TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 5
Poruke pogrešaka pri instalaciji ESET-ovih programa na udaljeno Windows XP računalo

 

Pitanje

  • Dobili ste poruku pogreške tijekom pokušaja instalacije ESET antivirusnih programa na udaljeno računalo s Windows XP operacijskim sustavom a ne znate zašto

 

Detalji

Ukoliko ste dobili poruku pogreške tijekom pokušaja instalacije ESET antivirusnih programa na udaljeno računalo s Windows XP operacijskim sustavom, poruka pogreške vjerojatno je nastala kao posljedica jednog od sljedećih problema:
 

  • Omogućena je opcija “Use Simple File Sharing”
    Odgovarajuća poruka pogreške: Could not set up IPC connection to target computer (SC error code 6, GLE error code 1326)
     
  • Uključen je Windows XP firewall
    Odgovarajuća poruka pogreške: Could not set up IPC connection to target computer (SC error code 6, GLE error code 53)
     
  • Korisnički račun koji je bio korišten za pristup udaljenom Windows XP računalu nema lozinku
    Odgovarajuća poruka pogreške: Could not set up IPC connection to target computer (SC error code 6, GLE error code 1327)

 

Odgovor

 

Nakon 08.04.2014, Microsoft više ne pruža sistemske nadogradnje za Windows XP sustave!

 

Redovita nadogradnja svakog programa je jedna od ključnih komponenti u računalnoj sigurnosti. Izostanak nadogradnje operacijskog sustava predstavlja možda najveći problem u sigurnosti kojega nijedan program, a tako ni antivirusni, ne može riješiti. ESET-ovi programi će nastaviti štititi računalo od prijetnji iz kategorije virusa, trojanaca i sl. no propusti u OS-u su velika i šira prijetnja.

Uzmemo na primjer zamišljeni slučaj da se otkrije propust u Windows XP koji napadaču omogućuje da neovlašteno preuzme kontrolu, a Microsoft ne isporuči zakrpu koja bi tu grešku brzo otklonila - napadač će imati mogućnost srušiti i blokirati i antivirusne programe (jer ima kontrolu nad operacijskim sustavom), te na tom području omogućiti aktivnosti virusima, crvima, ... Takva eventualna ranjivost OS-a nikada neće biti uklonjena, pa će računalo i antivirusni programi u tim uvjetima bili trajno izloženi opasnosti.

  • Kako biste održali najviši stupanj sigurnosti, ESET i mi predlažemo da nadogradite operacijski sustav računala na noviju verziju ili da barem premjestite važne podatke na računalo s novijim operacijskim sustavom.
  • ESET preporučuje i da koristite najnovije verzije ESET-ovih programa za koje ste kupili licence kako biste održali najviši mogući stupanj zaštite  sa zastarjelim Windows XP operacijskim sustavom.

 

Ako zbog bilo kojeg razloga i dalje morate koristiti Windows XP operacijski sustav, detaljan opis i rješenje za svaki od ovih problema prikazani su  u nastavku:

 

  1. Omogućena je opcija “Use Simple File Sharing”.

    U pravilu, opcija "Simple file sharing" omogućena je na Windows XP računalima koja nisu priključena domeni.
    Za rješenje tog problema treba onemogućiti 'Simple File Sharing' opciju.

     

    Rješenje:

    a) Kliknite na Start, potom na ikonu My Computer.
    b) Kliknite Tools gdje treba odabrati Folder Options.
    c) U kartici (tab) View, poništite/uklonite odabir za opciju "Use simple file sharing".

    Napomena:


    Budući da u Windows XP Home Edition nije moguće isključiti opciju "Simple file sharing" , udaljena (remote) instalacija na taj OS nije moguća.

     

  2. Uključen je Windows XP firewall

    Windows XP Service Pack 2 (i SP3) sadrži ugrađen firewall.
    Ako je aktiviran bez izuzetaka, firewall blokira instalacijski paket ESET Antivirusnog programa poslan na radnu stanicu.
    Kako bi riješili ovaj problem trebate omogućiti opciju "File and Printer Sharing" u Windows firewallu.
     

    Rješenje:

    a) Kliknite na Start pa na Control Panel.
    b) Kliknite na Windows Firewall.
    c) U kartici (tabu) Exceptions, odaberite opciju File and Printer Sharing.

     

  3. Korisnički račun koji se koristi za autorizaciju pristupa radnoj stanici Windows XP nema lozinku

    Sigurnosna pravila u Microsoft Windows operativnim sustavima (od XP na dalje) ne dopuštaju udaljenu instalaciju korištenjem korisničkog računa bez lozinke.

    Rješenje:

    Kako bi autorizirali pristup udaljenim radnim stanicama gdje treba instalirati ESET-ov antivirusni program, postojećem korisničkom računu dodijelite lozinku ili kreirajte novi korisnički račun s dovoljnim ovlastima koji ima zaporku.

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 03.12.2018)
SOLN0294