Ne mogu otvoriti napredno podešavanje - program traži lozinku

Pitanje

  • ESET-ov program od vas traži lozinku kada pokušavate pristupiti naprednim postavkama programa
  • Korisnički definirana lozinka koju imate zabilježenu ne radi
  • Zaboravili ste ili izgubili korisničku lozinku za postavke programa
  • Trebate otključati ili resetirati lozinku za pristup naprednim postavkama
  • Trebate kod za otključavanje (već ste ranije preuzeli i pokrenuli unlock.exe)

Detalji

ESET-ovi antivirusni programi nude mogućnost postavljanja proizvoljne lozinke definirane od strane korisnika za pristup programskim postavkama. Ta lozinka nema nikakve veze s vašim korisničkim imenom i lozinkom koju ste dobili prilikom kupovine proizvoda. Ako je računalo dio korporativne mreže, molimo obratite se administratoru mreže za pomoć. Ovaj članak odnosi se na:
  • ESET NOD32 Antivirus (verzije 11.1 i stariji)
  • ESET NOD32 Internet Security (verzije 11.1 i stariji)
  • ESET Smart Security Premium (verzije 11.1 i stariji)
  • ESET Endpoint Antivirus i Security za Windowse
  • ESET File Security za Windows server
Koristite najnovije verzije ESET-ovih programa (11.2 i novije)? Kliknite ovdje za instrukcije.

Odgovor

Za rješenje "u četiri riječi" kliknite ovdje u4rijeci Jeste li korisnik Android mobilnog uređaja? Kliknite ovdje za instrukcije. (link na članak na engleskom) U slučajevima kad ste postavili lozinku i kasnije je zaboravili ili ne znate lozinku, možete koristiti ESET Unlock alat da uklonite lozinku i ponovno omogućite pristup podešavanju proizvoda. Pažnja: ova lozinka različita je od ESET korisničkog imena i lozinke koju ste dobili pri kupovini ili obnovi licence ESET-ovog programa! Molimo pratite niže navedene upute za korištenje ESET Unlock alata:
  1. Kliknite na ovaj link i spremite ESET Unlock (unlock.exe) na radnu površinu (Desktop): Preuzmite ESET Unlock alat
  2. Dvoklikom na datoteku unlock.exe ga pokrenite Pojavit će se prozor s unlock ID-om

Napomena:

Korisnici Microsoft Windows 10 / 8.x / 7 / Vista - ESET Unlock alat obavezno pokrenite kao Administrator (desni-klik na ESET Unlock, a zatim odaberite Run as Administrator).

Upozorenje!

  • Nemojte prepisivati ID sa slike 1-1 iz ovog članka - to je kod koji vrijedi samo u primjeru
  • Pokrenite unlock.exe i dostavite nam Unlock ID s vašeg računala
Slika 1-1
  1. Molimo kliknite ovdje kako biste nam poslali zahtjev za korisničkom podrškom - u zahtjev upišite: - ID za otključavanje koji je generiran na vašem  računalu - korisničko ime ili licenčni ključ U slučaju da ne znate podatke licence (ESET korisničko ime, licenčni ključ ili javni ID licence) molimo postupite prema ovim našim uputama, kako bi Vam mogli ih poslati na adresu e-pošte koji ste koristili u vrijeme kupovine.
  2. Dok čekate odgovor za slučaj slobodno zatvorite ESET Unlock alat
  3. Od podrške dobiti ćete poruku e-pošte s Unlock kodom
  4. Ponovno pokrenite ESET Unlock alat i unesite Unlock kod u polje Enter Code Na kraju pritisnite Enter.

    Napomena:

    Korisnici Microsoft Windows 10 / 8.x / 7 / Vista operativnih sustava - ESET Unlock obevezno pokrenite kao Administrator (desni-klik na ESET Unlock alat i zatim Run as Administrator). Slika 1-2
  5. Restartajte (isključite pa ponovno pokrenite) računalo. Postavke ESET-ovog programa na tom računalu više neće biti zaštićene lozinkom. Ako trebate lozinku za zaštitu postavki, postavite novu.

Rješenje "u četiri riječi":

  • Preuzmite ESET Unlock alat
  • pošaljite nam Unlock ID
  • kad nam ESET pošalje Unlock Code mi ćemo Vam ga proslijediti
  • ponovno pokrenite program Unlock i upišite Unlock Code

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

SOLN333 ID6689 https://support.eset.com/en/reset-your-settings-password-using-the-eset-unlock-tool unlock xunlockx xunlockoldx xunlockexexZadnja promjena:
Avatar

Author: NORT