TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET programi za Windowse
Zaštita bankarstva i plaćanja - uobičajene pogreške

 

Pitanje

  • Što treba učiniti ukoliko se pojavi pogreška u zaštićenom web pregledniku Zaštite bankarstva i plaćanja, on ne može biti pokrenut ili ne možete u njega unositi svoje podatke?

 

Detalji

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET NOD32 Internet Security (verzija 10 i noviji)
  • ESET Smart Security Premium (verzija 10 i noviji)
  • ESET Smart Security (verzije 10)

 

Problemi i rješenja

 

  • Problem: Dobivate poruku pogreške "Zaštićeni preglednik nije mogao biti pokrenut" ("Protected Browser could not be started"), ili ne možete unijeti korisničko ime i lozinku za pristup web stranici vaše banke bez da ono što tipkate ne bude "izokrenuto" ("scrambled")
     
    Rješenje: Onemogučite šifriranje komunikacije s tipkovnicom u softveru koji koristi tu tehnologiju, kao što su na primjer IBM Trusteer Rapport, Hitman Pro Alert, (Lavasoft) Web Companion, SpyShelter, KeyScrambler ili Zemana AntiLogger. Ako šifriranje komunikacije s tipkovnicom ne možete onemogućiti, možda ćete morati deinstalirati softver koji koristi tu tehnologiju kako biste riješili ovaj problem.

    Slika 1-1

     

  • Problem: Zaštita bankarstva i plaćanja ne može se pokrenuti nakon nadogradnje web preglednika na noviju verziju (kao npr. s Firefox 59 na Firefox 60).
     
    Rješenje: Ispraznite predmemoriju preglednika (browser cache).

    Ako ne znate kako, pratite instrukcije o pražnjenju predmemorije za odgovarajuće web preglednike:

Slika 1-2

 

 

  • Problem: Preusmjerivač na zaštićeni preglednik Zaštite bankarstva i plaćanja prikazuje vezu kao nesigurnu
     
    Rješenje: Adresna traka preglednika može prikazivati "Nije sigurno" ("Not Secure") odmah nakon otvaranja Zaštite bankarstva i plaćanja. To je normalno i ne predstavlja sigurnosni rizik.

    Odredišna stranica je isključivo informativna i na njoj ne možete učitavati ili preuzimati nikakav sadržaj. Koristi http protokol, koji uzrokuje da (Google Chrome) preglednik prikaže poruku "Nije sigurno" ("Not Secure").
    Nakon navigacije na web-lokaciju za bankarstvo ili plaćanje, preglednik bi trebao prikazati "Sigurno", što označava da se koristi sigurni https protokol. To vam ujedno daje na znanje da su informacije koje koristite za prijavu šifrirane i od strane web stranice (banke) i ESET-ove Zaštite bankarstva i plaćanja. Za više informacija o poruci "Nije sigurno" ("Not secure") u Google Chrome web pregldniku, pročitajte ovaj članak na ESET-ovom WeLiveSecurity portalu (tekst na engleskom).

 

Održavajte (redovito nadograđujte na najnovije verzije) svoje web preglednike i ESET-ov program

 

Uvijek koristite najnoviju verziju web preglednika i ESET-ovog programa.

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 04.03.2019)
SOLN6063

 

xnortx xbppx xbankx