TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 5
Kako iz ESET Remote Administrator konzole omogućiti / onemogućiti kontrolu uređaja na klijentskim radnim stanicama (5.x)?

 

Slučaj

  • Omogućavanje ili onemogućavanje kontrole uređaja na klijentskim radnim stanicama iz ESET Remote Administrator konzole

Rješenje

Postoje dvije metode za dodavanje, izmjenu ili brisanje pravila za kontrolu uređaja (eng:Device control rules) koristeći ESET Remote Administrator. Kliknite na odgovarajući link ovdje ispod kako bi odabrali metodu koja Vam odgovara:

Metoda I: Korištenje Policy Managera

  1. Otvorite ESET Remote Administrator konzolu (ERAC) tako da kliknete na Start  All Programs  ESET  ESET Remote Administrator Console  ESET Remote Administrator Console.
     
  2. Kliknite na Tools  Policy Manager. U prozoru Policy Manager odaberite vaša inicijalna pravila (eng: default policy) i kliknite Edit.

Slika 1-1
 

  1. Proširite  Windows desktop v5  Device management  Settings.
     
  2. Kliknite na System integration: Yes, ostavite potvrdni okvir (eng: check box) pokraj Yes/No odabran ako želite koristiti kontrolu uređaja, ili uklonite odabir kraj  Yes/No kako bi onemogućili kontrolu uređaja na klijentskim radnim stanicama.
     
  3. Kliknite na  Console  Yes kako bi spremili promjene.
     

Slika 1-2
 

Ovisno o postavkama koje definirate,kontrola uređaja biti će omogućena ili onemogućena na klijentskim radnim stanicama za koje se taj set pravila dodjeljuje. Za više informacija o modificiranju pravila za korištenje uređaja u ESET Endpoint proizvodima pročitajte ovaj članak naše baze znanja:

 

Natrag na vrh


Metoda II: Korištenje konfiguracijskog zadatka

  1. Otvorite ESET Remote Administrator konzolu (ERAC) tako da kliknete na  Start  All Programs  ESET  ESET Remote Administrator Console  ESET Remote Administrator Console.
     
  2. Kliknite na Actions  New task  Configuration Task.

Figure 1-3
Click the image to view larger in a new window

  1. Kliknite na Create u prozoru  Configuration For Clients.

Slika 1-4

  1. Proširite Windows desktop v5  Device management Settings. 
     
  2. Kliknite na System integration: Yes, ostavite potvrdni okvir kraj  Yes/No odabran ako želite koristiti kontrolu uređaja, ili uklonite odabir iz potvrdnog okvira kraj Yes/No kako bi onemogućili kontrolu uređaja na klijentskim radnim stanicama. KLiknite na Console jednom kada završite.

Slika 1-5
 

  1. Kliknite na Next u prozoru Configuration For Clients. 
     

Slika 1-6

  1. Proširite All Clients, odaberite klijente za koje želite pogurati konfiguracijski zadatak, i potom kliknite na >> kako bi ih dodali u listu Selected items. Kliknite na Next kaka završite.

Slika 1-7

  1. Provjerite informacije u prozoru Task Report i ako je sve u redu kliknite na  Finish kako bi primijenili ovaj konfiguracijski zadatak.

Slika 1-8

Ovisno o postavkama koje ste definirali,kontrola uređaja će sada biti omogućena ili onemogućena za klijentske radne stanice na koje je primijenjen taj set pravila. Za više informacija o mijenjanju pravila za kontrolu uređaja u ESET Endpoint produktima, obratite se na ovaj članak naše baze znanja:

 

Natrag na vrh