TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 5
Kako stvoriti dvostruku konfiguraciju profila ažuriranja s ESET Remote Administratorom?

 

Problem

  • Konfiguriranje klijenata/mobilnih korisnika da se prvo pokušaju nadograditi preko Mirrora na lokalnoj mreži a potom preko Interneta direktno s ESET-ovih servera za nadogradnje.
  Važno!

 

Ako upravljate klijentima verzija 5.x i 4.x/3.x, trebati ćete kreirati odvojene dvostruke konfiguracije profila ažuriranja i za verziju 5.x i za verziju 4.x/3.x

 

Rješenje

I. Kreiranje novog profila

  1. Otvorite ESET Remote Administrator (ERA) Configuration Editor tako da kliknete na  Start All Programs ESET ESET Remote Administrator Console ESET Configuration Editor.
     
  2. Proširite  Windows desktop v5  Update. Desnom tipkom miša kliknite na  Profile (My profile) i iz kontekstnog menija odaberite New Profile.
      Važno!

     

    Ako kreirate dvostruku konfiguraciju profila ažuriranja za verzije klijenata 4.x/3.x, proširite  Windows product line v3 and v4  Update, right-click Profile (My profile) i iz kontekstnog menija odaberite New Profile . Tada nastavite s postupkom ispod.

     

     

     

  3. U prozoru  New Profile, deselektirajte potvrdni okvir pokraj: Use default profile name, upišite željeni naziv u polje New Profile name pa kliknite  OK.

     


     
  4. Proširite (razvijte) Profile (Internet Updating)  Settings.
     
  5. Kliknite na  Username i u polje Value upišite Vaše ESET korisničko ime.

     

  6. Kliknite na  Password Set Password i upišite Vašu ESET lozinku u polja  Enter Password i Confirm Password. Kliknite  OK da spremite promjene.

     

II. Aktivirajte novi profil

  1. Otvorite ESET Remote Administrator (ERA) Configuration Editor tako da kliknete na Start All Programs ESET ESET Remote Administrator Console ESET Configuration Editor.
     
  2. Proširite Windows desktop v5  Kernel Settings  Scheduler/Planner.
     
  3. Kliknite na Scheduler/Planner  Edit.

     


     
  4. Kliknite na Add u prozoru Scheduled tasks.
     
  5. Odaberite Update iz padajućeg menija  Scheduled task pa kliknite Next.

     


     
  6. U polje Task name upišite Regular automatic update, odaberite Repeatedly pa potom kliknite na Next.

     

  7. Ostavite  Interval between task execution (min.) na 60 i kliknite Next.
     
  8. Provjerite da je selektirano  Wait until the next scheduled time pa kliknite Next.
     
  9. Pregledajte postavke Vašeg  zadatka pa kliknite Finish.
     
  10. Odaberite Primary profile, potom iz padajućeg menija Value odaberite My Profile.

     


     
  11. Odberite Secondary profile, potom iz padajućeg menija Value odaberite user-defined name. Upišite Internet Updating i kliknite OK.

     


     
  12. Odaberite  Regular automatic update a potom kliknite Change ID.
     
  13. Upišite 64 u polje  Task ID pa kliknite OK ( ID '64' znači da će kreirani planirani zadatak (eng: Scheduled task) biti kreiran kao redovita automatska aktualizacija /nadogradnja). ponovno kliknite OK  da izađete iz prozora Scheduled tasks.

     


     
  14. Kliknite na ikonu  Save na vrhu prozora kako bi spremili Vaš novi profil i planirane zadatke (eng: scheduled tasks).
  Važno!

 

Klijentska računala (radne stanice) morati će se prijaviti, preuzeti promjenu postavki (eng: policy change) pa pričekati do slijedećeg planiranog intervala prije no što će moći iskoristiti ove promjene i sekundarni profil nadogradnji. Ako klijent (radna stanica)

 

 

 

SOLN3036