Aktivacija proizvoda nije uspjela, greška 0008 u ESS ili NOD32 v.8.x ili starijima

Pitanje

  • Tijekom aktivacije ESET Smart Security ili ESET NOD32 Antivirus verzija 8.x ili starijih, ili ESET Endpoint programa verzije 5.x dobili ste poruku “Aktivacija nije uspjela”, “Greška 0008” ili “Greška 0009”
    (Engleski tekstovi poruka pogreške su “Activation failed,” “Error 0008,” or “Error 0009”)
  • Također, prikazuje se i poruka “Netočno korisničko ime i lozinka”.
    (engleski “Invalid Username and Password”)

Rješenje

 
Postoje tri načina za rješavanje ovog problema. Molimo postupite prema uputama opisanim u Rješenju 1, a tek ako zbog bilo kojih razloga ne možete provesti nadogradnju ESET proizvoda, nastavite s Rješenjem 2 pa Rješenjem 3.

Kako bi izvršili proces aktivacije trebate prirediti ESET korisničko ime i lozinku koje ste dobili u licenčnom ugovoru (poslano vam je porukom e-pošte nakon kupovine ili obnove).
Ako ste izgubili ove podatke ili ih niste dobili, molimo postupite po uputama objavljenim na ovoj našoj stranici.

Rješenje 1: Nadogradite ESET Smart Security ili ESET NOD32 Antivirus na najnoviju verziju

  1. Nadogradnja ESET programa na najnoviju verziju rješava ovaj problem.
  2. Po izvršenoj nadogradnji trebate samo još u ESET program unijeti licenčni ključ (ako vršite nadogradnju na verziju 9), ili unijeti korisničko ime i lozinku (ako radite nadogradnju na verziju 7 – samo za Windows XP računala bez SP3!).
  3. Ako iz bilo kojeg razloga ne možete provesti nadogradnju ESET-ovog programa na najnoviju verziju, molimo postupite prema donjim uputama (Rješenje 2):

 

Rješenje 2: Potvrdite korisničko ime i lozinku u procesu aktivacije

  1. Otvorite glavni prozor ESET programa.
  2. Ako imate verziju 5.x tada iz glavnog programskog prozora ESET-ovog programa odaberite AktualizacijaAktualiziraj detalje licence ….(slika 2-1)
    Slika 2-1
    Ako imate verziju 7.x ili 8.x tada iz glavnog programskog prozora ESET-ovog programa odaberite Pomoć i podrškaPromijeni licencu ….(slika 2-2)

    Slika 2-2

  3. U prozoru Aktivacija proizvoda, odaberite Aktiviraj pomoću korisničkog imena i lozinke
    potom kliknite na Dalje.

    Slika 2-3
  4. Unesite pogrešno korisničko ime.
    U primjeru (vidi sliku ispod) korisničko ime promijenili smo na EAV-12345678.
    Kliknite Aktiviraj.

    Slika 2-4
  5. Aktivacija neće proći.
    Kliknite na U redu kako bi se vratili na Aktivacijski prozor.
  6. Kliknite na Aktivacija proizvoda (ponovno)
    tamo kliknite na Aktiviraj pomoću korisničkog imena i lozinke
    potom kliknite na Dalje.
  7. Unesite (ovaj puta ISPRAVNO) korisničko ime i lozinku i kliknite Aktiviraj.
    program sada bi trebao biti uspješno aktiviran.
  8. Kako bi provjerili aktivaciju, budite sigurni da vidite riječi Produkt je aktiviran pod ‘”Aktivacija proizvoda” u modulu Aktualizacija i da možete preuzeti najnoviju bazu podataka virusnih potpisa.

Ako problem i dalje nije riješen nastavite na Rješenje 3.
 

Rješenje 3: Čišćenje predmemorije (cache) nadogradnji i proxy postavki

  1. Dok ste u glavnom prozoru ESET-ovog programa pritisnite tipku F5 kako bi pristupili prozoru Napredno podešavanje.
    Tamo odaberite Aktualizacija i ponovno Aktualizacija.
  2. Kliknite Standardno,
    odaberite Vrati samo postavke “Aktualizacija” na standardne,
    potom kliknite Da..

    Slika 3-1
  3. Potom kliknite na Očisti … tamo gdje piše Očisti aktualizaciju.

    Slika 3-2
  4. Kliknite na (napredno) Podešavanje.
    U kartici HTTP Proxy odaberite Ne koristiti proxy server,
    potom kliknite na U redu.

    Slika 3-3
  5. Unesite korisničko ime i lozinku, a onda kliknite U redu.
    Zabilježite ovaj članak u web pregledniku a potom restartajte računalo kako bi promjene bile prihvaćene.

    Slika 3-4
  6. Nakon što se računalo restarta ponovno otvorite glavni prozor ESET programa
    Iz glavnog prozora programa odaberite Aktualizacija,
    potom tamo kliknite na Aktualizacija baze virusnih potpisa.
    Ako bude zatraženo unesite korisničko ime i lozinku.
    program sada bi trebao biti aktualiziran.
  7. Kako bi provjerili aktivaciju, budite sigurni da vidite riječi Produkt je aktiviran pod ‘”Aktivacija proizvoda” u modulu Aktualizacija.

 
Ako po izvršenju svih postupaka u ovoj uputi i dalje ne možete aktivirati ESET program, molimo kontaktirajte našu službu tehničke podrške.
 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

(posljednji puta revidirano 31.03.2020)
SOLN2879

image_pdf

Author: NORT