Kako nadograditi ESET Remote Administrator na najnoviju verziju 5.x? |
Pitanje
Objavljena je nova verzija!
Objavljena je najnovija verzija (verzija 6.x) ESET Remote Administratora (ERA) i ESET-ovih business proizvoda. Ovaj članak odnosi se na verziju 5 i na ranije verzije ESET Business proizvoda.
Za informacije o tome što je novo u najnovijoj verziji i kako izvršiti nadogradnju pogledajte slijedeće članke:
Detalji
Postojeći korisnici s važećim business licencama, mogu besplatno izvršiti nadogradnju ESET Remote Administrator (ERA) na najnoviju verziju tog proizvoda.
Ako želite vidjeti koja je trenutno najnovija dostupna verzija ESET Remote Administratora kliknite ovdje.
Važno!
Iako će Vam ove instrukcije omogućiti nadogradnju i instalaciju ESET Remote Administrator paketa (ERA) mi preporučujemo da prvo pročitate cijeli ERA korisnički priručnik ESET Remote Administrator Guide (priručnik je na engleskom).
Molimo slijedite dolje navedene instrukcije za nadogradnju ESET Remote Administratora na najnoviju verziju:
-
Prije bilo kakvih radova na nadogradnji ERA izvršite sigurnosnu pohranu (backup) slijedećeg direktorija:
Windows XP ili Windows 2000/2003 Server:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\ESET Remote Administrator\Server
Windows Vista, Windows 7, Windows 8.x, Windows Server 2008 ili noviji:
C:\ProgramData\ESET\ESET Remote Administrator\Server
Upozorenje!
Backup podataka možete koristiti samo u istoj verziji ESET Remote Administratora kao što je ona koja je korištena za njihovo stvaranje. Na primjer, ne možete koristiti backup verzije 4.X u verziji 5.x, itd.
U slučaju da iz bilo kojeg razloga nadogradnja ERA na najnoviju verziju ne uspije:
-
uklonite (deinstalirajte) sve ostatke ERA,
-
iznova instalirajte verziju ERA koju ste imali instaliranu prije pokušaja nadogradnje,
-
u tu (stariju) verziju ERA vratite (restore) podatke, pa potom ponovno pokrenite proces nadogradnje.
Napomena:
Ako u ERA koristite bilo koju drugu bazu podataka osim Microsoft Access, morati ćete koristiti funkciju Database backup (to an external dump file) u ESET Remote Administrator Maintenance Tool. Koristite funkciju Database restore (from an external dump file) kako bi vratili (restore) bazu iz backupa.
Više o ovom postupku možete pročitati u sljedećem članku naše baze znanja:
-
Ako imate neku od starijih verzija ERA (4.x ili 3.x) tada preuzmite (download) i preko postojeće instalacije ERA instalirajte dvije datoteke navedene ovdje ispod. Za download ovih instalacijskih datoteka neophodni su Vaše ESET korisničko ime i lozinka. Isto tako pri instalaciji ESET Remote Administrator Servera trebati ćete i Vašu nod32.lic datoteku licence. Ako ste izgubili vaše podatke licence ili datoteku licence, molimo da postupite po ovim uputama.
ESET Remote Administrator Server 
ESET Remote Administrator Console 
-
Ako imate ERA verzije 5.x a niste sigurni da je to najnovija verzija ERA, otvorite ESET Remote Administrator konzolu (ERAC) pokretanjem Start All Programs ESET ESET Remote Administrator Console.
-
Kliknite na karticu Help, a potom odaberite na Check for Server Updates on the web (Slika 1-1).

Slika 1-1
- Ako je verzija ERA instalriana na vašem računalu najnovija, dobiti ćete poruku "You are using the most up to date version of the software".

Slika 1-2
- Ako imate instaliranu neku od starijih verzija ERA, dobiti ćete poruku "The version of your software is outdated. Please download the new version".
Odmah ispod te poruke nalazi se link za Download.
Kada kliknete na taj link, pokrenuti ćete preuzimanje a po završetku preuzimanja pokrenite i instalaciju najnovije verzije ERA servera.

Slika 1-3
-
Kada završite nadogradnju ERAS, ponovno kliknite na karticu Help, a potom odaberite Check for Console Updates on the web (Slika 1-3) i za ERA konzolu ponovite postupak opisan u točki 4 ovih uputa.

Slika 1-4
(posljednji puta revidirano 28.01.2016)
SOLN
|
Copyright © 2006-2017 by ESET spol. s.r.o. i NORT d.o.o. Sva prava pridržana.