TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Endpoint Security/Antivirus
Zašto ikona statusa zaštite mijenja boju i što znači svaka boja?

 

Pitanje

  • Zašto ikona statusa zaštite u ESET-ovim programima mijenja boju i što znači svaka boja?

 

Odgovor

 

ESET-ov sigurnosni program prikazuje trenutnu razinu zaštite na računalu, što možete vidjeti u glavnom prozoru ESET programa i u ESET ikoni u sistemskoj traci (pokraj sistemskog sata) Windows operacijskog sustava.
 

Ne vidim ESET ikonu u sistemskoj traci


Ako ne vidite ESET ikonu u sistemskoj traci Windowsa, postupite prema uputama iz ovog članka naše baze znanja.

 

Status zaštite može imati jednu od slijedeće tri boje:

 

 

Zelena - Zaštićeni ste


Zelena ikona statusa zaštite s bijelom kvačicom znači da je računalo u potpunosti zaštićeno. Istovremeno, u sistemskoj traci (pokraj sistemskog sata) biti će prikazana oznaka . U sistemskoj traci to izgleda ovako:


 

  • Web i e-mail: Ako je Antispam zaštita onemogućena, biti će označena žutom bojom statusa sigurnosne obavijesti; međutim status zaštite računala neće se promijeniti zato što Antispam modul štiti samo vaš e-mail.

     
  • Dostupne su nadogradnje Windows operacijskog sustava: Kada nadogradnje operacijskog sustava računala postanu dostupne, u području obavijesti Windows operacijskog sustava možete vidjeti ovakvu ikonu ESET programa , ili u početnom ekranu ESET programa možete primijetiti poruku "Operacijski sustav nije ažuriran" ("Operating System is not up to date"). U sistemskoj traci to izgleda ovako:

 

Ako želite promijeniti opširnost tih obavijesti ili ih u potpunosti onemogućiti, postupite prema uputama iz ovog članka naše baze znanja:

Slika 1-1

 

 


Žuta - Potrebna je pozornost


Žuti status zaštite s bijelim uskličnikom označava da ESET-ov program zahtijeva vašu pozornost. Žuta ikona označava da je Zaštita web pristupa ili Zaštita klijenta e-pošte onemogućena, da postoji problem s nadogradnjom programa (zastarjela baza podataka virusnih potpisa, onemogućena aktualizacija) ili da se bliži datum isteka vaše licence. U sistemskoj traci to izgleda ovako:

Općenito, ikonu statusa zaštite možete vratiti na maksimalnu zaštitu (zelenu boju) prateći instrukcije u prozoru upozorenja ispod žute ikone statusa zaštite.

 

  • Licenca ističe za 14 dana: Ikona statusa zaštite će požutjeti kada licenca ESET-ovog sigurnosnog programa ima 14 dana (ili manje) do isteka.

    Kada licenca istekne, ESET-ov program neće se moći aktualizirati i status zaštite će se promijeniti u crvenu boju.

         Instrukcije za obnovu licence dostupne su ovdje.

     
  • Preporučen je restart računala: Status zaštite će požutjeti kada nadogradite ESET program na noviju verziju. Nakon restarta status zaštite ponovno će biti zelene boje.
     
  • Ako onemogućite Zaštitu klijenta e-pošte ili Zaštitu web pristupa, ikona statusa zaštite će požutjeti.
     
  • Ako u modulu Mreža odaberete Blokiraj sav mrežni promet: prekini vezu s mrežom, ikona statusa zaštite će požutjeti zato što će mrežni servisi kao što je aktualizacija postati nedostupni.
     
  • Ako je omogućen Način rada za igranje, svi planirani zadaci biti će zaustavljeni i ikona statusa zaštite će požutjeti.

Slika 1-2

 

 


Crvena - Sigurnosno upozorenje


Crveni status zaštite s bijelim uskličnikom prikazuje se kada nije osigurana maksimalna zaštita i računalo je ranjivo na prijetnje. Jedan ili oba modula Antivirus/antispyware zaštite ili modul osobnog firewalla mogu imati crvene uskličnike pored njih. Općenito, vidjet ćete poruku upozorenja koja objašnjava zašto nije osigurana maksimalna zaštita i koje su preporučene akcije da se to riješi. U sistemskoj traci to izgleda ovako:

  • Program nije aktiviran: Ovaj problem signaliziran je crvenim upozorenjem i sigurnosnom obavijesti pored stavke Računalo.
    ESET -ov antivirusni program za Windowse možete aktivirati iz menija programa koristeći opciju Aktiviraj (rezidentnu zaštitu sistemskih datoteka).
     
  • Korisnički podaci nisu pravilno uneseni: Ako se ikona statusa zaštite promijeni u crvenu odmah po instalaciji ESET-ovog antivirusnog programa, provjerite da li su ispravno uneseni korisnički podaci (licenčni ključ).
    Pogrešno uneseni korisnički podaci onemogućiti će aktualizaciju ESET-ovog programa.
     
  • Ako je onemogućen jedan od kritičnih modula ESET sigurnosnog programa, kao što je Rezidentna zaštita, ikona statusa zaštite će pocrveniti.

    Za više informacija o isključivanju pojedinih datoteka od skeniranja bez potpunog onemogućavanja rezidentne zaštite pročitajte ovaj članak naše baze znanja

         Kako u ESET-ovom programu za Windowse određenu datoteku ili mapu izuzeti od skeniranja?
     

     

  • Licenca je istekla: ikona statusa zaštite će pocrveniti nakon što licenca istekne. Instrukcije za obnovu licence dostupne su ovdje.
     
  • Ikona statusa zaštite je crvena jer je deaktiviran ESET osobni firewall. Možete ga ponovno omogućiti tako da kliknete na  Aktiviraj filtarski način rada.

Slika 1-3
 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 13.04.2018)
SOLN2248