Kako u sustav unijeti ESET korisničko ime i lozinku?

Pitanje

  • “program nije aktiviran”
  • Trebate unijeti korisničke podatke (korisničko ime i lozinku) za obnovu licence
  • Trebate provjeriti da li ste u program unijeli ispravno korisničko ime (i lozinku)
  • Dobili ste poruku upozorenja: “Netočno korisničko ime i lozinka” (eng: “Invalid username and password”)
  • Aktualizacija baze podataka virusnih potpisa nije uspjela
  • Aktivacija programa nije uspjela

Detalji

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET-ove programe verzije 8.x i starije za kućne korisnike i male urede
  • ESET-ove programe verzije 5.x i starije za poslovne korisnike

Svim korisnicima koji još uvijek koriste stare verzije tih ESET-ovih programa preporučujemo da što je prije moguće izvrše nadogradnju na najnovije dostupne verzije programa za koje imaju važeće licence.

Rješenje

Za rješenje “u četiri riječi” kliknite ovdje

 

ESET-ovi programi svakih sat vremena provjeravaju dostupnost nove aktualizacije, te se barem jednom dnevno aktualiziraju novim virusnim potpisima, a povremeno se nadograđuju i komponente samog programa.
Aktualizacija neće biti uspješna ako ste krivo unijeli korisničko ime ili lozinku ili korisničko ime i lozinka nisu važeći.
Ako želite provjeriti jeste li ispravno unijeli korisničko ime i lozinku u ESET-ov program trebate unijeti podatke za obnovu licence, pratite niže navedene upute:

Metoda I – Unos korisničkog imena i lozinke korištenjem Naprednih podešavanja

  • Otvorite ESET NOD32 Antivirus ili ESET Smart Security
  • Pritisnite funkcijsku tipku F5 kako biste otvorili prozor naprednih podešavanja
  • Kliknite na AktualizacijaPostavke.
  • Upišite korisničko ime i lozinku
    Potom kliknite na U redu kako biste spremili te postavke i zatvorili prozor naprednog podešavanja.

Metoda II – Unos korisničkog imena i lozinke korištenjem kratica na tipkovnici

  • Otvorite glavni prozor ESET programa.
  • Dok ste u glavnom prozoru programa, pritisnite Ctrl + U na tipkovnici kako bi otvorili prozor za podešavanje korisničkog imena i lozinke.
    Slika 2-1
  • Unesite ispravno korisničko ime i lozinku i kliknite “U redu”.
    Sljedeći podaci služe samo kao primjer:
    Korisničko ime: EAV-12345678
    Lozinka: abcde12345
    Slika 2-2
  • U glavnom prozoru programa, kliknite na AktualizacijaAktualiziraj odmah (budite sigurni da je računalo spojeno na Internet).
    Slika 2-3
  • Aktualizacija će proći ako su korisničko ime i lozinka uneseni točno.
    Ako aktualizacija ne prođe, provjerite Internet konekciju i ponovite korake 2-4 ove upute.
  • Ako na računalu još uvijek imate neku stariju verziju ESET Smart Security ili ESET NOD32 preporučujemo da ih nadogradite na najnoviju verziju.

Održavanje baze virusnih potpisa i programa aktualnim najvažniji je dio sigurnosnog sistema.
Uvijek vodite računa da antivirusni program bude aktualiziran kako biste osigurali neprestanu zaštitu.

 

Ako još uvijek imate problema s aktualizacijom, kontaktirajte našu Tehničku podršku kako bi se uvjerili da je korisničko ime i lozinka koju koristite valjana.

Rješenje “u četiri riječi”:

  • otvorite ESET-ov program (GUI)
  • pritisnite CTRL+U
  • upišite korisničke podatke
  • aktualizirajte bazu virusnih potpisa

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja


SOLN2792


image_pdf

Author: NORT