Zaštićeni preglednik zaštite bankovnih plaćanja ne radi

Pitanje

  • Dobili ste poruku pogreške "Nije moguće pokrenuti zaštićeni preglednik" ili poruku pogreške 0x847695d0.
  • Dobili ste poruku pogreške "Zaštita bankarstva i plaćanja ne funkcionira".

Detalji

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET NOD32 Internet Security (verzije 10 i novije)
  • ESET Smart Security Premium (verzije 10 i novije)
  • ESET Smart Security (verzije 9 i 10)

Odgovor

(I) Poruka pogreške "Zaštita bankarstva i plaćanja ne funkcionira"

Kako bi riješili poruku pogreške "Zaštita bankarstva i plaćanja ne funkcionira", pratite niže navedene upute:

  1. Onemogućite pa potom ponovo omogućite Zaštitu bankarstva i plaćanja.
    Pratite niže navedene upute kako biste to obavili:
    1. Otvorite ESET-ov program za Windowse.
    2. Kliknite na PodešavanjeSigurnosni alati.
      Slika 1-1
    3. Kliknite na klizač pokraj Zaštita bankarstva i plaćanja i odaberite "Trajno deaktiviraj" pa potom Primijeni.
      Slika 1-2
  2. Ponovo omogućite Zaštitu bankarstva i plaćanja:
    Kliknite na PodešavanjeSigurnosni alati,
    kliknite na klizač pokraj Zaštita bankarstva i plaćanja
    kako bi odabrali "Aktiviraj" .
    Potom ponovo probajte pokrenuti zaštićeni preglednik.
    Ako i dalje dobivate poruku pogreške, nastavite na korak 3.
     
  3. Provedite popravak instalacije ESET-ovog programa.
    Ako ne znate kako, pratite upute iz ovog članka baze znanja
    Nakon što provedite popravak instalacije i restartate računalo, pokušajte pokrenuti zaštićeni preglednik zaštite bankarstva i plaćanja.
    Ako i dalje dobivate istu poruku pogreške, nastavtie na korak 4.  
  4. Deinstalirajte pa potom ponovo instalirajte ESET-ov program.
    Ako ne znate kako deinstalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja
    Ako ne znate kako instalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja
    Po izvršenoj ponovnoj instalaciji programa ponovo pokušajte pokrenuti zaštićeni preglednik zaštite bankarstva i plaćanja.
    Ako i dalje dobivate istu porku pogreške, nastavtie na korak 5.  
  5. Ručno deinstalirajte pa potom ponovo instalirajte ESET-ov program.
    Ako ne znate kako ručno deinstalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja
    Ako ne znate kako instalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja,
    Po izvršenoj ponovnoj instalaciji programa ponovo pokušajte pokrenuti zaštićeni preglednik zaštite bankarstva i plaćanja.</br />
    Ako ni upute pod 5 ne pomognu rješavanju ovog problema, kontaktirajte našu tehničku podršku.

(II) "Nije moguće pokrenuti zaštićeni preglednik" ili poruka pogreške 0x847695d0

Za rješavanje ove poruke pogreške učinite sljedeće:

  1. provedite popravak instalacije ESET-ovog programa i restart računala.
    Ako ne znate kako provesti popravak instalacije, pratite upute iz ovog članka baze znanja.
  2. Nakon restarta računala trajno onemogućite Zaštitu bankarstva i plaćanja pa ju ponovo omogućite.
    Ako ne znate kako, pratite upute s početka ovog članka (Ako ih ne možete pronaći, kliknite ovdje).
  3. Ako problem i dalje nije riješen, Ručno deinstalirajte pa potom ponovo instalirajte ESET-ov program
    Ako ne znate kako ručno deinstalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja
    Ako ne znate kako instalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja.
  4. Ako ni upute pod 3 ne pomognu rješavanju ovog problema, kontaktirajte našu tehničku podršku.

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja


SOLN6408


Zadnja promjena:
Avatar

Author: NORT