TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 5
Kako koristiti ESET Remote Administrator za nadogradnju ESET proizvoda na klijentskim računalima?

 

Pitanje

Važno! Prije nadogradnje:

  • Izričito preporučujemo da ovdje navedene procedure prvo testirate u neproizvodnom okolišu

  • Osigurajte da imate instaliranu najnoviju dostupnu verziju ESET Remote Administrator Servera i konzole (5.2.22)
    Kako nadograditi ESET Remote Administrator na najnoviju verziju?

  • Prije nastavka bitno je i da osigurate da su klijentska računala slobodna od malwarea.


Rješenje

Kliknite na odgovarajući link za detaljne upute:

Klijentska računala s instaliranim ESET Endpoint Antivirusom ili s ESET NOD32 Antivirus Business Edition 4.2.x i novijim:

  1. Otvorite ESET Remote Administrator konzolu (v5.x) i kliknite na karticu Remote Install. 
     
  2. Desnom tipkom miša kliknite na klijentska računala koja želite nadograditi  i iz kontekstnog menija odaberite  Upgrade Windows Client. 

    Slika 1-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

  3. Odaberite klijentska računala koja želite nadograditi k kliknite na  Next.

    Slika 1-2

  4. Osigurajte da je iz padajućeg menija Name odabran ispravan proizvod, pa kliknite na Next.

    Slika 1-3

  5. Potvrdite postavke zadatka pa kliknite na Finish kako bi započela nadogradnja.

    Slika 1-4

  6. Status zadatka nadogradnje možete provjeriti tako da kliknete na karticu Install Tasks, izvršite dvoklik mišem na odgovarajući zadatak i kliknete na karticu Details.

Slika 1-5
Kliknite na sliku za povećani prikaz

Napomena:

  • Pojedina klijentska računala mogu prijaviti neuspješnu aktualizaciju odmah nakon instalacija. To će se automatski riješiti u toku sljedećih sat vremena.
  • Za pomoć pri uklanjanju uobičajenih pogrešaka pri poguranoj (push) instalaciji, molimo  kliknite ovdje.

Povratak na vrh

 

Klijentska računala s instaliranim ESET NOD32 Antivirus Business Edition 4.0 i starijim:

Važno!

 

ESET NOD32 Antivirus Business Edition 4.0.x i stariji: trebati ćete izvesti postavke Vašeg ESET programa u .xml datoteku da ju koristite kao referencu kada budete konfigurirali Vaše novoinstalirane ESET Endpoint proizvode  (postavke se u ovom slučaju ne prenose automatski).

 

  1. Nadogradnja ESET Remote Administrator Servera i konzole

    Upozorenje!

    Ne nadograđujte klijentska računala ako nemate instaliranu najnoviju verziju ESET Remote Administrator Servera i konzole!

     

  2. Deinstalacija ESET Endpoint proizvoda s klijentskih računala
    1. Pogurajte deinstalacijski paket na klijentska računala koristeći sljedeći članak iz ESET-ove baze znanja: 

    2. Jednom kada završi deinstalacija nastavite na dio III.

 

  1. Nadogradnja klijentskih računala

    Važno!

    • Prije nastavka bitno je da osigurate da su klijentska računala slobodna od malwarea.

    1. Otvorite ESET Remote Administrator konzolu i kliknite na karticu Remote Install. 
       
    2. Kliknite na  Actions  Manage Packages. 
       
    3. Kliknite na  Add  Download from web.
       
    4. Odaberite željeni paket iz Download dijela tog prozora. Jednom kada završi preuzimanje (download), kliknite na Create. 
       
    5. Kada završite konfiguraciju paketa, iz kartice Remote Install iz liste Computers ERAC.
       
    6. Desnom tipkom miša kliknite na odabrane klijente i iz kontekstnog menija odaberite Windows Push Installation (za računala s Windows OS-om).
       
    7. U prozoru Computers Logon Settings, odaberite ime klijenta i kliknite na Set kako bi specificirali informacije za logiranja za svakog klijenta  ili odaberite sve klijente i kliknite na Set All.
       
    8. U prozoru Logon Information unesite korisničko ime i lozinku za domenu (ako odabirete domenu odaberite puni naziv domene) ili radnu grupu pa kliknite na OK. Potom kliknite na Next.
       
    9. U prozoru  Package Settings iz padajućeg menija Type odaberite ESET Security Products package. Iz padajućeg menija Name odaberite instalacijski paket koji ste odabrali (u koraku 4) i kliknite na and click Next.
       
    10. U završnom prozoru pod Task Settings unesite Name (naziv) i Description (opis) za taj Remote Install zadatak a pod Time settings odaberite vrijeme kada želite da se taj zadatak izvrši. Na kraju kliknite na  Finish kako bi završili taj zadatak.


Nakon što završite instalacijski proces, kliknite na karticu Clients na dnu prozora ERAC, i pričekajte da se tražena klijentska računala prijave. Sljedeći puta kada se klijentska računala javi ERA serveru, oni će se pokazati u kartici Clients ESET Remote Administrator konzole i Vaša pogurana (push) instalacija je završena.

Napomena:

  • Pojedina klijentska računala mogu prijaviti neuspješnu aktualizaciju odmah nakon instalacija. To će se automatski riješiti u toku sljedećih sat vremena.
  • Za pomoć pri uklanjanju uobičajenih pogrešaka pri poguranoj (push) instalaciji, molimo  kliknite ovdje.

Povratak na vrh

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 17.10.2014)