TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 5
ESET Remote Administrator - Preduvjeti i kontrolni popis za udaljenu instalaciju

 

Pitanje

  • Koji su preduvjeti za udaljenu instalaciju ESET Remote Administrator Agenta

  • Kontrolni popis za udaljenu instalaciju ESET Remote Administrator Agenta

 

Detalji

ESET Remote Administrator (ERA) omogućava udaljenu ili "poguranu" instalaciju s ESET Remote Administrator konzole (ERAC) na bilo koje klijentsko računalo u mreži s podržanim Windows operacijskim sustavom (ovdje možete pogledati popis podržanih verzija Windowsa).
 

Važno!


Važno je da svaki antivirusni program instaliran na računalima u Vašoj mreži bude deinstaliran PRIJE pokretanja "pogurane" instalacije.

Link dolje vodi na alate za uklanjanje (deinstalaciju) najčešće korištenih antivirusnih alata (na engleskom)


Odgovor

 

Upute u ovom dokumentu opisuju glavne zahtjeve za izvođenje tih procesa. Provjera da li su ti uvjeti zadovoljeni je snažno preporučena već i prije provođenja prve probne instalacije na klijentskim računalima.

 

Dok je instalacija u standardiziranim mrežnim okružjima relativno jednostavna, problemi se od slučaja do slučaja mogu pojaviti zbog razlika u arhitekturi i konfiguraciji mreža. Niže navedene upute mogu biti korištene kao kontrolni popis za "Pogurane" instalacije i kao vodič za uklanjanje problema tijekom procesa te instalacije.
 

  1. Klijentska računala na koja pokrećete instalaciju ESET antivirusnog programa moraju odgovoriti na ping s računala gdje je instaliran ERA Server.
     


     
  2. Ako su radne stanice i serveri u miješanom okružju domene i radnih grupa (ili ako je ERA Server instaliran na Windows 2003), uporaba opcije Simple file sharing (locirana pod Tools Folder Options View) mora biti onemogućena.

     
  3. Klijentska računala moraju imati aktiviran dijeljeni resurs ADMIN$ (Start Control Panel Admin Tools Computer Mgmnt Shared Folders Shares).

     
  4. Korisnički račun pod kojim se pokreće udaljena instalacija mora imati administratorske ovlasti koje su dovoljne za izvršavanje tog zadatka na svim računalima na koje se ovaj proces primjenjuje.

     
  5. Za Windows Vista, Windows 7, 8, 10 kao i za Windows Server 2008, 2012 i 2016 operacijske sustave treba provjeriti i ovo:

    • Za postavljanje ovlasti domenskog administratora za ERA servis, prtisnite windows tipku + R, u prozor upišite services.msc i potom kliknite na Enter. Potražite pa desnom tipkom miša kliknite na ESET Remote Administrator Server servis i onda iz kontekstnog menija odaberite Properties.
       
    • Kliknite na karticu Log On, i tamo odaberite This account. Unesite domensko korisničko ime Enter your Domain name and Admin account name in the This account field (for example: MyDomain\AdministratorAccountName), and then enter your Admin password in the Password and Confirm Password fields.
       
    • ESET Remote Administrator servis treba biti pokrenut s ovlastima domenskog administratora.

       
  6. Administratorski korisnički račun koji se koristi ne smije imati praznu lozinku (blank password).

     
  7. Sa servera potvrdite da možete izvršiti daljinsku prijavu na klijentsko računalo.

     
  8. Potvrdite da radna stanica može pristupiti IPC tako da na klijentskom računalu pokrenete sljedeću komandnolinijsku naredbu:

    net use \\ImeServera\IPC$

    - gdje je "ImeServera" naziv servera na kojem je pokrenut ERA.


     
  9. Firewall na mreži ne smije blokirati komunikacije ili dijeljenje datoteka između servera i klijentskih računala.

     
  10. ERA Server mora dopustiti prihvat podataka kroz portove 2221-2224.

    Ako je bilo koji od tih portova na serveru blokiran komunikacija ERA s klijentskim računalima nije moguća.


     
  11. Za Windows operacijske sustave provjerite sljedeće:
     

    • Klijenti (radne stanice) vidljivi su pri povezivanju s poslužiteljem ali i radnim stanicama.
       
    • Opcija "File and Print Sharing (for Microsoft Networks)" mora biti omogućena (Control Panel Network Connections Network Properties).
       
    • Remote Procedure Call (RPC) servis mora biti pokrenut na radnoj stanici.
       
    • Remote Registry servis mora biti pokrenut na radnoj stanici.
       
    • RPC Locator servis treba biti postavljen na "manual" i ne smije biti pokrenut.


 

Ako konfiguracija Vaše mreže zadovoljava gore navedene preduvjete, udaljene instalacije biti će postignute bez komunikacijskih problema između servera i klijentskih računala.

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

Napomena:

DNS konflikti mogu spriječiti izvršavanje procesa "Pogurane" instalacije. Znaci mogućih DNS problema su (ali nisu ograničeni samo na ove) :
 

  • Klijentska računala nestaju iz ESET Remote Administrator (ERA), .
  • Pogurane instalacije ostaju "visiti" na oznaci "In Progress" vrlo dugo vrijeme.
     

Stavke za provjeriti tijekom provjera mogućih DNS problema uključuju (ali nisu ograničene na) sljedeće:

  • Korištenje 'nslookup' komandnolinijske naredbe s IP adresom imenom servera i/ili radne stanice koji imaju probleme s ovom instalacijskom procedurom. Rezultati moraju odgovarati informacijama s računala.
    Na primjer, nslookup s imenom računala mora kao rezultat prikazati istu IP adresu koju lokalno pokazuje naredba Ipconfig na računalu u pitanju.
    Naredbu 'nslookup' treba pokrenuti i na serveru i na radnim stanicama.

     
  • Ručno pregledavanje DNS zapisa zbog duplikata.

 

Napomena:

Ako imate probleme s dozvolama u bazi registra, kliknite na ovaj link za upute kako riješiti problem s pravima na HKEY_LOCAL_MACHINE grani Registry baze..

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 28.12.2016)
SOLN0082