Problem
- Centar za sigurnost sustava Windows nije detektirao ESET sigurnosni proizvod
Detalji
Nakon sigurnosnih nadogradnji Windows operacijskih sustava može se dogoditi da Windowsi više ne prepoznaju instaliran ESET-ov antivirusni program.
Rješenje
Problem možete riješiti na sljedeći način:
- Otvorite naredbeni redak tako da kliknete Start → Run.
Utipkajte cmd i kliknite U redu.Korisnici Windowsa 10 i 8.x: Pritisnite Windows tipku
+ Q kako bi pokrenuli pretragu aplikacija i u polje za pretraživanje upišite cmd.
Desnom tipkom miša kliknite na aplikaciju cmd kada se pojavi u rezultatima pretraživanja,
potom iz kontekstnog menija odaberite Run as administrator. - U prozoru naredbenog retka, utipkajte NET STOP WINMGMT /Y i pritisnite ENTER.
- Utipkajte REN %WINDIR%\SYSTEM32\WBEM\REPOSITORY REP.OLD i pritisnite ENTER.
- Utipkajte EXIT i pritisnite ENTER da biste zatvorili prozor.
- Ponovno pokrenite računalo (Restart / reboot).
Operacijski sustav će se normalno pokrenuti, ali će vas možda zatražiti da još jednom ponovno pokrenete računalo kako bi dovršio promjene uzrokovane resetiranjem sadržaja ili ako centar za sigurnost Windowsa još uvijek ne detektira ESET-ov program.
Ako gornje upute ne riješe problem, najjednostavniji način rješavanja ovog problema je da deinstalirate i ponovno instalirate ESET-ov program kako bi Windowsi dobili priliku ponovo ga registrirati.
Napomena:
Korisnici Windows 10, 8.x, 7 i Vista operacijskih sustava mogu dobiti poruku Kontrole korisničkih računa (eng: User Account Control – UAC).
U tom slučaju pritisnite Continue u sustavu Windows Vista ili Yes u Windows7/8/10.
(posljednji puta revidirano 31.03.2020)
SOLN217