TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 5
Kako migrirati istu verziju ESET Remote Administratora sa starog servera na novi?

 

Problem

  • Trebate izvršiti migraciju ESET Remote Administratora s jednog servera na drugi.

 

Rješenje

Upozorenje!

  • Provjerite imate li dovoljno slobodnog prostora na disku za izvođenje migracije (proces migracije zahtijeva 3-4 puta više mjesta od stvarne veličine baze podataka ERA). Nedovoljno prostora na disku je čest uzrok neuspjeha migracije.

  • Nemojte deaktivirati stari ERA Server dok ne budete sigurni da radne stanice komuniciraju s novim ERA serverom.

Za migraciju  iste verzije ESET Remote Administratora  sa starog servera na novi server, dovršite ovaj postupak korak-po-korak:

  1. Konfigurirajte ESET Remote Administrator Server da ignorira neusklađenost imena servera

  2. Izvršite čišćenje baze podataka (opcionalno)

  3. Izvezite pravila / grupe

  4. Izvršite sigurnosnu pohranu (backup) starog servera

  5. Preuzmite (download) i instalirajte ERAS i ERAC na novi server

  6. Premjestite vaše radne stanice na novi ERA server

  7. Izvršite povrat baze podataka (sa starog servera) na novi server

 

I. Konfigurirajte ESET Remote Administrator Server da ignorira neusklađenost imena servera:

U cilju sprječavanja neusklađenosti imena servera nakon migracije konfigurirajte ESET Remote Administrator Server da ignorira neusklađenost imena, tako da to postupite prema ovim uputama:

  1. Otvorite ESET Remote Administrator Console (ERAC) dvoklikom mišem na ikonu ERAC na vašem Desktopu, ili tako da kliknete na Start  All Programs ESET ESET Remote Administrator Console ESET Remote Administrator Console.

  2. Kliknite na Tools Server Options.

  3. Kliknite na karticu Advanced, potom kliknite na Edit Advanced Settings.

  4. U ESET Configuration Editoru, otvorite  ESET Remote Administrator ERA Server Setup Advanced i tamo odaberite Ignore database server name mismatch.

  5. Odaberite potvrdni okvir pokraj Yes / No. Kliknite na Console da spremite promjene.

  6. KLiknite na OK da izađete iz prozora Server Options. Nakon što ste ovo izvršili možete nastaviti na Dio II ovih uputa (izvršite čišćenje baze podataka).

II. Izvršite čišćenje baze podataka (opcionalno):

Napomena:

Izvođenje čišćenja baze ERA  je opcionalni postupak koji može pomoći da se ubrza uvoz baze podataka na novi server u Dijelu VII

  1. Otvorite ESET Remote Administrator konzolu (ERAC) dvoklikom mišem na ikonu ERAC na vašem Desktopu, ili tako da kliknete na Start  All Programs ESET ESET Remote Administrator Console ESET Remote Administrator Console.

  2. Kliknite na Tools Server Options kartica Server Maintenance.

  3. U sekciji Cleanup scheduler, kliknite na Clean Up Now, pa kliknite na Yes da potvrdite akciju. Kada procedura čišćenja završi nastavite na Dio III.

 

III. Izvoz pravila / grupa

Prije nastavka, izvezite sva pravila i grupe koje želite uvesti na novi ERA server nakon završetka ove migracije. Upute za izvoz pravila i grupa iz ERA možete pronaći u ovom članku baze znanja (tekst na engleskom):

IV. Izvršite sigurnosnu pohranu (backup) starog servera

 

V. Preuzmite (download) i instalirajte ERAS i ERAC na novi server :

 

VI. Premjestite vaše radne stanice na novi ERA server:

Konfigurirajte vaše klijentske radne stanice da izvještavaju novi ERA server (po imenu računala ili IP adresi). Za instrukcije korak-po-korak pogledajte sljedeći članak baze znanja (tekst na engleskom) :


Ako migracija ne uspije  zbog nedovoljno prostora na disku, postupite prema ovim uputama:

  1. Reinstalirajte  ESET Remote Administrator.

  2. Izvršite povrat (restore) ERA baze podataka koristeći ERA Maintenance Tool.

  3. Izvršite povrat (restore) sljedeće mape: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\ESET Remote Administrator\Server\

  4. Riješite problem nedovoljno prostora na disku tako da ste osigurali povećanje diskovnog prostora neophodno za obavljanje ove migracije.

  5. Ponovite postupak opisan u Dijelu V.

 

 

VII. Izvršite povrat baze podataka (sa starog servera) na novi server:

 

  1. Na novom serveru otvorite Start Menu i kliknite na  All Programs ESET ESET Remote Administrator ServerESET Remote Administrator Maintenance Tool.

  2. U prozoru ERA Maintenance Tool, dva puta kliknite na Next.

  3. U sekciji Maintenance Task, odaberite Database restore (from an external dump file).

    Slika 1-1

  4. U sekciji Database connection properties, kliknite na Load all settings from file i odaberite datoteku koju ste spremili tijekom sigurnosne pohrane (backupa) starog servera.

  5. Kliknite na  Test connection kako bi osigurali da konekcija funkcionira pravilno. Za nastavak kliknite na Next.

    Slika 1-2

  6. U prozoru Dump file, locirajte vaše spremljene dump datoteke.

  7. Kliknite na  Next, potom na Start da biste započeli obnovu poslužitelja.

Napomena:

Kada kompletirate korake 1-7 u dijelu VI, verificirajte da su sve vaše postavke uspješno vraćene.  Ako ESET Remote Administrator Server servis ne starta uspješno nakon migracije, potvrdite da to nije zbog neusklađenosti imena servera, tako da proučite sljedeće mape (direktorije):

  • Server 2003, XP: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\ESET Remote Administrator\Server\logs\era.log
  • SBS 2011, Server 2008, Windows 7: C:\ProgramData\ESET\ESET Remote Administrator\Server\logs\era.log
Ako je potrebno, neusklađenost imena servera možete popraviti tako da pokrenete ERA servis s opcijom '-server_name_repair' iz komandnolinijskog okružja (CMD). Na primjer otvorite Windows komandni redak kao administrator (kliknite na Start, upišite cmd i pritisnite tipku Enter) i potom unesite sljedeću naredbu s time da zamijenite putanju do ERA servisa u primjeru s putanjom do 'era.exe' na vašem serveru:

C:\Program Files\ESET\ESET Remote Administrator\Server\era.exe -server_name_repair