijeli ispravan (važeći) licenčni ključ ESET-ovog programa, ili da koristite ESET-ov program za koji nemate važeću licencu.
    Pokušajte ponovno u program unijeti licenčni ključ i provjerite koji točno ESET-ov program imate instaliran na računalu:
    + Kako u sustav unijeti licenčni ključ?
    + Provjerite koji ESET-ov program imate instaliran na računalu
  3. Provjerite da licenca za ESET-ove programe koje koristite nije istekla:
    + Kada istječe licenca za ESET-ove Windows programe za kućne korisnike?
  4. Očistite aktualizacijsku predmemoriju ESET-ovog programa:
    + Postupite prema uputama u ovom članku baze znanja (za kućne korisnike i male urede)
    + Za poslovne korisnike postupite prema ovom članku ESET-ove baze znanja (na engleskom): Send an update task to clients: Update Virus Signature Database from ESET Remote Administrator
  5. Drugi antivirusni programi mogu sprečavati normalni rad ESET-ovog antivirusnog programa.
    Uklonite (deinstalirajte) sve druge antivirusne programe instalirane na računalu:
    + Ovdje možete pronaći alate za uklanjanje mnogih drugih antivirusnih programa (Link na članak na engleskom)
  6. Isključite da drugi firewall programi na tom računalu (kao što su Norton Personal Firewall, ZoneAlarm, Outpost, Kerio, ili drugi) detektiraju i blokiraju ESET-ove programe.
    Ako koristite ESET-ov osobni firewall, zanemarite (preskočite) ovaj korak.
  7. Ispravno podesite postavke HTTP Proxy servera za aktualizacije u ESET programu:
    + Otvorite glavni prozor ESET-ovog programa,
    potom pritisnite tipku F5 za prikaz prozora za Napredno podešavanje.
    + U stablastoj strukturi kliknite na Nadogradnja Profili Opcije veze,
    iz padajućeg menija pokraj Način rada proxy servera odaberite Ne koristiti Proxy server.
    Na kraju kliknite na U redu da potvrdite promjene
    Slika 1-2

    (Samo za ESET-ove programe verzije 8.x i starije: u prozoru Naprednog podešavanja prošite Aktualizacija, odaberite OpćenitoPodešavanje (pokraj napredno podešavanje Aktualizacije), kliknite na karticu HTTP Proxy, osigurajte da je odabrano Ne koristiti proxy Server, pa kliknite na UreduU redu kako bi spremili ove postavke).

  8. Ako postavke za HTTP Proxy ne možete mijenjati odnosno zaključane su (read only), to znači da su zaključane od strane ERA servera u vašoj organizaciji.
    U tom slučaju te postavke moguće je promijeniti promjenom odgovarajućih pravila u ERA Web konzoli, pa se trebate obratiti osoblju s administratorskim ovlastima u vašoj organizaciji.
    Ako ste osoba s administratorskim ovlastima a to ne možete (ne znate) obaviti sami, kontaktirate našu službu tehničke podrške.
  9. Testirajte komunikaciju s ESET-ovim serverom za aktualizaciju:
    Pritisnite tipke Win+R da otvorite prozor Run (Pokreni) i utipkajte cmd u polje Open (Otvori), pa kliknite na OK (U redu)
    Korisnici Windows 8.1 / 8 računala:
    Pritisnite tipke Win+Q da otvorite pretragu aplikacija (an app search) i utipkajte cmd u polje Search pa pritisnite ENTER.
    Korisnici Windows 7 računala:
    Kliknite na Start, u polje za pretraživanje (Search Programs and files) otipkajte cmd pa pritisnite ENTER.
    Korisnici Vista / XP računala:
    Kliknite na Start → Run, u tekst polje otipkajte cmd pa kliknite na OK).
    + U komandno linijsko okružje (cmd) upišite sljedeću naredbu:
    ping update.eset.com
    a potom pritisnite ENTER.
    Slika 1-5

    + Ako se možete spojiti na server za aktualizacije, vidjeti ćete poruku Reply from… a u nastavku IP adresu servera kojem pokušavate pristupiti.Slika 1-5
    + Ako se ne možete spojiti na server za aktualizacije provjerite mrežne postavke tog Windows računala i/ili routera (za router predlažemo da se obratite pružatelju internetskih usluga)

  10. Deinstalirajte ESET-ov program pa ga potom iznova instalirajte.
    Detaljne upute za instalaciju ESET-ovih programa za kućne korisnike i male urede možete pronaći ovdje:
    + ESET-ovi programi verzije 11 i noviji ;
    + ESET-ovi programi verzije 10 (samo za ESET Smart Security verzije 10);
    + ESET NOD32 Antivirus verzije 9 (samo za Windows XP SP3);
    + ESET Smart Security verzije 9 (samo za Windows XP SP3);
    + ESET Cyber Security Pro i ESET Cyber Security ;
    + ESET NOD32 Antivirus za Linux Desktop.
  11. Provjerite da li je računalo inficirano i po potrebi provedite čišćenje infekcije (infekcija):
    + Kako mogu procijeniti je li računalo zaraženo virusom ili drugim zlonamjernim programom?
    + Pronađen je virus. Što da napravim?

Ako ni jedan od gore navedenih postupaka nije riješio problem, kontaktirajte našu službu tehničke podrške

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

+ Koje adrese i portove treba otvoriti na drugim firewall programima da omogućim punu funkcionalnost ESET-ovoga proizvoda?


SOLN2850 nadogradnjamodulanijeuspjela xupdate xnadogradnja xneuspjela error0073 err0073 x0073x 0073

image_pdf

Author: NORT