Rješavanje problema pri implementaciji ESET Management Agenta 7.x

Pitanje

Detalji

Ovaj članak odnosi se na ESET Management Agent 7.x

 

Odgovor

Razlozi neuspjeha implementacije Agenta

Za više informacija o neuspjehu implementacije Agenta obratite se na članak iz ESET-ovog sustava online pomoći za ESMC:

Odredite što je uzrokovalo neuspjeh implementacije ESET Management Agenta

Da odredite zašto implementacija Agenta nije uspjela, kliknite na Reports → Agent Deployment task information in last 30 days pa kliknite na Generate now.
Informacije o implementaciji prikazane su u tabeli.
Kolona Progress prikazuje poruke pogreški (zašto implementacija Agenta nije uspjela).
Za više informacija, promijenite opširnost (Verbosity) ESMC Server trace loga.
Klikinite na More → Server Settings → Advanced Settings → Logging.
U padajućem meniju Trace log verbosity, odaberite Error pa kliknite na Save.
Pokrenite implementaciju Agenta.
Kada implementacija Agenta ne uspije, provjerite kraj (dno) ESMC Server trace log datoteke za najnovije zapise.
Tu log datoteku možete pronaći na sljedećim lokacijama:

Windows dnevnici (log)

  • ESMC Server: C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Logs\
  • ESMC Agent: C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs\
  • ESMC Agent: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs\

Linux dnevnici (log)

  • ESMC Server: /var/log/eset/RemoteAdministrator/Server/trace.log
  • ESMC Agent: /var/log/eset/RemoteAdministrator/EraAgentInstaller.log
  • ESMC Agent: /var/log/eset/RemoteAdministrator/Agent/trace.log

Da omogućite detaljno logiranje, kreirajte praznu datoteku naziva traceAll (bez ekstenzije) u istoj mapi u kojoj je i datoteka trace.log,
potom restartajte ESMC Server Servis.

Rješavanje DNS problema

Ako računalo nestane iz ESET Security Management Center (ESMC) ili ostane visiti "In Progress" tijekom implementacije Agenta, jedan od sljedećih procesa rješavanja problema s DNS-om bi trebao riješiti problem:

  • Koristite naredbu 'nslookup' s IP adresom i FQDN nazivom servera i/ili radne stanice koja ima probleme pri implementaciji Agenta.
    Rezultati bi trebali odgovarati rezultatima s računala. Na primjer, nslookup naziva računala trbao bi prikazati IP adresu koju naredba ipconfig prikazuje na računalu.
    Naredbu 'nslookup' trebati će pokrenuti i na klijentima i na serveru.
  • Ručno pregledajte DNS zapise radi duplikata.

Omogućite Secure Shell na macOS

  1. U sistemskoj traci kliknite na Apple ikonu → System Preferences.
    Slika 1-1
  2. Kliknite na Sharing.
    Slika 1-2
  3. Odaberite potvrdni okvir pokraj Remote Login.
    Slika 1-3
  4. Zatvorite prozor Sharing,
    potom ponovo implementirajte ESET Management Agenta.

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja


SOLN6861


 

Zadnja promjena:
Avatar

Author: NORT