Problem
- Tijekom instalacije ESET-ovih programa na računala (na mreži ili lokalno), mogu se pojaviti sljedeće poruke pogreške:
- “Remote Registry Opening (ESET Security Product Info) Result Code: 5 (Access is denied.)”.
- “Access to the registry key denied”
Detalji
Ove poruke označavaju konflikte s ovlastima u bazi Registra.
Rješenje
Kako bi provjerili ovlasti određenog korisnika za HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/ESET (ili za cijelu granu HKEY_LOCAL_MACHINE) baze Registra (Registry database), slijedite niže navedene upute:
- U Windowsima 10 i 8/8.1, pritisnite Windows tipku
+ Q da pokrenete pretragu za aplikacije, u traku za pretraživanje upišite regedit pa kliknite mišem na regedit.exe da ga pokrenete
U Windowsima 7 i Vista, kliknite Start ukucajte regedit u polje Start Search. pa pritisnite Enter da ga pokrenete.
U Windowsima XP, kliknite na Start → Run, ukucajte regedit i kliknite na OK da ga pokrenete.Upozorenje!
Ove upute uključuju rad s vrlo važnim sistemskim datotekama u Windows bazi Registra (Registry database).
Molimo nastavite postupak samo ako ste iskusni korisnik.
Također, preporučujemo da prije početka radova svakako napravite sigurnosnu pohranu (backup) baze Registra (Registry database).
Ako ne znate kako napraviti backup baze Registra nemojte niti pokušavati ovo napraviti sami.Kada se otvori Registry editor, pronađite granu HKEY_LOCAL_MACHINE i potom desni klik na HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/ESET te odaberite Permissions iz menija.
Slika 1-1
- U prozoru Permissions for HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/ESET kliknite na Advanced.
- Budite sigurni da ste odabrali potvrdne okvira na dnu prozora Advanced Security Settings for HKEY_LOCAL_MACHINE “Replace all existing inheritable permissions on all descendants with inheritable permissions from this object” (te samo za XP i Win7: “Include inheritable permissions from object’s parent“) kao i da je odabran točno određeni korisnik u tabeli Permission entries (Slika 1-1).
Slika 1-2
- Kliknite OK da potvrdite odabrano i potom ponovno OK da izađete iz prozora Permissions.
- Ponovno pokrenite instalaciju ESET-ovog programa
Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
- Online sustav pomoći za najnoviju verziju ESET Smart Security Premium
- Koju verziju (32-bitnu ili 64-bitnu) ESET-ovog programa trebam preuzeti s Interneta?
- Kada s Interneta pokušavam preuzeti ESET-ov program dobivam sigurnosno upozorenje
(posljednji puta revidirano 01.04.2020)
SOLN0916