Windows poruka ‘Greška prilikom pisanja na disk’

Problem

  • Prilikom instalacije ESET antivirusnih programa korisniku se može pojaviti Windows poruka
    “Greška prilikom pisanja na disk” (“Error Writing To Disk“).

 

Detalji

Ova greška uobičajeno je povezana s jednim od sljedećih razloga:

  • Nedovoljna prava za pisanje u Temp mapu računala
  • Nedovoljno mjesta na disku
  • Nedostaje Temp mapa(e)
  • Moguće oštećenje arhive, iako malo vjerojatno

 

Rješenje

 
Za rješavanje ovog problema poduzmite sljedeće korake:
(Poduzmite jedan korak, po potrebi restartajte računalo i ponovo pokušajte provesti instalaciju ESET-ovog programa. Ako instalacija ne uspije, krenite na sljedeći korak)

  1. Osigurajte da korisnički račun pod kojim se vrši instalacija ESET-ovog antivirusnog programa ima dovoljna prava za instalaciju programa.
     
  2. Provjerite količinu slobodnog prostora na disku, tako da u Windows (File) Exploreru otvorite This PC (za Win 10) Computer (za Win 7) ili My Computer (za Win XP) → desnom tipkom miša kliknite na C disk → Properties → Free space).
    Ako nemate dovoljno slobodnog prostora na disku, ispraznite dio prostora (obrišite nepotrebne datoteke ili ih maknite na drugu particiju/drugo računalo / neki izmjenjvi medij (CD/DVD/USB)
     
  3. Provjerite postoje li na računalu sljedeće mape (direktoriji) i ako ne postoje kreirajte ih:
    • Za Windows XP / 2003 / 2000 mape C:\Windows\Temp\ i C:\Documents and Settings\%Username%\Local Settings\Temp
    • Za Windows 10 / 8 / 7 / Vista / 2008 i 2008 R2 mape C:\Windows\Temp\ i C:\Users\%Username%\AppData\Local\Temp
      (gdje je %Username% – naziv korisnika računala)

     

  4. Pomoću donjih koraka provjerite da su “Temp i TMP” mape (direktoriji) izlistani u Environmental Variables:
     
    Za Windows NT/2000/2003/XP:Pokrenite Windows Explorer,
    desnom tipkom miša klinite na My Computer pa potom na Properties.
    Tamo kliknite na Advanced karticu i onda klik na Environmental Variables.
     
    Za Windows Vista i Windows 7 / 8 / 10:
    Pokrenite Windows Explorer,
    desnom tipkom miša klinite na Computer pa kliknite na Properties.
    Kliknite na Advanced System Settings u lijevoj koloni.
    Kliknite na Advanced karticu
    potom kliknite na Environmental Variables i provjerite da li su oba gore navedena direktorija upisana u Environmental Variables.
    Ako nisu, treba ih tamo dodati.
    Koristeći Windows Explorer, provjerite da mape (direktoriji) izlistane u “Environmental Variables” zaista i postoje.
    Ako postoje, obrišite ih i ponovno kreirajte (C:\Windows\Temp i C:\Documents and Settings\%Username%\Local Settings\Temp, te onda pokušajte reinstalirati ESET-ov antivirusni program.
     
  5. Ako gore navedeni savjeti ne pomognu, molimo kontaktirajte našu službu tehničke podrške.

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

(posljednji puta revidirano 29.11.2018)
SOLN0039

image_pdf

Author: NORT