TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET programi za Windowse
U Microsoft Outlooku mogu primati poruke e-pošte ali ih ne mogu slati - kako da to riješim?

 

Problem

  • ESET-ovi antivirusni programi za Windowse onemogućuju slanje poruka e-pošte korištenjem Microsoft Outlooka

Rješenje


Počnite s Rješenjem I i tek ako problem nije riješen nastavite s Rješenjem II

 

Rješenje I  - Onemogućite skeniranje poslanih poruka e-pošte

 

  1. Otvorite glavni prozor ESET programa
     
  2. Pritisnite tipku F5 kako bi otvorili prozor naprednog podešavanja
     
  3. Proširite Web i e-poštaZaštita klijenata e-pošte.
    U sekciji E-pošta za skeniranje isključite potvrdni okvir pokraj Poslane poruke e-pošte.
    Kliknite na U redu kako bi spremili promjene.

    Slika 1-1

     

  4. Pokušajte poslati jednu poruku e-pošte.

    Ako problem ne bude riješen, nastavite na rješenje II ovdje ispod.

 

 

 

 

Rješenje II - Onemogućite integraciju s klijentima e-pošte

 

  1. Otvorite glavni prozor ESET programa
     
  2. Pritisnite tipku F5 kako bi otvorili prozor naprednog podešavanja
     
  3. Proširite Web i e-poštaZaštita klijenata e-pošte.
    U sekciji Integracija s klijentima e-pošte isključite potvrdni okvir pokraj Integriraj u Microsoft Outlook.
    Kliknite na U redu kako bi spremili promjene.

    Slika 2-1

     

  4. Pokušajte poslati jednu poruku e-pošte.
     
  5. Ako problem i dalje nije riješen, deinstalirajte ESET-ov program pa ga ponovo instalirajte.

    Ako nakon deinstalacije i ponovne instalacije i dalje ne možete slati poruke e-pošte, zatražite pomoć od svojeg pružatelja internetskih usluga (ISP).

 


 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 13.04.2018)
SOLN3314