Pitanje
- Dobili ste poruku pogreške “Nije moguće pokrenuti zaštićeni preglednik” ili poruku pogreške 0x847695d0.
- Dobili ste poruku pogreške “Zaštita bankarstva i plaćanja ne funkcionira“.
Detalji
Ovaj članak odnosi se na:
- ESET NOD32 Internet Security (verzije 10 i novije)
- ESET Smart Security Premium (verzije 10 i novije)
- ESET Smart Security (verzije 9 i 10)
Odgovor
(I) Poruka pogreške “Zaštita bankarstva i plaćanja ne funkcionira”
Kako bi riješili poruku pogreške “Zaštita bankarstva i plaćanja ne funkcionira”, pratite niže navedene upute:
- Onemogućite pa potom ponovo omogućite Zaštitu bankarstva i plaćanja.
Pratite niže navedene upute kako biste to obavili:- Otvorite ESET-ov program za Windowse.
- Kliknite na Podešavanje → Sigurnosni alati.
Slika 1-1 - Kliknite na klizač pokraj Zaštita bankarstva i plaćanja i odaberite “Trajno deaktiviraj” pa potom Primijeni.
Slika 1-2
- Ponovo omogućite Zaštitu bankarstva i plaćanja:
Kliknite na Podešavanje → Sigurnosni alati,
kliknite na klizač pokraj Zaštita bankarstva i plaćanja
kako bi odabrali “Aktiviraj” .
Potom ponovo probajte pokrenuti zaštićeni preglednik.
Ako i dalje dobivate poruku pogreške, nastavite na korak 3.
- Provedite popravak instalacije ESET-ovog programa.
Ako ne znate kako, pratite upute iz ovog članka baze znanja
Nakon što provedite popravak instalacije i restartate računalo, pokušajte pokrenuti zaštićeni preglednik zaštite bankarstva i plaćanja.
Ako i dalje dobivate istu poruku pogreške, nastavtie na korak 4. - Deinstalirajte pa potom ponovo instalirajte ESET-ov program.
Ako ne znate kako deinstalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja
Ako ne znate kako instalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja
Po izvršenoj ponovnoj instalaciji programa ponovo pokušajte pokrenuti zaštićeni preglednik zaštite bankarstva i plaćanja.
Ako i dalje dobivate istu porku pogreške, nastavtie na korak 5. - Ručno deinstalirajte pa potom ponovo instalirajte ESET-ov program.
Ako ne znate kako ručno deinstalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja
Ako ne znate kako instalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja,
Po izvršenoj ponovnoj instalaciji programa ponovo pokušajte pokrenuti zaštićeni preglednik zaštite bankarstva i plaćanja.</br />
Ako ni upute pod 5 ne pomognu rješavanju ovog problema, kontaktirajte našu tehničku podršku.
(II) “Nije moguće pokrenuti zaštićeni preglednik” ili poruka pogreške 0x847695d0
Za rješavanje ove poruke pogreške učinite sljedeće:
- provedite popravak instalacije ESET-ovog programa i restart računala.
Ako ne znate kako provesti popravak instalacije, pratite upute iz ovog članka baze znanja. - Nakon restarta računala trajno onemogućite Zaštitu bankarstva i plaćanja pa ju ponovo omogućite.
Ako ne znate kako, pratite upute s početka ovog članka (Ako ih ne možete pronaći, kliknite ovdje). - Ako problem i dalje nije riješen, Ručno deinstalirajte pa potom ponovo instalirajte ESET-ov program
Ako ne znate kako ručno deinstalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja
Ako ne znate kako instalirati ESET-ov program, pratite upute iz ovog članka baze znanja. - Ako ni upute pod 3 ne pomognu rješavanju ovog problema, kontaktirajte našu tehničku podršku.
Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
- Kako otvoriti ESET-ove programe za Windowse?
- Kako omogućiti ili onemogućiti zaštitu bankarstva i plaćanja za specifičnu web stranicu?
- Zaštita bankarstva i plaćanja – uobičajene pogreške
- Online sustav pomoći za ESET NOD32 Internet Security (verzije 12)
SOLN6408